Brr dringt me nu ineens door over die borstontsteking, ben blij dat ik al weken zoogcompressen draag dan, want ik loop van zonder jas naar buiten omdat ik zo snel warm heb, en geen jas mee dicht kan ook hihi Maar auw auw auw moet er niet aan denken dat je dat zal krijgen
Die foto wil ik dan ook wel zien! ENNE, bij die bewuste ballenbak, daar hebben ze toch niet per ongeluk OOK frietjes? HMM, doe mij maar een Mc-burger!
Hahahaha jullie zijn lekker bezig ! @Maria & Ruby: leuk tegelijk gepost over jullie kraamvisite. Ben wel klein beetje jaloers dat Maria dat mooie ventje al heeft gezien Je gaat deze knul toch niet óók al inpikken en reserveren voor Chardella he? @Dafje: wauw wat zullen jouw ouders trots en ontroerd zijn als ze dit te horen krijgen, echt heel erg lief van je! @Gwen: och arme meid.... dat vind ik echt zielig voor je, een borstontsteking daar zit toch niemand op te wachten? BAH! Ik hoop voor je dat het snel over gaat en dat je niet vergaat van de pijn @Roelie: ik ga graag een keertje mee op zo'n ballenbak/trampoline-uitje. Anders doen we dat toch op 11/11? Maria kende iemand die zweert bij springen om de bevalling op te wekken toch?!
gister bij de griekse snackbar eten besteld: grote patat giros! Wil het wel elke dag momenteel... (okee, is niet veel anders dan anders, "vroeger" wilde ik dat BIJNA elke dag...)
Een jaartje terug ofzo hebben we dat al gedaan...hij had toen nog geen rijbewijs en reed steeds met de scooter over de stoep...waar ook mijn kinderen fietsen! Ik had 'm er al een paar keer op aangesproken en gewaarschuwd maar hij wilde niet luisteren want hij vond dat hij zachtjes reed (oh?) en dat er niks kon gebeuren...sukkel alsof het fietsje van Niels bestand is tegen een scooter...laat staan Niels zelf! Nah ja uiteindelijk ging René bijna door het lint, wijkagent erbij en toen was het ff kalm... Vertelt hij een half jaar later: nou jullie hoeven nu niet meer bang te zijn ik heb mijn scooter verkocht en mijn rijbewijs gehaald dus de stoep is weer veilig... Euh ja maar de openbare weg niet he! Het is echt zo'n stereotyp wannebe rappertje met zo'n broek halverwege zijn kont en petje achterstevoren in een te snelle auto met te harde muziek...we wachten rustig af tot de dag dat hij óf inzicht krijgt óf de auto om een boom vouwt... Als het me echt de spuigaten uitloopt zal ik de wijkagent nog maar eens bellen...ik 'vergeet' in ieder geval vannacht het kippenhok te blinderen morgenochtend 6 uur is Foppe (onze haan ) dan wakker...ik moet er nou eenmaal vroeg uit
Hahahaha nee ik ga dan naar Ballorig...maar de mac is wel dichtbij die nieuwe amerikaanse burgers lijken me zaaaaaaaalig
Whahahahahaha! Wat een geweldige hanen-naam! Ik hoop dat hij een beetje meewerkt en het spelletje lekker gemeen meespeelt en extra vroeg opstaat!
Aggrrr ja zulke gasten die moeten idd eens een boom kussen, kijken of ze dan idd met hun bijde benen op de grond komen te staan. Wel handig zo'n wekker Geweldige naam trouwens !
Hihihihihi Sweet revenge....moet ie maar lief zijn voor de hoogzwangere buuf Oooh meiden ik heb me toch ineens zin in Mac!
als hij ook maar een beetje op de "echte" Foppe lijkt... ben benieuwd, wie het laatst kraait, kraait het best ?
Idd, turbo, niet te volgen en nog zonder inhoud ook... moet er nu niet aan denken dat ik vanavond online kom en deze onzin moet gaan lezen, haha! Ben blij dat ik er nu getuige van ben!