Net super huisvrouwelijk in mn pyjama en badjas over de straat lopen sjokken met de grijze bak. Gelukkig heeft niemand me gezien.
En de banner zegt nog 10 dagen. Maar ik teken vast in voor 25. Dit wordt een helemaal voldragen zwangerschap
nou zal me ff melden. het is nou heel raar om op het forum te posten omdat ik ineens bezig ben met andere dingen. geen maagzuur mee,geen dikke buik meer,geen nesteldrang niks. rayan doet het supergoed,heeft net zijn hielprikje gehad. slaapt lekker bij mama in bed.echt een knffelkontje is het. op mijn hyves staan foto's van hem. http://www.mightymama28.hyves.nl
Dat zal zeker gek zijn, Ruby, kan ik me goed voorstellen.. Lief zeg dat het zo'n knuffelkontje is, echt gezellig!
Ja, dat gevoel heb ik zelf nu ook ja, er gebeurt volgens mij helemaal niks meer daar beneden... Denk dat ze er aan haar oren moet worden uitgetrokken (want als ze op haar moeder van vroeger en haar vader van nu lijkt, heeft ze geen haar, hahahaha).
oei ilse hoop dat alles goed is.wat kan die versnelde hartslag inhouden dan? hey maria ben je een beetje uit je dip?koop anders gewoon een grote fles massage olie.strikje erom en kado geven aan rob.*hint* pfff roelie,ik zou dus echt ff terug bellen naar die vk dat je zo'n kutgevoel eraan over hield. [[[knufff]]]] bedankt voor alle lieve kaartjes meiden. melina: hoe is het met vangelis?(schrijf ik het nou goed?/)weet je al wanneer hij naar huis mag? wij kunnen trouwens wel al een keertje babymeeten haha
Ruby wat een ontzetten mooie foto's van Rayan. En wat veel haar heeft hij zeg. Echt ontzettend mooi. Geniet lekker van de mooie tijd. Liefs Linda
Goeiemorgen meiden, Kom ook weer effe mijn gezicht laten zien. Helaas weer even enorm klote hierzo met alle kwalen, daardoor niet meer online geweest en nu ook alleen maar effe melden dat ik nog niet bevallen ben Ik merk aan mezelf dat ik er trouwens psychisch steeds meer KLAAR voor ben om ons kleintje te 'ontvangen'. Ben ook op de weinige momenten van (half-)slaap bezig met bevallen en baby's etc. Vannacht in mijn droom waren de vliezen van Amaranta trouwens gebroken, sjee....wat een mens niet al kan dromen 8) Ik hoop dat het met alle meiden hier goed gaat, of in ieder geval goed naar omstandigheden Ik denk aan jullie allemaal, maar heb op het moment echt de puf niet om hier te lezen en posten. Hoop dat dat snel weer anders is. Kan amper op mijn stoeltje zitten, doodmoe, enorme hoofdpijn, veel buikpijnen (harde buiken en menstruatiepijn) en mijn bekken hangt volgens mij van pijn aan elkaar of zoiets Maar goed, genoeg geklaagd weer. Allemaal een hele dikke knuffel en tot gauw. Liefs, Indigo
goedenmorgen dames eindelijk de pc voor mezelf,... gisteren wou ik steeds online komen , omdat ik vandaag en morgen zo weinig tijd zou hebben, maar mijn pc bleef maar bezet toen ik om 2 uur mn bed maar in ging, was ie nog bezet... ik heb nu wel bij gelezen en hoopte nu helemaal dat ik erbij was toen roellie zo in de rats zat,...zijn ze nou helemaal bedonderd, altijd maar zeggen als je ongerust bent, mag je altijd bellen! nou ik zou je zekers aangespoord hebben om weer te bellen en ik zou je zekers hebben aangeraden hun te melden, dat wanneer zij zo raar reageerd en niets onderneemt, ik naar de 1 hulp zou gaan en dar melding zou maken vh feit dat mn vk niets ondernam,.... roellie het gaat hier wel om je kindje hoor ! je kan wel denken laat maar, maar wat heb je eraan als er dan iets misschien gaat? dan kun je misschien wel iemand de schuld geven, enzo, maar op zo'n moment ben je je kindje misschien wel kwijt (in ergste geval) dus vd volgende keer en dit telt voor alle dames , wanneer je ongerust bent, en je belt en ze zeiken je af, meteen melden dat je het niet normaal vind, dan men altijd zegt , dat je ten allertijden mag bellen ! je niet af laten schepen, en melden dat dit JOUW kind betreft ! en roellie al voel je je beeb nu, GELUKKIG TROUWENS, en al moet je donderdag, ik zou gewoon vandaag eens bellen en er melding van maken,.... gewoon recht op de man af aan een ander vragen, dat wanneer je weer zoiets overkomt, of het normaal is om te bellen en of hun het normaal vinden om afgewezen te worden en vooral NIET gerustgesteld ! tja sorry, maar ben enorm pissig! het gaat hier verdorie om je kind, zat voorbeelden, waarbij het fout kan gaan, en dan? zegt men dan, HAD me maar gebeld ! wat koop je er voor,.......... dus hoppa roellie laat het ze gewoon ff weten ! en herhaal het donderdag weer. zeg maar dat je door die vk geen oog hebt dicht gedaan ! schudt ze maar ff wakker,..hun beroep,. hun baan, hun worden er voor betaald ! zo, ik ben pissig, maar das wel duidelijk denk ik,....... moeten ze mij echt niet flikken, want hoe lief en aardig ik ook kan zijn, op zo'n moment zullen ze het weten, want dan is mn kind nr 1 en ga ik gewoon naar de 1ste hulp in het zh ! en zet de vk vh blok ! afleren ! maar ja,..... mn boodschap is duidelijk,..... ik ga maar ff afkoelen en een bakkie nemen,..... wie weet heb ik straks nog ff tijd, maar ik moet wel op pad en heb dan een verjaardag,......,... maar in het geval ik niet meer kom,... allemaal een fijne zonnige dag gewenst ! ennuh fuck de domme vk ,.... brrrrrrr grrrrrrrrrrrrrrrr
Pffff gisteren kwam Jean-Paul hartstikke laat thuis en ik kon niet slapen. Viel uiteindelijk pas rond 01.30 uur in slaap. Maar vanmorgen wel uitgeslapen tot 09.00 uur. Voel me echt een tientonner op het moment. Mijn aller-aller-allergrootste broek moest vandaag op de grootste stand gezet worden. Ik hoop maar dat 'ie het redt tot het laatst... Melanie, Noah is een prima naam, hoor! Hoor je tenminste niet zo vaak in het park, denk ik zo Ennuh, ik ben behoorlijk kriegel van het verbouwen hier, maar ik zal het moeten accepteren. Ben zelf zo drammerig geweest dat het NU NU NU nog moest Muriel, zullen we ruilen vandaag? Ikke lekker niks doen en jij het einde-proeftijdgesprek met mijn medewerker op de zaak?! Deal? Linda, succes met je mams vandaag in het zkh. Foppe is echt een supernaam, Roelie! Alhoewel de grap pas na een uurtje ofzo doordrong...stond in de keuken en schiet ineens in de lach omdat het kwarje viel Hebben we hier nog meer leuke dierennamen? Lees net dat je newfy Thor heet...stoere naam! Hihihi, Debby, voor jou wordt het nu helemaal echt! Morgen mama! Lijkt me heel gek om het zo precies te weten wanneer het gaat gebeuren... Ilse, succes in het zkh vandaag! Duim voor je dat de beeb tot rust komt. Hoe ben jij eronder? Ah, gelukkig laconiek/positief Hahaha Maria, ik zie je al gaan! had je ook nog krulspelden in? Ruby, wat een heerlijke foto's van Rayan. Voor jou heel prettig om van het zwanger zijn met alle bijbehorende klachten af te zijn. Hoe vinden de GROTE broers het? Indigo, knuf voor jou! Lief dat je even wat laat horen aan ons, alleen jammer dat het geen beter nieuws is. Sterkte, meis. Hé Hope, denk je aan je eigen bloeddruk? Je bent zo pissig op de vlos van Roelie Deel je gevoel wel, hoor!
Goedemorgen Kom hier net pas mijn bedje uitrollen en ik moet zeggen ik heb heerlijk geslapen. Ik las dat er meerdere een hormoontjesdip hadden gister. Nou, volgens mij had ik er idd ook een. Had geen rust in mijn lijf en wilde het liefst ver weg kruipen. Maar na een goede nachtrust is dat gevoel gelukkig weer over. Vandaag is Ibrahim ook lekker thuis dus ik laat me maar lekker verwennen. Ilse: Je zal nog wel in het zh zijn succes meid. Verder ben ik vergeten wat iedereen nu ook al weer heeft geschreven. Nou, ik ga m'n mannetje maar even wakker maken en dan lekker saampjes onder de douche(kan hij me weer lekker masseren.
Hope: nou, dat is duidelijk hoor! Als er nu nog meiden zijn die NIET naar je durven luisteren... Esther: de hond van mensen bij ons op de tennisbaan heet "meneer Jansen" en hij loopt ALTIJD rond op ons tennispark. En iedereen weet het ook, dus er is altijd wel iemand "meneer JANSEN" aan het roepen, heel grappig
Hehe ben eindelijk weer thuis, heb al met al zo'n beetje een uur aan dat apparaat gelegen, heb een zere kont van dat liggen op die harde bank/tafel. We zijn nog niet veel wijzer. Hartje was in elk geval niet constant zo mega snel, wel hoger dan gemiddeld met wat flinke uitschieters (gemiddeld zo'n 155 en zo nu en dan dik boven de 180) en er was ook enorm veel activiteit, hij schopte echt een uur lang. Ze zei dat elke keer bij activiteit er stipjes kwamen, nou bij waren dat dus streepjes, ging aan 1 stuk door. Wat het nu precies inhoudt? Geen idee, dat wisten zij ook nog niet. Donderdag heb ik weer echo en dan doen ze gelijk nog een keertje onderzoek naar t hartje, voor de zekerheid. Het meeste waarschijnlijke is gewoon dat t kindje erg actief/onrustig is, dat verklaart ook m'n klachten van de afgelopen tijd. Hij/zij schopt en spartelt dus meer dan 'gemiddeld' zeg maar. En tja, dan is t hartje ook sneller. Om een lang verhaal nog langer te maken..we weten dus nog steeds niets, maar vooralsnog niet al te veel reden voor zorgen. Beetje wel, maar niet heel veel. Ik probeer er in elk geval nuchter/rustig onder te blijven, kan er toch niks aan veranderen. Donderdag horen we hopelijk meer.
Ik weet dat ik geen s*rry mag zeggen, maar doe het toch Want sinds Sanne geboren is en natuurlijk die kraamtijd, heb ik totaal geen tijd om ff lekker te forummen. Maar ik zit nu zo omhoog, te janken met dikke tranen (misschien combi van de kraamtranen) maar de vk is net geweest om af te sluiten...toch viel dit erg tegen: Sinds gisteren heeft Sanne mega dunne groene diaree-luiers en spuugt ze haar flesje gedeeltelijk uit, ook heeft ze een onder temperatuur. Ik maakte me hier in eerste instantie niet zo druk om. Totdat de vk kwam en we aan de praat kwamen. Mijn zusje komt hier elke dag (en heeft een koortsblaar) ze heeft Sanne natuurlijk flink geknuffeld en gevoed. En nu heeft sanne dus deze symptonen. Ik heb me nooit gerealiseerd dat dat zo gevaarlijk kan zijn Nu moet ik om 13.00 uur naar de huisarts bellen....ik ben zo verschrikkelijk bang! Ik blijf maar duimen en probeer positief te denken en hopen dat ze geen herpes heeft. Maarja die hormonen he? Die maken me zo onzeker. Sorry voor deze klaagzang...maar moest het ff kwijt. Zodra ik iets weet probeer ik het hier te melden, maar mocht het niet lukken vandaag, dan kom ik zeker morgen ff kijken hier. Ik ga nu ff lekker met dr knuffelen en hoop op positief nieuws straks. Liefs, Natasja
he natas toch, dat is wel vervelend zeg. Hopelijk heeft de HA goed nieuws voor je en is het geen herpes.
aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrggggggghhhhhhhhhhhhhh KPN! ik wilde mijn internet+bellen bij kpn opzeggen. Ik gebeld, noua allemaal geregeld vanf 11 januari 2008 was ik geen klant meer. Ik zou een bevestiging krijgen, mooi mooi mooi. Ik wilde het volgende bedrijf op mijn lijstje bellen, telefoon dood! Ik mezelf bellen met m'n mobiel; nummer niet in gebruik Ik KPN bellen met mijn mobiel mmm ja storing.....technische dienst gaat erachter aan. Ik zeg oke, nog 1 vraagje. Als ik mij abonnement over laat nemen door UPC dan kan ik mijn nummer wel houden he? Dus dat vrouwtje zegt ja, ik zei ik heb net opgezegd kan daar nog iets aan gedaan worden dan? Ze verbind me door Krijg ik weer een andere jongen, na een half uur was het duidelijk KPN heeft me per direct uit het systeem gegooid! niet per 11 jan. maar vanaf nu! Mijn telefoon werkt niet meer, internet wonderbaarlijk nog wel. Ja voor 40 euro konden ze me weer tijdelijk aansluiten dan kon ik een nieuw nummer krijgen. Ik kon wel janken. Ik meteen UPC gebeld, over 1 tot 1,5 week heb ik internet en telefoon! Dat is toch niet normaal?! Jons gaat ze nu bellen! Maar verder alles ok
zo, kom ook even mijn bed uitrollen.. is weer veel gekletst sinds gister! (met rustige momenten ) Ruby, wat een mooi manneke..! Dacht dat Mika veel haar had, maar Rayan slaat alles haha.. mooi koppie! Ilse, wat een toestanden met die hartslag.. maar vooralsnog klinkt het niet ernstig als ik je verhaal zo lees.. en idd beter één keer te veel na laten kijken dan één keer te weinig. Je kindje is gewoon een lekkere ¨drukkerd¨ hihi Natas, whoo kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.. heeft zij hem veel geknuffeld en zo dan? Met een koortslip is idd een risico.. succes en hou je ons op de hoogte? Met mij gaat het ietsje beter.. en geloof me dames.. neem het advies van Roelie ter harte, dit gun ik niemand! Sinds vanochtend is de koorts aan het afzakken.. maar gisteren bleef de koorts maar oplopen en mijn borsten stonden op knappen.. Op het hoogst had ik 38.7°C koorts.. pff begon helemaal te ijlen.. een kop die dan ook nog eens op knappen staat.. ik was echt niet meer in staat om voor Mika te zorgen.. als ik het bed uit wou viel ik zowat flauw.. dus dames.. oppassen! Lang geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld. Gelukkig is de koorts nu weg en hopelijk blijft deze ook weg..! Pat komt zo gelukkig weer thuis, dan kan hij Mika de voeding geven en kan ik weer in mijn bedje blijven. xx