benthe was als ik het goed heb onthouden een veels te vroeg geboren kindje, iedereen leefde met haar mee enzo zoals gewoonlijk op het forum Geloof ook dat Benthe was overleden op een gegeven moment Maar op een geven moment kwam de aap uit de mouw dat Benthe niet bestond, foto's van inet waren geplukt enzo. Hier s het hele forum flink van slag van geweest
Maar ja...voor hetzelfde geldt is het wel waar! Ik zou ook niet alles op zo'n forum neerzetten, wanneer begrafenis/crematie of zo...
ja dat is ook zo, maar ja door al die vreemde verhalen zijn mensen erg voorzichtig geworden. Maar idd ik zou ook niet me hele hebben en houwen op het forum zetten, denk dat die man genoeg aan zijn hoofd heeft om aan het forum te denken. Daarom had ik ook zoiets als je twijveld schakel dan een moderator in ofzo daar zijn ze voor.
als mijn vrouw/ zus overlijd zou ik dat echt niet op een forum gaan posten. sorry maar dat is toch het laatste waar je aan denkt in zo'n situatie. dus ik snap wel dat mensen zich afvragen of dit waar is. die zus heeft een mailtje naar de mods gestuurd. Mijn familie zou dat niet eens doen, die zouden daar echt niet bij stilstaan als ik overleed.
nee idd, denk dat Piet er niet eens aan zal denken hihi Wedden die vergeet nog om jou een sms te sturen als ik bevallen ben.
Gwen: ik heb niet eens gelezen dat je ziek was joh! Jeetje zeg doe je het wel rustig aan? Heel veel beterschap! Peetje: ja idd, mijn zusje heeft sinds vorige week een koortslip en sinds Vrijdag een open koortslip. Ik wist dus ook niet dat dat heel gevaarlijk kan zijn voor pasgeboren babys. Lieselotje: aan de ene kant hoop ik natuurlijk heel erg dat het niet waar is maar toch? Ik ga er niets over zeggen voordat er echt duidelijkheid is. Dokter: ik heb om 13.00 uur gebeld. Ze wilden mij zo terug bellen, nadat ze overleg hadden gepleegd met de huisarts. Maarja, inmiddels alweer ruim een uur geleden en moet om 16.00 uur weer voeden dus ik hoop toch dat ze zo wel even bellen. Ik vind het wel raar hoor als het zo gevaarlijk is als dat de vk vanmorgen zei, waarom melden ze dit dan niet in de zwangerschap? Maar goed, hopelijk loopt dit met een sisser af we blijven even afwachten.
zit me tijd te vullen vor dat ik naar de vk kan, verveel me dus hhihi Maar ben erg benieuwd hoe mijn bloeddruk straks zal zijn. hoofdpijn is nog steeds aanwezig namelijk, ach zie wel
Die hoofdpijn kan natuurlijk ook door de spanning komen...dat hoop ik voor je! Ik zou zeggen: probeer je niet te druk te maken.
Natasja heeft jou vk je er nooit op gewezen dan over een koortslip. beetje slorig denk ik Mijn vk die heefthet al een paar keer tegen me gezegt eigelijk dat ik er goed op moet letten
Ook mijn vk heeft dit direct aan het begin gezegd tegen ons! Wel vreemd dat ze het nooit tegen jou heeft gezegd...maar laten we hopen dat de huisarts snel terugbelt! En anders zou ik zelf nog een keer bellen...
nou KPN is geregeld maar mijn telefoon doet het nog steeds niet. ik moet dadelijk even gaan stofzuigen.
Dat is zeker waar hoor! Je kunt beter te veel gaan dan te weinig! En ik hoop voor je dat de bloeddruk goed is!
Nee meiden, de gyn. heeft me hierover nooit iets verteld. Sanne is mijn tweede kindje, zelfs bij Anouk hebben ze me hier niks over gezegd Jep idd...dan vind ik slordig nog een understatement Ikke: heel veel succes straks bij de vk! Ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer je rustig te houden! Liefs, Natasja