Hahahahahaha ooooh tis heel verleidelijk om nu naar de Mac te gaan maar nee... Ik ga zo een gezonde nasi klaarmaken want manlief wil vanavond ook nog wat te eten hebben Kan 'm moeilijk met die truck door de Mac Drive sturen
Denk dat ik maar aan de chips met saus ga, en dan voor de tv. Vind dat ik het verdiend heb, na mijn schoonmaakactie. Haha, kan ik weer WEEEKEN op teren (ben benieuwd hoe mijn mannetje er over denkt ). Hij vroeg net al (via de mail) of ik de smaak nog te pakken had, van mijn nieuwe HOBBY! =;
Hahaha, inderdaad Sammie! Iedereen denkt "jeetje...ik loop achter", alleen maar onzin . Dus we gaan nog ff door?!
Dan ga ik het nieuws in de gaten houden vanavond. Man met truck vast in de mac drive omdat hoogzwangere vrouw persee bij de Mac wilde eten
Hahahaha Sammie jij hebt wel een zware chips verslaving of niet? Ik zou wel willen maar ik moet me inhouden he anders geef ik niet echt het goede voorbeeld voor de kids...wacht maar tot ze op bed liggen
Waarom niet? Bij mij doet het niezen soms wel heel erge pijn en dan denk ik dat Pietertje er zo uitgeniest wordt, hahahaa.
Wat ontzettend vervelend Gwen, ik hoop dat het snel over gaat, want borstvoeding geven zo is denk ik geen pretje. Goed je borsten bedekken he met het koude weer.
En tot overmaat van ramp moet ze in de kabine van de truck bevallen, omdat ze niet tijdig naar het ziekenhuis konden komen...
Ik heb haar nog gevraagd of dat beviel, maar geen antwoord...dus ik ga maar op de "normale" manier, dat schijnt al zwaar genoeg te zijn
ik hou het onbewust in, dat merkte ik gister ook al slaat nergens op hihi, rare wezens die zwangere vrouwen
Voor mij was dit het wel weer even, kom nergens aan toe, zo achter de pc. Ga maar met blocknote op de bank, hopen dat dat suc6voller is... (moet nog suk tekst schrijven omdat ik voorzitter ben van een commissie) Tot later, veel plezier met mac's, trampoline's, ballenbakken en (neus)bevallingen!