Hahahaha, lol. Natuurlijk hebben we het beste met je voor, we gunnen je dat je vanavond gaat bevallen
Ik ga ook ff wat doen...pannetje nasi maken en vanavond eens lekker in badje... Debby misschien rommelt het vanavond wel weer joh! Je bent er nu onbewust waarschijnlijk te veel mee bezig, maar hoe dan ook ben je woensdag mama! Tot vanavond meiden en klets ze
pfff is niks al dat gepraat over eten, maar knor nu als gek Nou maar even een peertje opeten, goed voor de vitamientjes
Jaaaaa krijg er ook honger van! Maarja, ben gisteren al bij de Mac geweest... dus vanavond maar wat vitaminevollers eten hihi
Tjeeeezzzzz wat jullie hard vandaag! En wat een heerlijke onzin...hahahaha! Bedankt voor de tip over de borstontsteking, Roelie! Ze waren al wat gevoeliger de afgelopen daagjes, misschien heeft het wel met de temperatuurdaling te maken. Gwen, beterschap!
Sow ik dacht al wat is er op het forum gebeurd? Zoveel pagina's ineens? Maar nu zie ik het allemaal onzin. Maar wel leuk hoor zit hier ook flink te lachen.
ja, dat doet goed he?! Eens even de kaakspieren trainen (en sommigen de been- en de buikspieren, zoals Roelie, hihi)...
hahaha dat raad je inderdaad echt noooooit! Maar aangezien jij nogal van de raadspelletjes bent, geef ik je een kans....
Pff heb weer eens een rare kat actie, Die rooie van ons Puk, die vind het maar al te geweldig dat er een bed in de woonkamer staat, hij slaapt er als het hem ligt 24 uur op, nou had ik er maar een granflo-dingens (bankhoes) over het bed gegooit vanwege de haren, nu is meneer 15min bezig geweest om dus daar onder te komen en is hem nog gelukt ook. Waar doe ik het voor hihihhihi
Hahahaha... het lijkt wel een échte kat Wel snoezig hoor, is dat dezelfde van de wagen en de maxicosi?