Koffiebreak Haha oh nee karnemelk en ontbijtkoek break Het huis is weer spinnenweb vrij, nu nog een paar luxaflexen uitsoppen...zou René eigenlijk doen maar die had gisteren geen zin meer...ah kon ik me ook wel voorstellen hij heeft van maandag t/m vrijdag 75 uren gedraaid en zondagochtend nog gewerkt...dus vooruit voor deze keer De krampen worden trouwens wel steeds heftiger maar ik wacht rustig af en poets stevig door...eerst maar eens eentje moeten wegpuffen eerder geloof ik niet dat het serieus is Toch raar...kijk van Lars kan ik niks vergelijken omdat die ingeleid is maar met Niels had ik dit dus helemaal niet... niks geen krampjes of voorwerk, tegen de tijd dat ik doorhad dat het begonnen was zat ik boven op de wc naar de slijmprop en bloed te kijken en dacht ik heel onnozel: goh mijn rug doet toch wel erg zeer.... Maar de dagen ervoor niks, noppes...en nu rommelt het steeds weer...hoe verschillend kan het zijn? Serafijntje: oh meis dat klinkt minder...hopelijk is alles goed! Ik sms je nu ff, Rachel is idd weinig online dan kun je eventueel mij ook sms-en ik ben toch thuis vandaag! Melanie: (((knuffffff))).....ik weet het, ik weet het...je kunt je kids nu wel achter het behang plakken (gelukkig hebben wij hier stucwerk )....adem in adem uit...en anders bied je ze te koop aan hier heb ik ook gedaan Maria: een rommelende buik is voor mij last van mijn darmen (heb ik), menstruatiekrampjes (heb ik ook) en rugpijn (ook dat heb ik)... Je buik voelt gewoon onrustig dan, de ellende is dat het niks hoeft te betekenen het kan weken rommelen xxx Roelie
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 5 MEIDEN 9 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 19 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Debby~ 29 oktober 9.20 uur gyn (misschien inleiden??) Maria~30 oktober controle VK ikke1981~ 30 oktober extra controlle VK Joldeg(Ilse)~ 30 oktober 8.45 uur VK Serafijntje~ 31 oktober 10.10 uur VK Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15VK Murmel~2 november 09.00 VK Stasia~2 november 09.45 gyn Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Maria~ 6 november controle VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32) GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZK ~ ingeleid ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d Morgenheb ik een extra controlle ivm bloeddruk
Succes bij de vk Serafijntje, vervelend dat je je niet lekker voelt! Ik meld me bij deze ook af voor de bevallingslijst van vandaag... Voor het eerst sinds een paar dagen heerlijk geslapen, geen enkel krampje meer te bekken en zelfs geen harde buiken meer...
Ik ga maar weer verder poetsen...word gek van de rugpijn en menstruatiekrampen en waarschijnlijk ben ik vanavond bloedchagerijnig omdat het toch niet doorzet Ik heb Serafijntje net gesmst dat ik haar backup buddy wel ben aangezien Rachel weinig online is en ik me toch wel een beetje zorgen maak naar aanleiding van haar berichtje...zodra ik wat hoor post ik het! xxx Roelie
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben er ook weer Heb mezelf ontdaan va de spinnenwebben en nepbloed, het halloweenfeestje was redelijk leuk. Toch weer tot 23.30 gebleven. Nu thuis op de bank. Ik heb goed geslapen. Jons heeft de auto mee dus ik blijf binnen! ik ga vandaag proberen de zolder op te ruimen en de was te doen, maar bukken is zoooooooo onhandig met die buik. Ook al is mijn beeb ingedaald kontje zit nog steeds onder de ribben. poetsvraag: Mijn wasmachine stinkt! welk wasmiddel ik ook gebruik de was ruikt niet fris. Ik snap niet hoe het kan. onderin zit een banaanvormig zeefje die maak ik regelmatig schoon. misschien komt het door al die kattenharenn hier, die veroorzaken misschien een verstopping. Iemand enig idee hoe ik van een stinkende naar een frisse wasmachine kan? @ Dafje: als ik plas en ik ben klaar, dan 'duw' ik nog even extra om te kijken of ik echt klaar ben. Nu gisteren niesde ik en toen kwam er nog een scheutje, ik vond het vreemd. Dus blies op mijn hand om druk te zetten; weer een scheutje en dat wel 5x achter elkaar! Maar daarna had ik het niet meer. Dus misschien was mijn blaas toch niet helemaal leeg. @ Linda: knap dat je de dienst doorstaan hebt, en toch fijn dat er veel mensen zijn die met jullie meeleven. @ Debby: gefeliciteerd met je neefje! En jijzelf succes vandaag!! @ Serafijntje; oei schrikken, succes bij de VK!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 5 MEIDEN 9 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 19 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Debby~ 29 oktober 9.20 uur gyn (misschien inleiden??) Maria~30 oktober controle VK ikke1981~ 30 oktober extra controlle VK Joldeg(Ilse)~ 30 oktober 8.45 uur VK Serafijntje~ 31 oktober 10.10 uur VK Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15VK Murmel~2 november 09.00 VK Stasia~2 november 09.45 gyn Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Maria~ 6 november controle VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Dafje~20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32) GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZK ~ ingeleid ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d Afspraak bij de gyn in het zh toegevoegd.. moet op controle voor de hechtingen...
pff meiden gaat vandaag niet lekker. Net een behoorlijke huilbui gehad, zit er even helemaal doorheen. Misschien dat Adriaan vanmiddag vrij neemt omdat het me allemaal even te veel is. Angelus is nu even bij mijn broer te spelen. zodat ik even alleen ben met zefanja. maar ja een ziek kind is ook niet bevordelijk voor de hormonen. Ga zo even wat afleiding bedenken. alles in het huishouden is al gedaan, maar ik verzin wel wat. o meiden sorry hoor. maar zit er even doorheen. ze zijn wel lief hoor maar kan het even niet hebben vandaag.
Linda, knap van je dat je het gedicht hebt kunnen voorlezen! Goed dat je zoveel steun vind bij heel veel mensen. Inderdaad hebben we een hecht kluppie.. en straks gaan we gewoon met zijn allen inderdaad naar de november mama's! Debby, succes vandaag! En gefeliciteerd met je neefje! Alle meiden met rommelende buiken, nog even volhouden! Jullie hebben binnenkort ook je beeb in je armen. Gwen, hier is Jeroen vanaf vandaag ook weer naar zijn werk.. hij is weer hele dagen aan het werk. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe niet tegenvalt.. Fenna is wel wat onrustiger... maar verder heb ik een record aantal dingen al gedaan in huis sinds twee weken Misschien vind ik toch stiekem wel dat ik meer moet gaan doen, nu Jeroen weer aan het werk is..
Melanie, lastig een ziek kind en een lastig kind. Ik hoop voor je dat Zefanja snel weer opknapt. En als Adriaan zo thuis is, ga dan ff lekker een tukkie doen of een boek lezen! Ff lekker uitrusten, je niet te druk maken...
Mogge dames, jullie zijn al druk aan de klets zie ik. En al weer aardig wat gerommel hier en daar, wordt nog spannend vandaag en de komende dagen. Ik ben intussen alweer druk aan t werk voor een van mn web-klanten, haar beurs is zondag al en ze heeft nu ineens weer allerlei wijzigingen en afzeggingen en aanmeldingen..hoezo lekker op tijd. Dus die moeten allemaal even verwerkt worden. Ik ga zondag zeker wel even een kijkje nemen, ben wel erg benieuwd geworden. Voor de nieuwsgierigen: Beauty&Healthbeurs, as zondag in Deventer. http://www.beautyenhealthbeurs.nl Meiden die vandaag naar zh of controles moeten, succes! Meiden met lastige kids...succes! En alle andere meiden..ook succes, waar dan ook mee
ahw Melanie, gooi het er maar lekekr uit hoor, niet zo raar dat je het even niet trekt, hormonen, dikke buik en als je kinderen dan ook niet mee werken. Hopelijk kan Adriaan vanmidddag thuis zijn, duik jij lekker even je bedje in om te relaxen. Dikke knuf meis!
((((((((((((((Melanie)))))))))))))) Even een extra knuffel voor jou, ik hoop dat je de dag toch een beetje goed doorkomt. Hou je taai!
o meiden, jullie zijn allemaal schatten. Ook een dikke knuf voor jullie. {{{{{{{{{{{{{voor jullie allemaal}}}}}}}}}}}}}}}
hoi hoi, melanie sterkte meid nog een paar daagjes en dan zijn het grote broers.ze voelen ook aan dat er veranderingen komen. serafijntje ben benieuwd hoe het gaat met je? ik lig plat in mijn bedje omdat ik moet rusten,maar dat is echt niks voor mij. heb net rayan in de tumietub gedaan.zal zo eens proberen foto's te plaatsen.
He Melanie, wat een k*tdag... maar je weet het he, je zei het laatst zelf al... als je emotioneler dan anders wordt, laat het bevallingsfestijn vast niet lang meer op zich wachten! Kop op meid, en inderdaad, je kunt net zoals Roelie die koters en zelfs eventueel die man van je gewoon te koop aanbieden, heb je altijd nog achter de hand Sterkte xx
@Lenthe.... hmmz, dat hadden we niet afgesproken hier op het forum... Je zult wel beetje beduusd zijn nu, na al die spannende uren ineens gewoon weer lekker rust in de buik. Die kleine knul maakt het wel spannend! @Peetje: DE truc om je wasmachine die stinkt schoon te krijgen is om een programma op kookwas (95 graden) te draaien. Ik gooi dan altijd wat beddengoed erin ofzo, zodat hij niet voor niks draait. De vieze geur komt namelijk in 99% van de gevallen van bacterien die heerlijk gedijen in 40 en 60 graden, maar de 90 graden niet overleven. Ik hoop dat het bij jou ook helpt. Je kunt dus het beste eens in de zoveel tijd uit voorzorg alvast en kookwas draaien, dan blijven de geurtjes weg. En ook belangrijk: NIET te veel wasmiddel en wasverzachter gebruiken, die restjes gaan ook ruiken. Je hebt namelijk eigenlijk helemaal niet veel nodig ervan.
Onee, die man niet, zie ik net, die is juist een HELD. Lief van hem dat hij zo met je meeleeft, topper!
haha wilde het net schrijven muriel, nee mijn man niet, dat is een schatje. Wencke, stilte voor de storm?