ooooh sorry, ik was zo over de piss met kpn, ik vergeet gewoon mijn manieren. goedemorgen iedereen! Iedereen succes bij de afspraken. Ik mag zelf ook naar de Vk vandaag half 6. ilse goed dat ze het ff checken roelie laat je nie uit het veld slaan dor zo'n chagi muts van een VK Maria wanneer beval je nou eens! Ik wil juanita (de spaanse vorm van Sjaan? haha) nu wel eens zien. Of hoe noemden julie haar ook al weer tijdelijk? Chardella? Maakt nie uit, bevallen NU!
nou moe, slapen is me gewoon niet gegunt lig ik eindelijk lekker gaat de bel weer, shit, gister ook al wakker gebeld. Nou ja weer klaar wakker natuurlijk, dag tukje voor vandaag. Morgen gewoon weer opnieuw proberen. Hope meis denk aan je bloeddruk hihi, snap je wel hoor! Ilse: nou nog niks duidelijk dus, je hebt gewoon een adhd beeb Natasja jeetje ja dat is schrikken hopelijk weet je snel meer en heb je goed nieuws Peetje jeetje ben je lekker mee zeg, pfff normaal zijn ze nooit zo snel met opzeggen. Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen, wel dat je het van te voren weet dan hihi Nou hier zit ik nog steeds in de kreukels, mn heup doet nog onwijs pijn, en mn nek wil ook nog steeds maar een kant op, dan merk je pas hoe vaak je omkijkt, maar ja dat is nu echt auwww Nou ja hopelijk morgen minder enbeter.
nou dees ben je nou ALWEER wakker gebeld? was het een bekende of telefonische verkoop? door die gratis babydozen wordt ik nu dagelijks gebeld met aansmeer praktijken
hee natas, bedoel je dat je zus een koortslip heeft? daar hadden we het vorige week ofzo nog over hier op het forum. ik wist ook niet dat het gevaarlijk kon zijn.
ja da doe ik ook, als ik prive zie staan op de nummer melder dan neem ik nie eens op. 1 geluk, nu kunnen ze me niet bellen, want mijn nummer is opgeheven
nee dit keer was het de deur bel. Heb uit verveling maar nieuwe buik foto's gemaakt, staan in mn album Zit trouwens nog steeds te wachten op nieuwe foto's van de shoot.
hee Maria wat waren de hints vor je babynaam ook alweer? ik ben echt aan het denken wat het kan zijn?
wassen jullie de babykleertjes trouwens apart? of gewoon bij jullie eigen kleren. ik heb echt niet genoeg babykleertjes elke keer om een aparte machine aan te zetten. heb nu 1 truitje liggen dat gewassen moet worden
Ruby -> heb je even toegevoegd aan mijn Hyves, want kan anders de foto's niet bekijken...vind de eerste foto trouwens wel echt een schatje hoor! Ik zie net dat je me al geaccepteerd hebt, dus ff de foto's bekeken. Het is echt een schatje! Als ik nou een meisje krijg, kunnen ze dan daten? Of is hij al bezet? Indigo -> ik hoop dat je dan snel kan bevallen en dat je je weer lekker voelt! Knuffel voor jou! Het is echt heel raar om te weten dat ik morgen moeder word! Ik belde mijn moeder vanochtend zelf nog even (zij woont natuurlijk ver weg) en toen we gingen ophangen kwamen de tranen...ooops, ze komen weer! Gelukkig werkt Arnoud thuis en kwam hij me direct troosten (de schat!). Ik heb Arnoud ook gevraagd geen bezoek meer naar boven te laten en ik wil ook geen telefoon meer beantwoorden. Mijn schoonmoeder woont hier om de hoek en ze kwam vanochtend al langs, maar toen lag ik gelukkig te slapen! Ik werd wakker van de achterdeur en moest eigenlijk naar het toilet, maar hoorde haar stem en ben blijven wachten tot ze weer wegging . En als ze vanmiddag komt, stuurt Arnoud haar gelukkig ook weer weg. Ik wil vandaag gewoon nog even met z'n tweetjes zijn, ik heb zo'n emotionele dag! Ruby -> had jij dat eigenlijk ook? Jij werd ook ingeleid natuurlijk... Maria -> hahaha, ik zie het al helemaal voor me hoe jij daar over straat liep Sammie -> meneer Jansen, dat is ook een leuke naam! hahaha Ilse -> ik hoop voor je dat het donderdag allemaal weer een beetje rustiger is, want ik kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt! Maar het kan natuurlijk zijn dat hij/zij gewoon even drukker is dan normaal. En 1 voordeel, vaak als de baby in de baarmoeder heel druk is, wordt het een rustig kindje (althans...dat zeggen ze...) Natasja -> ook wat verschrikkelijk zeg! Ik hoop dat je snel iets hoort over Sanne! Peetje -> ooooh wat een gezeik zeg! Grrrr.... Gwen -> jeetje zeg...heel veel beterschap!
het is jammer genoeg niet de eerste keer dat iemand een "dood" in sene heeft gezet, is het niet met een kind dan wel een volwassenen of een zwangerschap. Maar ze vinden het raar dat ze nog niks hebben gehoord over een crematie, nou zou er ook geen behoefte aan hebben omdat op een forum door te geven. vind het al heel wat dat het forum het uberhout al weer. Maar zag ook dat iemand gebeld had naar het ziekenhuis. MAar ja ik heb dan zoiets als je twijveld, schakel dan een mod of de beheerders in en niet zo opene en blood neer zetten, kan namelijk enorm pijnlijk zijn mocht het verhaal wel waar zijn en die gene leest het Oef heel verhaal geworden hihi