Hihihi gewoon weer oppakken en die hoes er weer overheen doen. Kan je in ieder geval weer 15 min lachen.
Ja, ik doe wel steeds mee, maar ik ben er niet zo goed in, blijkt Ehm.... heeft het met U2 te maken? Dat jullie hem eerst Baby wilden noemen en toen bleek dat ie erg groot zou worden, jullie toch maar een ander deel van de titel namen?
nee, want als je nu gaat slapen, slaap je vannacht weer niet Zeker als je ook nog eens de tijd van het forum aanhoudt, hihi.
Ja maar als ik dus smiddags niet slaap val ik gewoon in slaap voor de tv. En dan heb ik er vanavond weer last van.
hahaha orginele gedachte! Maar inderdaad fout... Alhoewel jouw verhaal eigenlijk wel minder erg is dan de werkelijkheid.... Hieronder het verhaal dat ik geplaatst had op het labradorforum: ACHTUNG Toen ik als klein meisje met mijn ouders op vakantie was in Oostenrijk zag ik een bordje in een tuinen staan met "Achtung" en dan een foto van een hondenkop erbij. Inmiddels had ik al een paar woordjes Duits geleerd en riep verontwaardigd: "Wie noemt zijn hond nou Achtung?!". Mijn ouders schoten in een lachstuip en hebben mij hier nog vaak mee gepest. Zo vaak....dat ik me op een gegeven moment heb voorgenomen dat ik mijn hond dan wel Achtung zou noemen! Nu mijn Tungemansje alweer 2 jaar is, kan ik ook zeggen dat zijn naam goed bij hem past. Hij is "gevaarlijk" lief en soms "gevaarlijk" ondeugend!
Haha inderdaad! Vind de poging van Muriel ook wel hilarisch. Ik heb net beschuit met muisjes zitten eten (veel), lekker hoor! Laat er nou toch genoeg van in de voorraadkast staan.
doen jullie trouwens allemaal aan de beschuit met muisjes? Wij niet, heb zoiets van moet dat?!?! wil wel wat anders verzinnen maar heb eigelijk geen idee wat....
Ik ben echt gek op beschuit met muisjes! Al jaren eet ik bijna dagelijks bij mijn ontbijt een beschuitje met blauwe muisjes. En het blauw bleek ook nog eens "voorspellend" te zijn . Het schijnt ook nog eens goed te zijn voor de melkproductie
Bij ons in de buurt zit een chocolade-giftshop-achtig-iets en die hebben geboortechocolaatjes. Ik denk dat ik die ga doen. Heeft de visite ook nog eens wat te kiezen, want lang niet iedereen lust beschuit.
Ja wij hebben hier ook al beschuit en muisjes in huis. Nu heeft Ibrahim gister de muisjes opengemaakt want hij wilde ze wel eens proberen (kennen ze niet in Turkije). Nou, hij vindt ze dus echt niet lekker!
Jazeker, wij gaan ook mee in de muizen-traditie, hartstikke leuk! Die ene keer dat ik ze kan uitdelen.... Dat van die melkproductie wist ik overigens niet, Esther, of is dat alleen bij de blauwe?