November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik heb deze angst nog helemaal niet.

maar dat kan vast nog wel komen.

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    hihihi lekker is dat....vannacht spontaan gedroomd dat ik een tweeling verwacht....door al dat geklets hierzo over de statistieken....:) Morgen echo, dus who knows?!

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Pas heel laat rond half 5! Moet ook gewoon de halve dag werken... :rolleyes:

Ik denk dat ik vanmorgen wel de baby voelde bewegen. Ik heb dit al een keer eerder gehad tijdens een echo en toen zag ik dat de baby bewoog en dat ik dat voelde, maar het voelt niet heel duidelijk dus ik twijfel daar dan weer over.

Ben gewoon heel angstig dat ze tegen me zegt donderdag dat het niet goed is ofzo. Bij me vorige "miskraam" merkte ik er echt helemaal niks van! Achteraf wel, dat ik me "beter" voelde ipv heel moe en vol puisten maar ik twijfel gewoon ben gewoon echt onzeker. Ik weet echt niet of ik het nog een x aan kan. :(

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het enige waar ik me zorgen om maak is de bevalling...
    verder heb ik geen zorgen

5. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    het enige wat ik heel erg heb.

arno werkt op de vrachtwagen.
    en ben heel bang als eerder beval dan de uitgerekende datum dat ik arno niet te pakken kan krijgen.
    of dat hij het net niet zou redden om optijd te zijn.
    dat vind ik echt heel eng

6. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Nou, angstig ben en blijf ik ook hoor. Bij pijntjes/kwaaltjes denk je: dit is niet goed. En nu t ff wat beter gaat (minder misselijk dan, maar wel supermoe nog, gevoelige boobs :( ) denk je ook: o o.. En dat terwijl ik 2 echo's gehad heb, en 2 x hartje heb gehoord bij de VK. Misschien toch de spanning voor mn echo komende vrijdag...

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik heb mijn echo op koninginne dag.
    ik zouhem eigenlijk woe 2 mei krijgen maar er was wat fout gegaan.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ik merk dat ik me nu eigenlijk nergens meer druk om maak. kijk alleen al uit naar 19 juni. Wil zo graag weten wat het word. Ik zie zelf tegen de bevalling niet op, terwijl het bij een derde weer wat tegen kan vallen. Ik heb zo iets van ach ik zie wel hoe het loopt. Je hebt er geen invloed op.
    amaranta kan me voorstellen dat jij er wel tegenop ziet. Omdat je een fractuur heb gehad, is het dan al zeker dat je met een keizersnee moet bevallen? Hoe is het me je zenuwen voor zaterdag en voor je echo?

Ilona, het is dan te hopen dat je 's nachts of 's avonds begint met bevallen of is hij dan ook niet thuis? Dat is dan best wel spannend.

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    missym, is erg logisch hoor dat je hier last van heb. Hebben we allemaal wel gehad, maar in jouw geval is dat echt niet vreemd hoor. Wel lang wachten als je pas om half 5 kan.

10. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    vanaf 7 uur en in het weekend is hij gewoon thuis.

het zal ook vast wel mee vallen.
    maar ik ben altijd al bang geweest dat als er wat met mijj zou zijn dat ik hem nooit te pakken zou krijgen.
    dus dat heb ik nu nog erger

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja, maar eerder kon niet omdat ik dan niet kon gaan werken.

Het is wel al me 2de echo en als ik zie dat sommige er nog geen 1 hebben gehad en geen twijfels hebben...misschien loop ik dan een btje te zeuren :rolleyes:

Ik heb het hartje al horen kloppen en het kindje zag er gezond uit zei de gyn. Volgens mij is de kans heel klein op een mk na het horen kloppen van het hartje. Ik wil gewoon echt dat het dit keer goed gaat en dat maakt me dan ook angstig! :(

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik heb zelf geen echo gehad en heb geen zenuwen.

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja misschien omdat het nog nooit mis is gegaan bij jouw? ik weet het anders ook niet! De eerste zwangerschap had ik ook totaaaal geen zenuwen en heb al die tijd gedacht dat ik gewoon in mei zou bevallen van 1 gezond kindje, maar dit kwam me erg duur te staan toen het een mk bleek. Misschien wel een soort van zelfbescherming dat je het in je achterhoofd houd dat het mis kan gaan...! :rolleyes:

Hoe ik me bij de eerste zwangerschap voelde zo zeker en vol zelfvertrouwen en echt feeling on top of the world zelfs als ik stond te kotsen deed ik dat met een glimlach, dat gevoel heb ik nu nog niet gehad. Misschien als ik de 16 weken heb gepasseerd. Het is nu ook nog wel onwerkelijk en durf ook niet echt 100% na te denken over hoe het zal zijn na november, hou altijd in me achterhoofd dat het zo mis kan gaan. Erg eigenlijk... :(

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou meiden wat schrijven jullie veel pfff niet bij te houden.

ik heb gister dus weer een echo gehad,was echt gaaf.hij/zij was heel druk zich af aan het zetten tegen mijn baarmoeder.was echt heel mooi.

ben meteen daarna lekker gaan shoppen voor de baby,de kast ligt helemaal vol met rompertjes,kruiken,hydrofiel luiers enz.

kom straks weer ff kijken moet de kids uit school gaan halen.

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik denkt vooral omdat ik niet weet hoe het is om een miskraam te krijgen.

misschien besef ik ook nog niet dat ik echt zwanger ben. dit is vooral omdat ik er niet zoveel van merk.

misschien als ik straks mijn echo heb gehad dat de angst dan toeslaat. en dat het echt tot me door dringt

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik hoop het niet voor je! Het is heerlijk om juist geen angst te hebben tijdens je zwangerschap! :D

Als donderdag de echo goed is ga ik ook meteen even "spulletjes" kijken want vlakbij het ziekenhuis zit een babyspeciaalzaak :D

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    leuk om te zien he ruby, merk jij ook al wat van de kleine?
    Had je alles al weggedaan? Ik hoef op zich niet zo veel meer te kopen, alhoewel nieuwe rompers erg nodig zijn. en als het een meisie is nieuwe kleertjes. Ga alleen nog even kijken voor een draagzak, heb al een draagdoek, maar een draagzak is even makkelijker met korte stukjes.
    Ja en natuurlijk nog de inrichting voor de babykamer.

18. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Zijn er meer meiden die last hebben van een zere bil? Heb zelf sinds paar dagen flinke pijn aan de bovenzijde van mn linkerbil., beetje gevoel of t er binnenin zit. Niet constant, maar met opstaan, draaien of soms zomaar.

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ja hier ook vooral als ik het huishouden heb gedaan en hebt gestofzuigd.

Eh ilona, wanneer moet jij nou voor je echo, want 31 april? is dat een nieuwe datum? : )

20. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Haha ik zag het ook staan 31 april. Ik moet (mag)ook op Koninginnedag voor een echo en ik dacht nog: oh, april heeft toch 30 dagen en ik ging het wel mooi natellen op mijn knokkels :oops:

Deel Deze Pagina