ja idd, maar je Piet had zoiets niet zeuren gewoon kopen hihi. Ach en je doet er ook wel lang mee als ik ze mag geloven. Maar ben wel heel blij Kan niet wachten tot hij thuis
Hahahaha Sammie jij gaat als straf voor je gebrek aan nesteldrang vast 2 weken over tijd lopen Geintje!
Wat irritant Roelie zeg dat je steeds niet kunt slapen door zijn lawaai! Daar zou ik ook agressief van worden, grrrrrrr! Hopelijk kan je de "schade" 's nachts weer een beetje inhalen!
Ja dat wel, maar het is gewoon zo frustrerend dat diezelfde lui wel hier meteen aan de deur staan te zeiken als mijn honden blaffen...ze hebben op hun manier van alles en iedereen last maar leven zelf in een totaal ander ritme, staan rustig tot half 12 's nachts te timmeren en denken niet om een ander...kan daar zo kwaad om worden! Zal zo eens de honden naar buiten doen met een balletje hihihi ff lekker laten blaffen
Ik wilde ook even proberen te slapen, maar helaas...alleen maar "last" van gerommel...dus niet gelukt! vanavond een nieuwe poging
Ohw wat verschrikkelijk irri zeg. Moeten die jongens trouwens nie naar school? Of zijn ze daar nou weer net te oud voor? Maar idd wraak zal zoet zijn, de honden willen vast wel even een frise neus halen
Ik verwacht trouwens niet dat de hele buurt stil is hoor als ik 's middags ff wil slapen Maar dat gebonk is gewoon zo hard en zo irritant het dreunt gewoon door in mijn buik volgens mij heb ik er gewoon klotsend vruchtwater van
Hij schijnt te werken Dees...al snap ik niet waarom hij dan om 1 uur 's middags thuis is... En dan ligt ie dus wat te sleutelen aan zijn auto met de radio keihard met van die fijne dreunende house...
Oooooooh jij was dat van dat topic in de lounge: hoe kinky ben jij! Hahahahaha door de mand gevallen! Nanananananaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wat een luxe baantje dan zeg. Pff nou ik zou gewoon eens anoniem de politie bellen, met joh de hele buurt kan meegenieten van de muziek en hij sleutelt op straat aan zijn auto (wat niet mag)
Hihihi ik zit erover te denken om woensdagmiddag met de jongens naar de ballenbak te gaan en de trampoline op te duiken