November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ga nu ff m'n mannetje helpen die is een proefexamen voor z'n theorie aan het maken.

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahahahaha Muriel en Maria toch :)

Ik kwam me ff afmelden voor vandaag, mijn buik voelt alsof ik 100 buikspieroefeningen achter elkaar heb gedaan...auw auw....
    Ik ga lekker op mijn bedje liggen en House kijken en dan lekker vroeg slapen.

Debby: probeer wel te slapen he meis, je kunt je nu heel druk maken om morgen, en dat snap ik ook wel, maar je hebt je energie hard nodig!
    Het komt zoals het komt en wat er ook gebeurt: morgen heb je je beeb!

Iedereen fijne avond en een goede nachtrust gewenst en niemand stiekem voordringen vannacht :D

xxx Roelie

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, maar even mijn laatste woorden als niet-moeder ;). Ik word morgen ingeleid en naar verwachting moet ik 2-3 dagen in het ziekenhuis blijven, dus ben dan een tijdje niet op het forum.

Lenthe -> buddy, wil jij mij sms’en als er iemand is bevallen of zo?! En ik hoop dat jij ook snel gaat bevallen, want niet slapen is ook vreselijk! Volgens mij ben je er ook wel aan toe!

Natasja -> ik hoop dat het allemaal goed is afgelopen met Sanne!

Dafje -> ik was alles met wasverzachter, mag dat niet voor de baby?

Dees en Peetje -> ik hoop dat alles goed was bij de vk?! En dat het plassen in een potje is gelukt ;). Ik ben nog druk bezig met mijn uitvinding “potje plassen voor zwangeren” J

Murmel -> jouw nieuws over de drukke baby in de baarmoeder…pff…die van mij is af en toe best actief, alhoewel soms ook weer helemaal niet. Ik wacht het af en laat het jullie weten ;). In de tussentijd kunnen jullie alvast een poll starten wat het wordt, een jongen of een meisje. Wij weten dat namelijk nog niet!

Roelie -> wat heerlijk dat je lekker hebt geslapen en dat de buurjongen eindelijk rustig was! Laten we hopen dat het even zo blijft ;). En dat zonder Foppe in te schakelen ;)

Stasia -> je maakt het weer spannend! Ga je me nog inhalen?

Melanie -> ik heb nog niets van je gelezen vandaag, hopelijk gaat alles goed met je! Wie weet lig je wel te bevallen?

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel Stasia...maar jij maakt het ook spannend zo te lezen!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel Roelie! Ik ga ook op tijd proberen te slapen en zoals Deesje (geloof ik) vanmiddag al zei: als je ligt, dan rust je ook uit! Morgen word een spannende dag, maar jullie het horen zodra het geboren is!

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    hoi hier ben ik weer, ben vandaag maar bij mijn moeder op de koffie geweest ( woont hier 110km vandaan)
    Jullie hebben het weer aardig volgekletst.
    Ik hou mijn benen ook nog bij elkaar want ik heb zaterdag een feest waar ik eigenlijk wel naar toe wil ;)
    We zullen zien 8)

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Debbie veel succes morgen kan me voorstellen dat slapen lastig word maar ik hoop dat je toch wat rust kunt nemen

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel! Ik ga mijn best doen om lekker te gaan slapen. Heb nog even lekker een bad genomen, dus ben ontspannen...alhoewel ik bij het minste of geringste moet huilen van de emoties en de spanning!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga even tv kijken en dan lekker proberen te slapen! Dames, veel succes en tot over een paar dagen!

Liefs,
    Debby

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    SUCCES MORGEN DEBBY!

(en hopelijk slaap je nog een beetje vannacht!)

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) :) :) :)

12. Niet meer actief

Hoi meiden

Goh, ik merk dat de toestanden van vandaag me toch meer doen dan ik wil toegeven, ben best een beetje gestresst. Maarja, blijf optimistisch hoor. Ondanks de lieve peptalk *not* van Murmel :)

Debby, heel veel succes morgen!

Meiden met rommelbuiken en andere kwalen, veel sterkte, ik hoop dat jullie vannacht goed slapen.

Ik meld me bij deze ook af voor vanavond, morgen komt mn schoonmoeder weer, ze belde van de week of ze wat eerder mocht komen zodat ze kan strijken, dat wil ze graag, vind ze leuk. Euh, nou oke dan. Vind t lief hoor, maar tis zo'n dwangneuroot dat ik vaak zelf nogal nerveus van word hihi. Dus ik ga proberen nu rustig te worden, zodat ik nog wat energie heb morgen.

En oja, ben vandaag zowaar eens gehoorzaam geweest en heb een tukkie gaan..ik leer t nog wel s, dat luisteren ;)

Fijne avond en slaaplekker vast!

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter
    Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon

5 MEIDEN
    9 JOCHIES
    5 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal nog 19 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (bevallen) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (14)
    Ruby (bevallen) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Debbykoops (13)
    Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen)
    Serafijntje (7) -Rachel (16)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)
    Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 )

AGENDA

Debby~ 31 oktober naar zh voor inleiden!
    Maria~31 oktober VK
    Serafijntje~ 31 oktober 10.10 uur VK
    Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK
    Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn
    Indigo~ 1 november 9.00 VK
    Murmel~1 november 11.00 def. keuze maken KDV
    Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK
    Roelie~1 november 12.15 VK
    Murmel~2 november 09.00 VK
    Stasia~2 november 09.45 gyn
    Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!!
    Maria~ 7 november VK
    Murmel~9 november 16.00 VK
    Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK
    Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh
    Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh
    Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) :({|=
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD

GEBOREN

ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZK ~ ingeleid
    ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kan ik me goed voorstellen Ilse, dat het je niet in je koude kleren gaat zitten.
    Is ook hartstikke spannend als je ineens voor extra onderzoek wordt 'opgeroepen'.
    Is die kleine nu ook druk in je buik? Geniet er maar zoveel mogelijk van, want als het echt gevaarlijk was geweest, hadden ze je nooooooooit zomaar naar huis laten gaan!

Het is gewoon een kleine handenbinder. Hihi.
    Sorry ... kon het niet laten.

Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht, maar gelukkig heb je al een klein beetje vanmiddag meegepikt, heel goed xx

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Yeeeeeyyyy 1600, als we Muriel en Maria toch niet hadden hier....

Debby, toi toi toi morgen!
    Ook ik ben het roerend eens met het voorstel om gewoon volgens de lijst te gaan bevallen!

Yoga was bagger vanavond. Alle houdingen deden zeer en Jos bleef maar tegen mijn ribben aantrappen. Ga lekker relaxen, want dat is er de hele dag nog niet van gekomen

Tjuuuuuuuuuhuuuuuussssss!

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    zo, buikfotos gemaak, ben benieuwd

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeieavond,

Nee nog niet bevallen, helaas. ;) :D Maar vandaag eerst mijn broer op de koffie gehad en toen naar mijn ouders gegaan. Verveelde me stierlijk. Gezellig even naar een tuincentrum geweest en onverwachts bij mijn ouders gegeten.

goed idee meiden we gaan nu volgens de lijst bevallen, JAAAAA want dan ben ik als 1e. Maar eh debby, ik denk toch dat jij gaat winnen. Meid heel veel succes morgen en ik ga voor eeeeeeeennnnnnn :-k jongen. Zat er vorige keer ook naast dus zal wel een meisje worden.

Wencke, zullen wij ook voor morgen gaan?

Dees, ook een aardige buik zeg. Leuk nu konden we eindelijk eens ook je gezicht zien.

Esther, hier in de wijk loopt nog een noah, dat is een golden retriever. Als ik onze hond roep, reageerd hij nooit, maar komt altijd die golden braaf naar me toe. :)
    Schrik niet maar onze rode kater heet Akivasha, onze zwarte, Luna, en ons cypertje Morgana. Ja en ze luisteren er ook nog naar. Zelf de kinderen kunnen het uitspreken. :)

Stasia, jij maakt het ook spannend, maar traditie getrouw moeten allebei de buddy's tegelijk of vlak achter elkaar gaan bevallen, dus van mij mag je hoor. ;) :)

Ilse, toch weer spannend zo. Hoop voor jullie dat de kleine gewoon een drukte makertje is.

Gwen, borstonsteking, zeker geen pretje. Ik kreeg als tip om een doek met kwark of yoghurt er op te leggen, zorgt ervoor dat de ontsteking er uit trekt, bij hielp het inderdaad ook. Succes hoor. Mika goed laten drinken, wat ook nog wel eens helpt is om tijdens het drinken je borst richting tepel te masseren, dan masseer je de pijnlijke plek eruit.

Natasja, o meid, dat is schrikken, zal voor jullie duimen dat Sanne er niet zo veel van mee gekregen heeft. Zit jullie niet echt mee.
    Hoe vind Anouk haar zusje, zag de super lieve foto van je. Trouwens ook een schatje hoor.
    2 mooie meiden zo samen.

Linda, hoe is het me je moeder afgelopen in het ziekenhuis?

meiden ga zo afsluiten en lekker even onder de douche.

Slaap lekker voor straks. Ook jij Ilse!

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik denk een jongen voor debby.

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Even een snel berichtje van mij, ik heb de hele dag nog niets van me laten horen. :oops: Ik heb wel zoveel mogelijk bijgelezen, maar heb geen puf om uitgebreid op iedereen te reageren. Ik voel me nog steeds niet goed, maar dankzij de onderzoeken van gisteren in het ziekenhuis maak ik me er geen zorgen om. Alles wat gecontroleerd is, was immers prima. Inmiddels heb ik ook keelpijn gekregen, dus waarschijnlijk heb ik een griepje of verkoudheid onder de leden. :cry: Tja, daar zit ik natuurlijk niet op te wachten, een week voor mijn uitgerekende datum. :(

Roelie, ik heb jouw post vandaag ontvangen. Dank je wel! Zonder die handleiding zou ik echt niet hebben geweten hoe ik ermee om moest gaan. Ik zal aan je denken als ik hem gebruik. ;)

Debby, veel sterkte morgen. Spannend, hoor! Ik gok op een jongetje... :D

Oef Gwen, een borstontsteking.... auw! Hopelijk ben je er snel vanaf.

Ilse, wat een spannende dag heb jij achter de rug. Gelukkig dat je er zelf optimistisch onder blijft. Zoals sommige anderen ook al hebben geschreven: misschien is jullie beebje vandaag in een hele actieve bui en als de gyn echt ongerust was geweest, had zij je nooit naar huis laten gaan. De hartslag kan van dag tot dag en van moment tot moment verschillen. Dat zag ik gisteren ook toen er van ons kindje een hartfilmpje werd gemaakt. Het aantal slagen per minuut kon behoorlijk afwijken. Ik hoop dus maar dat jullie beeb vandaag in een drukke bui was en dat hij/zij tijdens de volgende controle (donderdag, toch?) weer wat rustiger is.

Oh Natasja, dat is schrikken. Hopelijk is het 'vals alarm' en is Sanne niet besmet. Ik duim voor jullie!

Verder wens ik iedereen alle goeds en vooral een hele goede nachtrust toe!

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ohja, ik ben het er trouwens helemaal mee eens dat we vanaf nu netjes volgens het lijstje gaan bevallen.
    Dan ben ik al als 3e aan de beurt! :) :)

Deel Deze Pagina