ik moet er om kwart over 4 zijn dus ik ga zo plassen, en moet nodig hihi Ik kan niet zien hoeveel ik plas dus doe het altijd op de gok hihihi. Nou ik ga mn spulletjes pakken plassen en er vandoor Meiden tot straks
ze controleren op eiwitten en suiker om evt. zwangerschapsvergiftiging en zwangerschapsdiabetes te signaleren. wogen ze bij jou wel iedere keer?
Helaas.... dit wil ik toch even 'tegenspreken'. De echoscopiste in het AMC vertelde ons dat het zelfs wetenschappelijk is bewezen dat drukke babies in de buik ook meer dan gemiddeld drukke babies IRL zijn! Dit namelijk n.a.v. onze nogal drukke baby tijdens de echo toen. Dus Ilse.... leg de ADHD-pilletjes maar klaar Ik ga er vanuit dat het gewoon een lekker actief kindje is, toch? Wel heel goed dat ze er donderdag ook nog weer een keertje naar gaan kijken. Zal wel spannend zijn, maar geeft daarna vast wel weer extra rust als alles OK is.
Ik kreeg alleen een lichamelijke check-up in de vorm van: voelen hoe de beeb lag, offie an ingedaald was, bloeddruk, hartslag van de beeb luisteren..
Mij hebben ze ook nog nooit gewogen hoor. In principe is dat ook niet nodig, als je verder geen 'afwijkingen' hebt zoals hoge BD of suiker. Ze zien het wel als je echt ineens abnormaal zwaar wordt. En dan mag je geen pak koekjes meer eten, toch, Esther?
En dit kan ik beamen, want Fenna was onwijs druk in de baarmoeder, en ze is nu ook best levendig.. altijd in beweging en zelfs tijdens het slapen beweegt ze volop en maakt ze veel geluidjes. Dus ik ben 'bang' dat Ilse ook een druk kindje krijgt..
Ach ja, we hadden toch ook onze eigen privé-faker bij de Novmama's, ze zitten helaas echt overal! Ben trouwens errug benieuwd hoe het met haar is afgelopen....
hmm moet boodschappen doen, maar Fenna zal tussen nu en anderhalf uur wel komen.. zal ik of zal ik niet.. anders wordt het waarschijnlijk boodschapen doen als Jeroen thuiskomt om half 6.. en dan moeten we nog koken.. ehm ehm ehm... wat zal ik doen?
@Natasja: he bah, wat een stress zeg, dat is ECHT niet leuk! En ook erg slecht van je VK dat die dat nooit hebben gemeld. Bij ons is het in het begin en later nog eens aangekaart. Gewoon voor de zekerheid, zo hoort het ook. Heel veel sterkte meis en we duimen hier allemaal dat het gewoon een darmprobleempje oid is!
Heb je dan een oppas ofzo?! Hoe doe je dat anders? Of blijft ze gewoon slapen als je haar in de wagen legt?
ja ze blijft dan slapen.. maar ze ligt al in de kinderwagen bak te slapen.. dus hoef die alleen maar in de wagen te klikken
hier wegen ze iedere keer en iedere keer urine, da voelen, hartje etc. Mmmm ik vind mijn beeb heel rustig, was ie op alle echo's ook. maar laatste ctg heel druk hoewel ik het nie voelde
veel vruchtwater peetje.. of ligt ukkie met zijn beentjes richting je darmen? Dan wil het wel eens dat je em soms ook niet kunt voelen...