November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, jammer dat je er niet intrapte, anders had ik gauw op hem geboden, hahahahaha!

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Dank je wel voor jullie lieve berichtjes. Even een snelle update, want ik moet zo door naar het ziekenhuis. De vk heeft niets afwijkends kunnen vinden, behalve een hoge bloeddruk. Gelukkig klopte het hartje van de baby prima en dat was voor mij een hele opluchting. Ik ben nu doorgestuurd naar de spoedpoli waar ze nog wat extra onderzoeken gaan doen, o.a. een hartfilmpje maken van de baby en controleren of de doorbloeding van de placenta nog goed is (omdat ik sinds gisteren het kindje bijna niet meer voel bewegen). Ook wordt gekeken naar de hoeveelheid vruchtwater en we krijgen een echo. (Als ik het allemaal goed onthouden heb...)

Ik ben erg blij dat er zo goed naar mijn klachten wordt geluisterd en dat er gelijk actie wordt ondernomen. Ik mocht zelfs direct door naar het ziekenhuis, maar ik heb zelf aangegeven dat het wel iets later mocht, omdat ik eerst mijn man nog wilde bereiken (op zijn werk). Ik wacht nu tot hij thuis komt en dan gaan we samen naar het ziekenhuis.

Roelie, dank je wel voor jouw sms. Als ik vandaag zelf niet meer online kan komen (omdat ik in het ziekenhuiis moet blijven) zal ik jou en Rachel beide een berichtje sturen. Maar ik hoop natuurlijk dat ik later in de middag of vanavond zelf verslag kan uitbrengen. Wordt vervolgd dus...

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Fijn Serafijntje, dat je ons even op de hoogte houdt, want het klinkt toch wel spannend :(
    Gelukkig heb je het hartje lekker horen kloppen, dat is al een hele geruststelling.
    En ze zitten er nu bovenop, hartstikke goed.
    Heel veel succes zometeen!

4. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Meiden ik heb goed nieuws, eindelijk eens een keer een leuk berichtje van mij. 18 december 2007 moeten we naar maastricht voor het voorlichtingsgesprek voor PGD. Het is veel sneller dat we hadden gehoopt. Hopenlijk is dit het begin van een mooie toekomst.

Liefs Linda

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Fijn dat ze zo goed luisteren serafijntje.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Serafijntje, fijn dat je even een updat geeft.
    |Idd goed om te horen dat ze zo goed naar je klachten luisteren, voel je je er niet alleen voor staan in ieder geval.
    Hopelijk valt het allemaal mee, ga voor jullie duimen
    Knuf

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Melanie heel veel sterkte, ik hoop dat je je snel wat beter in je vel voelt

Roeli succes met schoonmaken

Serafijntje fijn dat er zo goed na je geluisterd wordt. Ik hoop dat alle onderzoeken in het ZH ook goed zijn.

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Melanie, hier ook nog een mosterda-na-de-maaltijd digi-knuf voor jou!

Linda, wat een super nieuws! Laten we inderdaad hopen dat dat zonnetje nu eens achter die wolken vandaan komt voor jullie!

Serafijntje.. succes vandaag!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo...weer terug uit het ziekenhuis! Op zich goed nieuws, ik had (al) 2 cm ontsluiting! Dus dat was wel een hele opluchting, want was zooo bang dat er nog niets gebeurde....maar het was heel hectisch op de afdeling, dus in principe gaan ze me woensdag inleiden! Spannend! En ze heeft me wel gestript, dus het kan zijn dat de baby zichzelf nog eerder gaat aandienen. We wachten het af....

10. Linda wat een goed nieuws! Zet je het ook in de agenda, dan kunnen we goed in de gaten houden wanneer het ook alweer was... tja die hormonen zijn hier ook niet weg... gelukkig hebben we een kalender in huis, want ik zou echt alles vergeten..

Lenthe, succes in het ziekenhuis!

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    debby dat is goed nieuws, is niet meer zo lang wachten.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zeker goed nieuws! Ben er ook erg blij mee hoor! Wel heel vreemd, we waren vanochtend even bij mijn schoonzusje op kraamvisite (ze ligt natuurlijk nog in het ziekenhuis) en dan krijg ik zo'n raar gevoel..dat ik straks ook zo'n hummeltje in mijn armen heb! Onvoorstelbaar nog!

13. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter
    Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon

5 MEIDEN
    9 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal nog 19 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (bevallen) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (bevallen) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Debbykoops (13)
    Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen)
    Serafijntje (7) -Rachel (16)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)
    Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 )

AGENDA

Debby~ 29 oktober 9.20 uur gyn (misschien inleiden??)
    Maria~30 oktober controle VK
    ikke1981~ 30 oktober extra controlle VK
    Joldeg(Ilse)~ 30 oktober 8.45 uur VK
    Serafijntje~ 31 oktober 10.10 uur VK
    Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK
    Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn
    Indigo~ 1 november 9.00 VK
    Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK
    Roelie~1 november 12.15VK
    Murmel~2 november 09.00 VK
    Stasia~2 november 09.45 gyn
    Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!!
    Maria~ 6 november controle VK
    Murmel~9 november 16.00 VK
    Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK
    Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32)
    Linda~ Voorlichtingsgesprek PGD

GEBOREN

ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZK ~ ingeleid
    ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wow Melanie, supermooie buik! Denk dat je en goede kans maakt bij de wedstrijd, hoor! Mijn stem heb je! Vorige keer deed Morrighan volgens mij mee, heeft zij eigenlijk nog gewonnen? He, lees dat je een baaldag hebt...:(
    Laatst heb ik op het labradorforum meegedaan met een "wedstrijd". Je kon een verhaaltje inzenden over hoe je hondje aan zijn naam is gekomen. De mijne heet "Achtung" (Duits voor Pas Op) en met dat verhaal heb ik gewonnen :D Erg grappig....en nutteloos :D

Ja ik dacht ook noooooit aan te komen bij het laatste vakje van de banner, Roelie, maar ook ik heb het inmiddels gehaald :confused: ;)

Hé Dees, mijn verwarming hier boven is nog steeds kapot, kan je niet hier komen zitten, straalkacheltje?!

Serafijntje, wat zal jij je zorgen maken, meis! Sterkte en ik duim dat het een ordinaire off-day is en niet meer! Je mag mij ook sms-en, hoor (als dat nog niet door een ander is aangeboden) ;)

Peetje, draai je met enige regelmaat een kookwas? Eens in zoveel tijd draai ik een hele hete was (soms dus zonder wasgoed, als ik geen echte kookwas heb), zodat alle bacterieen weer eens goed gedood worden. Dat helpt vaak. **zucht, ben dus weer eens spuit 11....misschien moet ik voortaan eerst lezen en dan pas gaan typen :)**

Goed nieuws, Linda! Dat is zeker al snel, zeg!

Oeh spannend, Debby, uiterlijk woensdag gaat het beginnen voor jou :D

De vlos was tevreden, bloeddruk gezakt naar 75 en ik zag er weer "gewoon stralend" (dat waren haar woorden :D) uit. Dus nu weer alleen op de reguliere controle komen van donderdagavond a.s. Tenzij de klachten weer terug zouden komen, uiteraard. Hier wordt nog steeds hard gewerkt, maar lekker niet door mij. Ik ga ze maar eens van een verdiend bakkie koffie voorzien ;)

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hee Debby dat is fijn nieuws!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, even bij kunnen lezen :)

Dees -> ik hoop dat de gordijnenkwestie snel is opgelost! Enne...die darmen die leeglopen, het kan zijn dat je lichaam zich aan het voorbereiden is voor de bevalling ;) (ook zo'n bakerpraatje).

Esther -> moet je weer voor controle naar de vk? heb je nog iets gewonnen met je wedstrijd op het labradorforum? En lees trouwens net dat je de bloeddruk weer gezakt was, dat is goed nieuws!

Melanie -> wat vervelend zeg dat het dan niet gewoon doorzet he?! Ik duim voor je dat de kleine snel komt! En wat een mooie foto! En je mag van mij bevallen hoor, ik wacht wel even tot woensdag ;). En waarschijnlijk voelen de kinderen gewoon aan dat er iets gaat gebeuren...dat zal voor hen ook spannend zijn! Maar ik kan me voorstellen dat je dan even stoom moet afblazen! Doe het gewoon even rustig aan en ik hoop dat Adriaan inderdaad vanmiddag vrij kan nemen! Knuffel voor jou!

Muriel -> wij weten niet wat het wordt...ik ben overtuigd van een jongen, maar ja...dat zegt niet altijd wat ;). Maar ik wacht nog even tot woensdag, alhoewel ik wel aan het rommelen ben...

Serafijntje -> wat vervelend zeg dat je je niet goed voelt! Ik hoop voor je dat alles bij de vk goed is, dat zal je hopelijk ook een beetje geruststellen! Oh...ik lees net dat je naar het ziekenhuis mag, heel veel sterkte! En het is zeker heel fijn dat ze jouw klachten serieus nemen, ik heb ook wel eens het gevoel gehad "te zeuren", maar was uiteindelijk blij dat ik toch naar het ziekenhuis ben gegaan!

Lenthe -> hahaha, eerst veroorzaken we een hoop "tumult" en nu gaan we beiden niet vandaag bevallen. Hahaha, LOL

Linda -> wat fijn zeg dat jullie al zo snel in Maastricht terecht kunnen! Dat is zeker goed nieuws!

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Barb bij jou ook alles goed dus.

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    kookwas ?!?

eeeeeeuuuuhh nee dus nog nooooooooooooooit gedaan. :oops: :oops:

wat ben ik een slechte huisvrouw! Mijn ma deed dat ook nooit, en jons zijn moeder was al overleden toen we samen gingen wonen. aangezien Jons helemaal geen bal vertsand van wassen heeft, heb ik dus nooit geweten dat er bacterieën in je wasmachine komen.

Bedankt voor de tip! Ik ga zo een kookwas aanzetten! gewoon 95 graden, geen wasmiddel?

19. Linda, wil je mijn afspraak er ook weer even bij zetten.. ik denk dat je de enalaatste lijst hebt gepakt..

20 november nacontrole gyn zh

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohoooooh....ik heb ook nog nooit een kookwas gedraaid!

Deel Deze Pagina