November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo boodschapjes gedaan.. Ze ligt nog steeds te pruttelen.. werd wel even wakker toen ik d'r in d'r jasje hees, maar door het rijden valt ze dan gelukkig weer in slaap.. :) We eten pizza vanaaf.. lekker makkelijk..

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb me bijna verslapen!
    Sjeeeee heb de wekker uitgedrukt en schrok om 14.45 wakker...en dan moet je om 15.00 bij school staan :confused:
    Daar sta je dan met je verwilderde haar en gezicht in de kreukels...mwoaahahahahaha en dan de medelevende blikken van ach en ze moet nog 2 weken ook :D
    Hahaha eindelijk een keer lekker geslapen 's middags volgens mij leest de buurjongen mee hier het was stil! :D

En jullie hebben gelijk weer 8 bladzijden volgekletst foei dat doe ik nou nooit :D

Debby: ik weet wel hoe je je voelt...Lars is ingeleid met 38 weken en 4 dagen...en de avond van te voren had ik ook zoiets van oh jee morgen ben ik mama...heel vreemd is dat. Je hebt gelijk hoor dat je nu nog ff met zijn tweetjes wil zijn...Geniet er vooral van, het is een heel bijzonder moment!
    Heel veel succes in ieder geval morgen, infuus is geen pretje maar hopelijk gaat het lekker vlot en kun je snel je beebje vasthouden!

Ilse:Jee ben toch wel heel benieuwd wat hier nou donderdag uit komt rollen...je hebt in ieder geval een lekker actief beebje laten we
    hopen dat dat het enige is...

Muriel: hahaha goed voornemen van mij he! Die badolie is het niet geworden, kon niet die ene vinden die ik wou hebben ;)
    Maar heb mezelf tussen de middag wel verwend met een lekker vers wit bolletje met roomboter en aardbeienjam...da's ook verwennen :D
    Ah er komt straks gewoon een tijd dat ik er zelf weer bij in schiet en alles om wat anders draait dus ik neem het er nu gewoon van ;)

Ruby: *smelt*
    Ik zei het gisteren ook al sprekend Anwar!
    Zullen we het gewoon niet over filet americain hebben? Pfff liep vanmorgen in de supermarkt en hebben ze die hele lekkere liggen,
    met zo'n sausje erbij met augurk en ook nog een soort met pesto...kwijl...

Indigo: ik hoop voor jou dat je beebje er psychisch ook klaar voor is om te komen...uiteindelijk geeft zij het startsein he!
    Geeft niks hoor hier even lekker klagen, jij hebt volgens mij van ons allemaal een van de zwaarste fysieke zwangerschappen, in het begin
    was je zo extreem misselijk en nu al die pijn...kan me voorstellen dat jij het echt heel erg zat bent!
    Een hele dikke (((knufff)))!

Hope: rustig rustig....adem in adem uit :D
    Wil je donderdag mee naar de verloskundige? Hihihi :D
    Het gekke is, normaal ben ik dus zelf best goed gebekt ik sta niet zo gauw met mijn mond vol tanden...maar door die *piep*hormonen
    ben ik gewoon helemaal mezelf niet meer...ik was echt even een zielig hoopje gisteravond toen René thuis kwam... :cry:
    Maar ik ga het donderdag zeker wel ter sprake brengen ik wil gewoon serieus genomen worden...

Esther: hihi zie je helemaal staan in de keuken :D
    Alle beestjes hebben hier namen de meeste verzonnen door de kids...vooral de setjes duiven en eenden zijn erg leuk :D
    Alle familieleden en vrienden zijn inmiddels wel vernoemd hier :D

Stasia: oooooh wat heb jij lekker lang geslapen zeg! Ik ben jaloers!

Natasja:ik hoop met je mee op positief nieuws...bij mij heeft vk het trouwens ook nooit gemeld...fijne vk heb ik! :x
    Gelukkig hebben we er hier beide geen last van maar ik ben er nu wel op bedacht...
    Trouwens ook een vaginale schimmelinfectie tijdens de bevalling kan gevaarlijk zijn ivm spruw weet ik toevallig...ook daarmee oppassen dus!

Peetje: ohoh naast energiebedrijven staat KPN hoog in de klachtenlijst...denk om je bloeddruk... ;)
    adem in...adem uit....relax take it eaaaaaaaahhheeeeaasssssyyyyyyy :D
    Hahahaha ja 1 voordeel je bent meteen van die lastige telefonische verkoop af :D

Gwen: oh gelukkig knap je weer op! Kun je met die medicijnen nog wel borstvoeding geven dan?

Dees: ah het slaapje is jou niet gegund he! Ik zal zo ff op Jennie d'r hyves kijken ben erg benieuwd!
    Flinke buik trouwens zeg! En succes bij de vk zometeen! Oh enne probeer anders in een maatbeker te plassen gaat wat makkelijker dan in een potje
    en je kunt het zo overgieten :D
    Lounge...twijfels...'t zal toch niet he? Ik ga zo ff lezen!

xxx Roelie

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hmmmm nog weinig over te lezen in de lounge...nou ja het zal vanzelf wel een keer uitkomen...
    Ze heet niet toch toevallig in het echie Carola wel? ;)
    Dan moeten de CSI Novembermama's nog maar een keer in actie komen hahahahaha!

Ik ga aardappels schillen voor de hutspot heb alweer zin in winterkost :D
    xxx Roelie

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    nou ken ik heel die lieselotje niet, maar ik zei ook al in dat topic....
    mijn familie zou ook niks op dit forum posten

anyway, deze site mensenlinq is een soort van database
    http://www.mensenlinq.nl/mensenlinq/ove ... /site/home

En dat van die koortslip, dat heb ik van mn schoonzus.

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oeh Natas wat eng! Ben je al bij de HA geweest?

Gwen die borstontsteking lijkt me een ramp! Hoe doe je het met voeden? Eerst kolven en dan via de fles geven? En doet het pijn dan?

Over foto's gesproken...wij hebben volgende week dinsdagavond weer een herkansing voor de fotoshoot. Zou 3x dan scheepsrecht zijn?!

:rolleyes: Moet je die er weer bij halen?! :p En daarbij...het waren negerzoenen ;)
    Jij nog lekker wezen lunchen vandaag? Ik heb het gesprek op de zaak toch maar zelf gedaan, want jij bleef wel heel angstvallig stil :p

Ik moet wel iedere keer bij vlos op de weegschaal, inderdaad om abnormaal grote groeispurten op te merken. En dan krijg je ofwel a) op je donder vanwege teveel snoepen of b) ze doen wat meer controle op bd, eiwitten in urine, hartje luisteren, baarmoeder voelen, hoofdpijn, buikpijn, etc om eventueel risico op zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten (of dus juist tijdig te vinden). Dat is de uitleg van mijn vlos geweest. Vind het wel vreemd dat er zulke grote verschillen zijn tussen de diverse praktijken.

Ooooh wat krijgen wij dan straks een rustige baby hier :)

Whahahaha Da's lekker wakker worden, Roelie!

Ik ga eens op de bank liggen met een tijdschriftje ofzo, want ik ben ongemerkt de hele dag al in touw hier. Kinderwagen wordt waarschijnlijk volgende week geleverd, de CV is hopelijk vanavond weer in orde, kleding voor Jean-Paul besteld bij H&M online, verjaardagskaarten voor de komende 2 maanden vooruit geschreven, een boze fax naar T-Mobile geschreven of ze nu eindelijk na bijna 8 maanden het abonnement van mijn mams willen beeindigen (ze heeft er tenslotte niks aan met haar afasie :(), gesprekje(s) op kantoor gevoerd, betalingen gedaan.....Nu effe relaxen en dan vanaaf maar weer eens naar de yoga. Kortom, tot laterzzzzzzz :)

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik word gewogen, maar ze zrggen er niks van

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Bijna 1600 alweer....

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Daar ben ik weer, helemaal gesloopt en wel, ben het zat hihi

Nou vk, bloeddruk was gezakt 133/80 \:D/ urine was ook prima
    ze heeft er gelijk maar een hele controlle van gemaakt verder was alles prima in orde, ukkie mag komen zei ze!
    Wel wil ze dat ik vrijdag nog even mn bloeddruk en urine kom controleren en dan mag ik dinsdag weer voor de normale controle.

Gelijk even naar de Hema gegaan om stof te bestellen en toen naar de supermarkt om avond eten te halen, ga maar soep maken, lekker snel en makkelijk.

Een voordeel van het lopen, bijna geen last meer van mn heup joepie :D

10. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Jaah, idd, bijna 1600!

Hier een rustige middag gehad! Eindelijk een voorzetje gemaakt voor dat stuk tekst dat ik moest schrijven. Meteen 2 versies, kan ik later gaan knippen en plakken. Lekker voor de tv gehangen met de kat op schoot en bladeren in tijdschriftjes, de krant en een boek!

Nu ga ik me opfrissen, moet zo naar een bijeenkomst met mijn commissie genootjes voor die dag die we organiseren. Wordt weer een latertje waarschijnlijk!

Debby: suc6 morgen!

Oja, zouden we hier dan ook een rustige beeb krijgen IRL? Zou wel prettig zijn natuurlijk :)

11. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Debby, heeeeeeeeeeel veel succes morgen!

12. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Heb even niet teruggelezen hoor meiden, ben de hele dag al gesloopt door wederom een slapeloze nacht vol twijfels : wel naar het ziekenhuis/ niet naar het ziekenhuis? Vanmiddag wel nog een uurtje slaap gepakt, maar het wordt er niet echt beter op. Vanochtend bij de gyn hoopte ik dat ze er iets aan konden doen (kweenie wat, maar toch...), maar het enige was dat ze wel een slaapmiddel wilde voorschrijven. Liever niet zeg! Straks begint het wel echt, dan sta ik daar met een zwaar hoofd te tollen! Ga weer even op de bank.

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Heb hier sinds een uurtje enorme rugpijn en menstruatie achtige pijn in mijn onderbuik. Zou het een voorteken kunnen zijn? Ibrahim is nog ff de laatste boodschapjes halen en daarna zal hij wel met het eten beginnen. Heb alleen geen honger. Zit gewoon even niet zo lekker in mijn velletje op dit moment.

14. wie weet Stasia! spannend!

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ho! Stop! Ik ben het hier natuurlijk niet mee eens Stasia!
    Er wordt niet meer voorgedrongen! We hebben een afspraak. We werken nu gewoon het lijstje af.
    Duidelijk? Do I make myself clear?

dit is natuurlijk een grapje

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter
    Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon

5 MEIDEN
    9 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal nog 19 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (bevallen) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (bevallen) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Debbykoops (13)
    Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen)
    Serafijntje (7) -Rachel (16)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)
    Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 )

AGENDA

Maria~31 oktober controle VK
    Serafijntje~ 31 oktober 10.10 uur VK
    Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK
    Debby~ 31 oktober naar zh voor inleiden
    Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn
    Indigo~ 1 november 9.00 VK
    Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK
    Roelie~1 november 12.15VK
    Murmel~2 november 09.00 VK
    Stasia~2 november 09.45 gyn
    Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!!
    Maria~ 7 november controle VK
    Murmel~9 november 16.00 VK
    Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK
    Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh
    Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32)
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD

GEBOREN

ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZK ~ ingeleid
    ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d

ik moet dus morgen naar de vk en niet vandaag

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Vandaag nog even op mn werk geweest. Die kinderen begrepen niet wat die baby nog in mn buik deed.
    "Jij was toch gestopt met werken om die baby te krijgen? Wat doet ie dan nog in je buik?"

En: Juf Maria is er en ze is nog steeds DIK!

En: Mag ik de baby zien als hij eruit is?

EN: onverstaanbaar gemompel....veel maken?.....

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jemig, het schiet niet op zo, nog steeds geen 1600 pagina's?

We maken onszelf belachelijk! Daar gaat ons geweldige klets-imago!

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Moet ik het dan helemaal in mn eentje doen?

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina