Linda: wat een goed nieuws zeg. Maar ik weet het zeker (voel het aan m'n water ) dat voor jullie straks ook de zon gaat schijnen. Debbie: ooooh spannend hoor dat je woensdag ingeleid gaat worden en misschien komt die kleine al wel eerder. Lijkt mij ook vreemd hoor dat je straks ineens een kleintje vast hebt. Hier is alles rustig alleen begin nu een klein beetje hoofdpijn te krijgen. Kijk het ff aan anders moet ik naar het zh bellen. Mijn gyn had gezegd zodra je hoofdpijn krijgt of sterretjes ziet of je voelt je niet lekker moet je bellen. Maar ja wat is hoofdpijn. Ga ff boekje lezen op de bank misschien zakt het weer weg.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 5 MEIDEN 9 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 19 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Maria~30 oktober controle VK ikke1981~ 30 oktober extra controlle VK Joldeg(Ilse)~ 30 oktober 8.45 uur VK Serafijntje~ 31 oktober 10.10 uur VK Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK Debby~ 31 oktober naar zh voor inleiden Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15VK Murmel~2 november 09.00 VK Stasia~2 november 09.45 gyn Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Maria~ 6 november controle VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32) GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZK ~ ingeleid ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d Mijn afspraak voor woensdag er even bijgezet. Hoop dat dit de laatste lijst was?!
Het ging allemaal goed, zo'n poepie. Zo'n heerlijk rond koppie en ronde hamsterwangetjes. Arnoud mocht hem even uit zijn bedje pakken en toen stond ik bijna te huilen...straks heeft hij zijn eigen zoon/dochter in handen!
Bij twijfel altijd even bellen! Je kunt beter bellen voor niets, dan dat je niet belt en er wel iets is!
Wat geweldig Linda! Melanie, je man is inderdaad een schatje! Kan me helemaal voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Zo'n buik is sowieso hartstikke zwaar en dan ook nog twee van die koters erbij... Ik denk dat je dan zo op het laatst best eventjes het hoofdje mag laten hangen Ik stel voor dat jij en ik gewoon voor de 31e of de 1e gaan, oke? Hou je dat nog vol? Serafijntje, goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd. Is toch fijn dat alles nu even goed gecontroleerd wordt. Misschien dat je baby zich d.m.v. rust voorbereid op wat er aan staat te gebeuren. Volgens mij doet die van mij dat ook; ik heb de laatste paar dagen een aantal keer een hartfilmpje laten maken en hij deed het steeds prima, terwijl ik hem nauwelijk nog voel bewegen.
ooh gelukkig ben ik niet alleen, voel ik me niet een complete retard. maar kookwas miss toch wel ha ndig met al die kattenharen in de wasmachine, blijft toch zeepresten enz aan hangen natuurlijk. dat ik daar zelf niet opgekomen ben.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 5 MEIDEN 9 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 19 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Maria~30 oktober controle VK ikke1981~ 30 oktober extra controlle VK Joldeg(Ilse)~ 30 oktober 8.45 uur VK Serafijntje~ 31 oktober 10.10 uur VK Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK Debby~ 31 oktober naar zh voor inleiden Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15VK Murmel~2 november 09.00 VK Stasia~2 november 09.45 gyn Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Maria~ 6 november controle VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32) Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZK ~ ingeleid ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d Mijn afspraak voor woensdag er even bijgezet. Hoop dat dit de laatste lijst was?![/quote] De afspraken van LInda en Dafje stonden er niet op, nu wel
Debby, wil jij deze afspraak van mij toevoegen.. dan hoeft de lijst niet zo vaak gepost te worden.. ik had hem erbij gezet, maar is weerverdwenen..
Had hem er net weer bijgezet, net als de afspraak van Linda. Dus de lijst is volgens mij weer up-to-date
@Debby: je kunt ook je eigen berichtjes aanpassen zonder ze opnieuw te plaatsen! De datum moet nog even worden toegevoegd van de afspraak van Linda!
@Debby: het blijft wel spannend zo! Wel fijn te weten dat je lichaam zich iig al aan het voorbereiden is op de bevalling. Woensdag word je dan zeker ingeleid?