Ik ben het overigens met Maria eens, dat voordringen moet nu maar eens afgelopen zijn. We hebben een keurige lijst en die is duidelijk van dag tot dag. Sommigen wachten al langer dan anderen en die zijn dus gewoon als eersten aan de beurt. Duidelijk verhaal lijkt me toch? p.s. overigens heb ik vanavond weer een mega-rommelbuik, dus of de dames van 1 t/m 13 november even op willen schieten
Whahahahahahaha! Ik wil t zelf ook niet hoor, wil geen oktoberbaby, dus heb al een strakke panty aan en 4 onderbroeken en mn benen stijf over elkaar, hihi.
***Inbreuk*** Wilde even alle november mama's succes wensen met hun bevalling, onze maand zit er bijna op. Oktober mama
Nou...over die lijst, ik ben het helemaal met jullie eens. Niemand mag meer voordringen, dus ik zal morgen flink gaan puffen om de weeen weg te werken en mijn benen stijf bij elkaar houden . Wil niet zeuren, maar ben echt op van de zenuwen....
Ik zal het ook proberen die benen bij elkaar te houden maar s**** die rug en buikpijn zijn er nog steeds. Debby: Jij in ieder geval succes voor morgen.