November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    maria wat waren de tips dan? kan ik ook nog eens een keer proberen te raden ;)

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    pfff dat weet ik niet meer...
    dat er klinkers en medeklinkers in zaten
    dat de naam in bijna alle talen voorkomt
    dat hij op dit forum nog niet aan een kind is gegeven
    dat het een hebreeuwse naam is
    dat soort dingen

3. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Linda: wat fijn dat het gister allemaal zo goed is gegaan! Ik snap dat je daarna gesloopt was, maar dat het jullie wel goed doet om met al die mensen te praten en nog een keer te voelen dat er mensen met jullie meeleven en voor jullie klaarstaan. En heel lief dat je ons nog een keer laat weten dat je het gevoel hebt dat we er voor je zijn, dat is ook precies wat we proberen te doen, denk ik dan!! Komt gelukkig goed over!!!
    En ik zie nu dat jullie 18/12 al mogen, wat fijn! Dat is echt heel snel!

Dees: is je tante al terug van de HEMA-TERREUR-ACTIE? Nog niets over gehoord op nu.nl :) En al afgekoeld ondertussen? Toch geen griep aan het krijgen hè, hier heerst het weer (tja, wanneer niet….)

Debby: je zult dit nu vast niet lezen, maar gefeliciteerd met SEM! Oh, je bent er toch weer even, al 2 cm, wauw! En woensdag inleiden, nou, dan komt het einde van de stil-lig-periode toch in zicht! Enne, je had niet de laatste lijst, want nu zijn de afspraken van Linda EN Dafje weggevallen! OKEE, S***Y, ik zie al dat je het weer hebt opgelost!

Melani: superbuik zeg! Ziet er echt mooi uit! Zal vast niet lang meer duren **HINT, HINT** Oh, lees nu van je sjago-kind en de ander ziek… misschien moet je toch nog maar even wachten dan, helaas!

Serafijntje: vervelend zeg, weet je al iets meer? Oja, ik zie het nu. Fijn dat ze zo nog wat extra controles gaan uitvoeren!!

HAHA, Lenthe, wel goed dat je je even officieel af komt melden!

Esther, wat goed dat je bloeddruk weer gezakt! En nu volhouden hè, dat andere mensen werken en jij ze hooguit van koffie voorziet

Stasia: ik ga voor je duimen dat de hoofdpijn niet verder toeneemt!

Maria: hoe spreek je “TREES” uit op z’n Spaans? Oh, die zal vast niet in de top 20 staan :)

Ik ben vanmorgen op een normale tijd opgestaan (half 9, best goed toch?) en even op mijn werk koffie gaan drinken. Meteen wat nascholingspunten door de fax gejaagd en ijzerpillen uit de la gehaald. Hebben we die voorlopig ook weer even in huis. Nu net alles bijgelezen en zo eerst eens even lunchen. Ik moet nog iets van 6 afleveringen van 24 en DAARNA zal de beeb pas komen. Ik wil hem graag zien op 1, 2, 9 of 11 november. Pas als ik over die data heen ben, ga ik zitten wachten, denk ik. Op mijn werk vonden ze mijn buik wel enorm en behoorlijk gezakt! Is weer positief om te horen!
    Ojee, nog 11 dagen volgens mijn banner, het komt wel heeeeel dichtbij :confused:

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :cry: :cry: :cry: :cry:

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb gezegd dat de naam MISSCHIEN in de top 20 staat. Ik heb niet gezegd dat hij er ook daadwerkelijk in staat.

Ik ga nu richting Ruby.

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oh leuk, Maria: geef haar en die kleine een dikke zoen van me!

7. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Doe Ruby de groeten!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Doe de groeten aan Ruby!

En Sammie: nog iets gewonnen met boekhappen?

Besef me trouwens net dat als de kleine woensdag geboren wordt, ik ook geen novembermama ben :(

9. Doe Ruby de groeten Maria!

10. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Deb, nog niet, maar thnx voor de herinnering, ik ga het gelijk weer even proberen!

11. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

hoi meiden,

Er wordt wel flink wat over mij gesproken haha.
    Ik lees wel iedere dag mee alleen 9 van de 10x heb ik dan zo'n last van mijn heupen dat ik geen fut meer heb om te reageren.

Maar goed hier gaat alles zijn gangetje.
    Heb op het moment alleen erg last van warmte/zweet aanvallen niet normaal meer.
    Las dat er meerdere last van hadden.

@Debby, gefeliciteerd met je neefje. En succes voor als je eventueel gaat bevallen.

@Serafijntje, Goped dat je meteen kon langskomen en dat de VK je doorstuurt voor verdere onderzoeken. Succes vanmiddag.

Alle andere dames ik heb alles gelezen maar heb 2 telefoontjes tussendoor gehad ben dus de helft kwijt. Excus me.

Ga nu ff gauw boodschappen doen.

Groetjes

12. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    helaas, weer niets gewonnen!
    Ga nu echt naar beneden om te lunchen, ben weer een paar uurtjes weg dus!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Helaas...lunchse!

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga ook even eten en kijken of ik nog een paar uurtjes kan slapen...

Tot later!

15. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hee Debby, goed nieuws, in ieder geval woensdag ga je bevallen! Héél gek vooruitzicht lijkt me. Dan ben je 9 maanden zwanger en is het nog steeds raar om uiteindelijk te gaan bevallen... Moest ook wel lachen inderdaad; eerst lekker veel drukte maken met z'n tweeën en nu allebei niet bevallen vandaag.

16. Iew Fenna gooide weer es de helft eruit, lekker over mijn kleren heen... bah... :(

Waarom spuugt ze steeds zoveel?

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, en móói is dat.... nemen we allemaal vrij van onze drukke banen en verplichtingen om e.e.a. live mee te maken .... :)

18. Bah en weer over mijn blouse... en mijn shirt... Maak me wel een beetje zorgen over de hoeveelheid die ze teruggeeft... Ze zal toch geen reflux hebben :(

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb veel dinnetje horen klagen over de eerste weken voeden, dus ik zou niet meteen uitgaan van iets ergs, joh!
    Haar darmpjes moeten nog wennen en hun plek vinden.
    Maar waarom bel je voor je eigen gemoedsrust niet even met een expert bij het consultatiebureau oid?

20. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hahaha ik draai ook nog maar sinds een tijdje regelmatig een kookwasje....ook ik kreeg last van een stinkende machine ;) Overigens ook pas vanaf het moment dat we huisdieren hadden. Daarvoor stonk de machine nooit, dus ik denk idd dat dierenharen (een van de) boosdoeners kunnen zijn!

Stasia, goed in de gaten houden, hoor. Beter een keer teveel gecontroleerd dan te weinig.

Debby, ik vergeet je iedere keer te feliciteren met je neefje :oops: Hierbij dan: VAN HARTE met je neefje ;)

Deel Deze Pagina