November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Hoi allemaal,

Hier gaat alles lekker z'n gangetje ik ben ook elke morgen zo vroeg wakker ik wordt er gek van want ik val wel om 10 uur als een bolk in slaap. Verder hebben ik beetje gevoelige (.)(.) en af en toe wat rommel in mijn buik
    Over twee weekjes gaan we voor ons eerste bezoek aan de gyn ik kan niet wachten tot het zover is. (de gyn is trouwens de vrouw van een collega van mijn man, mijn werkgever en een vriendin) Nemen jullie je mannetje mee naar de VK of Gyn?

@ Joma
    Lekker in de sneeuw lopen is toch ook leuk!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @usmommy ja joh komt goed die vakantie,en ik ben sochtends ook om half 7 al wakker en snachts moet ik er veel uit om te plassen,en rommelende buik heb ik ook,(.)(.) heb ik beetje last van

en ik heb afspraak bij de vk voor 26 maart!

3. Niet meer actief

He Joma, alvast een fijne vakantie als ik je niet meer spreek hiero...

Ik heb ook behoorlijk pijnlijke (.)(.) en ben heel vroeg wakker, echt klaarwakker....moet gewoon mijn bed uit. Als ik blijf liggen lig ik mezelf gewoon in de weg.. Verder gelukkig nergens last van.

Dat griepje is gelukkig weer weg uit huis, alleen nog een hele irritante kriebelhoest. Maar dat kan ook komen doordat ik sinds vorige week woensdag ben gestopt met roken.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bedankt zal wel lukken die vakantie hoor! wel grappig ik ben ook echt klaar wakker sochtend vindt het niet gek dat ik begin van de middag al aan het geeuwen ben.en ik ben ook gelijk gestopt met roken!

5. Linda vS

Linda vS Lid

28 feb 2007
    11
    0
    0
    Soest
    Wat grappig! ik ben óók steeds zo vroeg wakker :)
    Gaat vanzelf over als ik de verhalen moet geloven :confused:
    O, en bedankt voor de reactie (Eva geloof ik...). Heb even geslapen, het gaat nu wel weer.... :rolleyes:

6. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Dat heb ik dus ook moet gewoon het bed uit anders wordt ik gek en maak mijn mannetje wakker. Moest vanmorgen om 6.15 opstaan dus denk nou dat wordt wat lig ik al rond 5:45 wakker! :confused:

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Misschien rare vraag ik heb iedere keer last van gloeiwangen hebt iemand dat ook?

8. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Ik heb niet echt gloeiwangen maar wel heb ik veel sneller warm ben normaal echt een koukleum nu echt niet!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat heb ik ook!je temperatuur is toch ook hoger?

10. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    ja dat is zo! Is het hier stil he? zijn wij niet gewend na het NOD maart topic :)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat waren we gewend in de nod maart topic ,maar komt vanzelf hier we zitten nog begin van de maand

12. Niet meer actief

Het is hier echt heel rustig ja...vergeleken met Maart helemaal ! :)

Maarruh, over die gloeiwangen..kan je eigenlijk niet vertellen of het erbij hoort. Heb er wel last van gehad de afgelopen week, maar ja ik had natuurlijk ook griep.. temp was afgelopen week rond de 39,0 ...

13. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb met vlagen ineens wel weer rode gloeiwangen, maar verder heb ik het nog steeds veel koud (net als anders...haha). Wel 's nachts dus veel warmer...wordt dan soms dus bijna zwetend wakker, maar kan ook met heftige dromen te maken hebben.
    ow...morgenavond gaan we lekker naar onze beste vrienden...zij zijn ook middels ivf zwanger geraakt en nu trotse ouders van 2 prachtige mannekes. Omdat ze te vroeg geboren waren (34 weken) hebben ze nog een tijdje in ziekenhuis gelegen, maar zondag mochten ze naar huis...net even mijn vriendin aan de telefoon gehad hoe ze de eerste 24 uur zijn doorgekomen, ze genieten er heerlijk van! En morgen gaan wij weer op bezoek....ook genieten van die prachtige mannetjes van hun!
    Besef telkens maar weer wat een prachtig wonder het nu is wat wij meemaken...of het nou snel en makkelijk is gegaan of langer heeft geduurd en de nodige behandelingen heeft gekost....het is en blijft wonderbaarlijk!

14. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Das waar komt wel als we wat verder zijn ook denk ik nu is het allemaal nog zo onwerkelijk

15. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meiden, ik kom me hier ook maar even melden, want waarschijnlijk geldt voor mij ook november :)
    Ik heb 20 maart eerste afspraak bij de verloskundige. Ben wel erg benieuwd, ik hoop dat alles goed is... Heb wel veel last van krampen en voor mn gevoel spierpijn in de buik. Maar probeer me niet teveel zorgen te maken, schijnt erbij te (kunnen) horen. Zijn er meer meiden die dit hebben? Heb t idee nl dat ik zeur, maar ik voel t echt zo...
    Liefs Chris

16. Niet meer actief

Vind het ook allemaal nog vrij onwerkelijk hoor...ik merk er verder nog helemaal niets van...De echte roze wolk zal wel komen als het buikje wat boller gaat worden.. :D

Heb er wel enorm veel zin in !

17. Niet meer actief

@Chrissie; hee meid, welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan hè !

Ennuh zeuren, wat is dat? Dat kennen we hier niet hoor. Je kan hier alles kwijt! Ik heb het rond mijn NOD ook gehad, eigenlijk een beetje hetzelfde gevoel als wanneer ik ongi moest worden..

Nu heb ik er niet zoveel last meer van..

18. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Jup, dat gevoel idd. Ongi krampen... Kreeg ik rond mn NOD, en nu met vlagen nog steeds. Het zeurt constant een beetje, soms wat heftiger. Is wel uit te houden, maar vind t wel beetje eng.... Volgens VK is dat baarmoeder die aan t werk is, en dat dat helemaal niet erg is, maar toch :(

19. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    @ chrissie
    Ja bij mij is het ook net of ik te veel buikspieroefeningen heb gedaan! Heb in mijn boek gelezen dat dat erbij hoord! (ik geloof dat dat boek vanmij een soort bijbel is hoor)

20. Niet meer actief

@Chrissie; Ik heb die krampjes ook heel af en toe...soms voel ik ook wat lopen zeg maar en dan ren ik als een gek naar de WC. Schrik me iedere keer kapot, maar is gewoon witte afscheiding..daar heb ik wel meer last van nu...

Hebben jullie de (schoon)ouders al ingelicht?

Deel Deze Pagina