Je weet wat ze zeggen over die darmkrampen he... activeren de bevalling! Is hetzelfde effect als bv. die wonderolie, of alom geprezen pannenkoeken, haha! Dus al die kleine nog even op zijn (maar ik denk haar) gordijnen moet wachten, zou ik misschien maar even stoppen met die pillen
euh.. sorry, begrijp ff niet wat je bedoeld... Debby en Wencke veel suc6 vandaag! En Debby gefeliciteerd met je neefje! Melanie, wat balen dat je zo vaak naar de wc moet.. dát zijn dan pas gebroken nachten! lijkt me idd verstandig als je je urine laat controleren! enne.. van Esje horen we oo niets meer.. ze kwam.. beviel en.. radiostilte hihi.. zusje van Carola misschien?
ja, Gwen, dat had ik ook al, misschien moeten we haar maar weer van de bevallen-lijst afhalen, trekt het totaal een beetje scheef misschien.
haha Gwen, ik zie het ook en ook ik snap het niet. haha, Tja net 2 ruziende kinderen op de achtergrond. Sorry! nieuwe buikfoto staat in mijn album.
Goedemorgen! Hier weer een redelijke nacht gemaakt en behalve wat rugpijn nog geen tekens van een naderende bevalling Kids naar school, zal zo eens creatief aan de schoonmaak met de stofzuiger (wat een spinnenwebben hier echt niet normaal!) maar eerst koffie en bijlezen! Gwen en Melina: heel herkenbaar om jullie zo te lezen over de tijd in het ziekenhuis...mijn zus ervaarde dat ook zo, die moest ook heel erg wennen toen haar zoontje gewoon meteen mee naar huis mocht...een 'normale' kraamtijd kende zij helemaal niet. Hopelijk mag ook Vangelis snel naar huis en krijg je het wat rustiger want ik weet hoe slopend het is! Wat de reakties betreft, ik denk dat mensen soms ook gewoon niet weten wat ze moeten zeggen en alleen maar willen proberen je een hart onder de riem te steken door te zeggen: komt wel goed...al kan ik me best voorstellen dat je dat op een gegeven moment niet meer wilt horen Maar ik vraag me dan wel af...wat moet je wel zeggen tegen iemand die een prematuurtje in het ziekenhuis heeft? Dat is net zo moeilijk als iets zeggen tegen iemand die een kindje (of meer) verloren heeft... Soms willen mensen alleen maar medeleven betuigen maar weten gewoon niet hoe... In ieder geval namens mij heel veel sterkte en een dikke digiknuffffffffffffff! Oh trouwens Gwen ik had Melina's adres gevraagd voor de mama's die een felicitatiekaartje wilden sturen je hebt er misschien overheen gelezen, mocht je het adres nog willen dan gil je maar! Debby: heel veel succes zometeen ik ben heel benieuwd of je vandaag gaat bevallen! Oh en ik zie op msn dat je schoonzus is bevallen: gefeliciteerd!!! Linda: meis wat verwoord je het mooi...word er even emotioneel van... Heb gisteren veel aan jullie gedacht en ben blij dat de dienst zo mooi was en jullie zoveel steun ontvangen vanuit de gemeente... En dat wij je tot steun zijn...ik vind het een eer dat ik soms met een paar woorden of een luisterend oor iemand een beetje troost kan geven of een lichtpuntje kan laten zien...zoals jij je aan ons spiegelt dat het ook vaak goed gaat, spiegel ik mezelf aan jou dat het ook mis kan gaan...en waardeer ik des te meer mijn 2 mooie gezonde kinderen en de baby in mijn buik... Een rare balans maar wel de balans van het leven... Voor mij ben en blijf je een novembermama! Lenthe: het verliezen van de slijmprop zegt op zich niks maar in combinatie met jouw gerommel en onstsluiting word het wel anders denk ik... de tijd met zijn drietjes komt idd ten einde maar weet je? De tijd met zijn viertjes is nog veel mooier en neem het maar aan van een ervaren mama (hihi) je kunt je straks niet meer voorstellen dat jullie ooit met zijn drietjes zijn geweest! Meis kijk er niet tegenop, je vind je ritme wel en straks kijk je vol verwondering en met evenveel liefde naar 2 van die mooie kindjes! Dees: nou meis hopelijk komt het goed met die gordijnen wat een gedoe zeg! Moet je vandaag naar de vk? Oh trouwens ik slik floradix voor mijn ijzer die reinigt ook lekker...maar beter als de staaltabletten geloof me die kreeg ik na de bevalling van Lars...jemig heb toen wel een uur op de wc gezeten moest gewoon nog een keer bevallen dat was niet leuk Esther: succes vandaag bij de vk! Muriel en Hope: mogguh Jaja heb de gek maar met de mensen die er wél uit moeten... om bijvoorbeeld hun kinderen naar school te brengen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Haha het valt mee hier, wel grijs en grauw maar redelijk droog... Ah ik ben nog helemaal in die donkerbruine winterstemming... zodra de sint ophoepelt zet ik de kerstboom neer Haha ik was zaterdag nog bij de Welkoop daar was de kerstshow al geopend! Oh ja Esje...dat dacht ik ook al...van ja kom je meekletsen of niet? Aan de andere kant weet je ook niet hoe en wat he... Ach ik verwacht straks nog wel meer meldingen van mama's die in het begin leuk meeschreven en ineens verdwijnen... wat mij betreft zetten we gewoon alleen diegene die ook in onze bevallingslijst staan in de geboortelijst de rest hoeft er van mij niet in... We weten zelf ook wel wat ons vaste clubje is toch? Nog een bakkie en dan ga ik écht wat doen...zucht...voel me een bejaarde vandaag xxx Roelie
ja, beetje vaag he.. pff ben nu voor het eerst alleen met Mika ´s ochtends.. en hij wil meteen niet drinken aan de borst.. zal je altijd zien.. nu al eenkennig hihi.. wacht maar tot papa thuis komt
Hihi nu al eigenwijs Ik vind het trouwens super om van de bevallen mama's die babyperikelen te lezen...heel herkenbaar sowieso maar ook een leuk vooruitzicht...die tijd komt voor mij ook weer
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 5 MEIDEN 9 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 19 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Debby~ 29 oktober 9.20 uur gyn (misschien inleiden??) Maria~30 oktober controle VK Joldeg(Ilse)~ 30 oktober 8.45 uur VK Serafijntje~ 31 oktober 10.10 uur VK Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15VK Murmel~2 november 09.00 VK Stasia~2 november 09.45 gyn Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Maria~ 6 november controle VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32) GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZK ~ ingeleid ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d
Zo zijn de meisjes en jongens ook nog eens leuk om-en-om. Het is dus weer hoog tijd voor een jongen. Sorry Melanie, eerst denk ik dan Lenthe even, of misschien Debby, als dat tenminste een jochie is, haha!
Hahahahahahahahaha Nou in dat geval kunnen wij lekker vlot na elkaar, jij Miepje en ik Henkie Heb jij trouwens nog niet de drang om te bevallen? Of heb je zoiets van ik vind het nog wel lekker zo?
ja Roelie, wat zeg je tegen iemand met een premature baby in het ziekenhuis.. geen idee.. maar tis beetje zo.. mensen vragen hoe het gaat.. dan geef je antwoord.. en dan is het antwoord.. joh meid.. komt allemaal goed! en dan change of subject.. snappie? Beetje het gevoel dat ze het vragen omdat ze het moeten vragen, maar eigenlijk interesseert het ze geen reet dus kappen ze met het standaard zinnetje.. en als je dat zinnetje honderd keer hoort kookt er wat op een gegeven moment in mijn hoofd hihi.. maar goed, tis nu lekker fris buiten, dus koken zal mijn oofd wel niet voorlopig hihi.. én mijn manneke is heerlijk thuis! Dat doet een mama goed hoe is het met de rommeldebommel in jouw buik?
meiden dank jullie wel voor de complimenten. Eh buik van de maand verkiezing. Heb daar nooit bij gekeken. Zal dat zo eens gaan doen. Maar ik heb zeker het gevoel dat ik op knappen sta. Mijn huid glimt helemaal van de strakheid (is dat wel een echt woord). Ben eigenlijk ook zeer benieuwd hoe zwaar deze kleine van ons gaat worden. Zefanja was ook al 3940 gr. dus ben bang dat het wel 4 kilo gaat worden.
Ik zit zo eens naar mijn banner te kijken...toen ik hier net kwam stond ie in hokje 2 geloof ik...en toen zat ik wel eens heel verwonderd te kijken naar dat laatste hokje...zo van daar kom ik nooit... Maar hij staat er al...en nog 15 dagen klinkt akelig kort...2 weken klinkt beter dan En misschien wel 3 weken...of 4....nee dat klinkt niet leuk nog 4 weken hahahaha Maar goed de tijd vliegt dus echt wel he.....
haha erg zeg, verslavend, ik zag dus eerders over esje en aangezien ik het toen ook al een vreemd iets vond, dacht ik ff te gaan neuzen,... ik zie dus dat ze elders op een forum zit, dus misschien daarom,..... waarschijnlijk waren we niet het enige forum,.... http://www.babyparadedenhelder.nl/index.php?menu_id=3&todo=more_info&projecten_id=1398 maar ja nu zie ik weer een heleboel postjes,.....haha nou ik lees ze maar niet, anders ben ik weer niet weg te slaan,..dus uh,..oogjes dicht en wegwezen hope