> Dit moet je even lezen ! > > Het superras > > Een man en een vrouw kijken televisie, wanneer de vrouw plots zegt: > 'Ik ben moe en het wordt laat, ik denk dat ik maar eens ga slapen.' > > Ze gaat naar de keuken om het ontbijt voor morgenvroeg voor te > bereiden, spoelt alle popcorn schaaltjes uit, neemt vlees uit de > diepvries voor het avondeten morgen, controleert of er nog cornflakes > zijn, vult de suikerpot, legt lepels en zet schaaltjes op de tafel en > zet de koffie klaar voor morgenvroeg. > > Dan stopt ze de was in de droger, een nieuwe was in de machine, strijkt > een hemd en naait er een knoop aan. > > Ze ruimt de kranten en het kaartenspel dat nog op tafel ligt op en legt > het telefoonboek op zijn plaats. > > Ze maakt de wasmanden leeg en legt de handdoeken gespreid om te drogen > Ze geeuwt, rekt zich uit, en wanneer ze richting badkamer gaat, stopt > ze bij het bureau, schrijft een briefje voor de leraar van haar zoon, > legt er geld bij en neemt een boek mee dat op een stoel lag. > Ze tekent een feestkaartje voor een vriend, schrijft er het adres op en > plakt er een postzegel op. > Daarnaast maakt ze ook nog haar boodschappenlijstje. > > Ze legt de kaart en Het briefje naast haar tas en schrijft nog 3 dingen > op het briefje die ze morgen nog moet doen. > Ze gaat naar de badkamer, brengt een nachtcrème op haar gezicht aan, > poetst haar tanden en doet haar nagels. > > Haar man zegt: 'Ik dacht dat je ging slapen!' > > 'Ja ga ik ook.'antwoordt ze. > Ze vult de schaal met water voor de hond en zet de kat buiten, dan > controleert ze of alle deuren dicht zijn. > > Ze loopt nog eens langs de kamers van de kinderen, geeft een > hoestpastille aan het kind dat hoest, vervangt een lamp, legt de sokken > in de wasmand en praat nog even met één van de grotere kinderen dat nog > zijn huiswerk maakt. > > Eenmaal in de slaapkamer stelt ze de wekker in en legt haar kleding > voor morgen klaar. > Terwijl ze dit doet, zet haar man de televisie af en zegt doodleuk: > 'Ik ga ook slapen'. Hij gaat naar de slaapkamer, stapt in bed en gaat > slapen. > > Doet dit alles je denken aan iemand die je kent? > > Bovendien moet ze altijd mooi en sexy zijn, altijd lachen en goedgezind > zijn en zeker niet chagrijnig! > Zo zie je maar wat voor een SUPERRAS wij vrouwen zijn! > > > > Stuur dit door naar 5 uitzonderlijke vrouwen, dit zal hen doen > glimlachen. > > Stuur dit ook naar de mannen zodat ook zij het beseffen
debby veel suc6,hoop dat je ook zo'n speedbevalling krijgt rayan ligt in mijn armen te wahten op zijn laatste fles. pfff typt welmoeilijk zo
Denk dat de meeste meiden al liggen te slapen, en wat ze gelijk hebben. Wou Debby nog even succes wensen voor morgen! LAs trouwens net in de lounge weer vol verbazing dat het verhaal van lieselotje niet waar is. Echt werkelijk waar weer niet te geloven! inbecielen (hoe je het ook schrijven mag) Meiden weldrusten nog en tot strakjes
ik spring er in bij natasja,.... nou natasja ik lees daar je angst , betreffende sanne en de koortslip,.. ik begrijp dit heel goed, ik heb zelf vorige week ook erg met dit item gezeten en wil er vanmiddag zekers met mn vk over hebben,.... ik kreeg namelijk op mn verjaardag ook van iemand een koortslip,... aangezien ik dit nooit had gehad en hoorde dat dit nu niet meer weg zou gaan, maar altijd terug zou komen, ging ik eens checken wat het precies inhield, ,.. gelukkig bleek dit NU geen kwaad te kunnen vh ongeboren kind, maar ja wel voor een geboren baby, en dit baarde mij natuurlijk ook veel zorgen, vooral als ik mag geloven wat ik allemaal op het internet erover lees,.... ik had er voor die tijd namelijk wel iets over gelezen , ik geloof in mn groeiboekje, of zwangerschapsboekje, maar niet echt tot in de details,.... dus ik ben reuze benieuwd hoe dit bij jou is afgelopen, hopelijk blijkt alles goed te zijn met sanne ,... ow jee peetje , dat is niet zo lekker,.... mijn zus had ook al overstapproblemen die zat bijna 2 weken zonder internet , Gwen , sorry ik had ff gemist dat je ziek was, maar hopelijk ben je alweer opgeknapt,.... het lijkt me toch wel erg als je niet in staat bent ,.. voor je kindje te kunnen klaar staan, omdat je je zo ziek voelt,..... alsnog beterschap. debby nou , als alles gaat zoals geplanned wordt je vandaag MAMMIE , ben je inmiddels al aan het idee gewendt? nou ik hoop dat je dit nog zult lezen , want ik wil je alvast een hele goede, snelle bevalling toewensen, en hoop dat je vandaag enorm mag genieten van jullie kleine spruit,... vanaf vandaag geen 2 meer maar 3 toi toi toi een klein lief meisje? lijkt me wel iets voor jou LOUNGE: ik lees dat er twijfels zijn (of waren) op zich kan ik dit wel begrijpen, maar ja om dit zo openlijk te uiten,...???????? hoeveel schade breng je iemand aan als je het fout hebt? pffffffffff ik zelf heb ook mn twijfels gehad, opdat ik namelijk een naam zag , waarbij er bij mij belletjes gingen rinkelen, dus hoe erg dan ook, ik hield het in mn achterhoofd,..opdat ik een jaar of 2 geleden een vrouwtje op weblog meemaakte die ook een ziekenhuis scene had opgezet, ze raakte zogezegd in coma en dr broer kwam toen webloggen en hield een paar honderd man op de hoogte, opeens overleed ze etcetcetc en iedereen was er kapot van, we hadden zolang mee geleefd en toen bleek het een ziekelijke aandacht te zijn geweest,..... aangezien er hier ook weleens wat gebeurd, ben ik dus idd op mijn hoede,..wie weet wel, achterdochtig zelfs,.. maar ja ik zou het dan toch liever, in geval van twijfel, eerders via een pb tje sturen aan 1 vd moderators, want stel dat het wel zo is,....... (ik moet toegeven dat ik dit wel heb proberen uit te zoeken en ook niet verder kwam,........) er was trouwens ook ooit een vrouwtje , die spotte met de ziekte van haar dochtertje sanne , pffff die heeft toen ook heel wat teweeg gebracht, die zwierf overal op het internet , met de meest afschuwelijke verhalen,.. die viel gelukkig op een gegeven moment ook door de mand,... maar ja ze had wel veel mensen leed berokkend,..... plassen in een potje haha dames een kwestie van goed mikken, je weet toch ongeveer wel waar ie zit? een tip om het niet te vergeten: wc bril sluiten en het potje erop zetten en na het mikken en over je handjes piesen, goed wassen wassenhoe het gaat lopen als de kleine er is, weet ik nog niet, maar momenteel heb ik steeds zat dingen om bij elkaar te wassen, gelukkig, want ik was het liever niet met onze spullen samen opdat we ook katten hebben ,...dus waarschijnlijk zal ik tegen die tijd de kleertjes in een waszak stoppen en die bij onze kleren gooien,... wat het RUIKEN van je wasmachine betreft: ik was idd ook in de zoveel tijd mijn witte handdoeken en katoenen lakens op 90 graden ,.. tevens laat ik NA het wassen altijd mijn zeepklep en het deurtje op een kiertje staan, het afsluiten wil namelijk ook nog weleens nare geurtjes achterlaten ,...... roellie hier is de boosheid al gezakt, hihi maar ja toen ik het las was ik wel ff flink pissig, kijk als je nu zo een zeikerd bent en om de haverklap aan de foon hangt, maar als je eens belt pfffffffff haha nou ik moet vandaag naar mn vk en zal dit onderwerp ook zekers ter sprake brengen, maar ja ik denk dat men hier niet zo zal reageren, want men zegt zelf altijd , al heb je niks, en je maakt je zorgen om wat dan ook : bellen, al kunnen we je bezorgdheid alleen maar weghalen,......... ennuh lees nu hier hutspot,.....mjammie zou ik vandaag weleens kunnen gaan maken, lekker met een sudderlappie en een stukkie klapstuk meekoken,... rubywhaha ja ik ken dit , het duurde (verleden tijd) bij mij meestal ook nog minstens een half uur voordat ik er daadwerkelijk in lag ,... maar toen ik het net las, dacht ik dat de clou anders zou zijn,..... haha dat ze in bed stapte en dr man er al in zou liggen nou gelukkig heb ik het einde der berichtjes bereikt, ik hoop dat iedereen nog heerlijk ligt te slapen, zelf was ik heel vroeg wakker, het was een korte nacht, maar wel een goede verder wil ik iedereen waarvan de laatste loodjes het zwaarst worden ff een toi toi toi hun kant opsturen,..... ik zelf ga straks naar de vogeltjesmarkt, kijken hoe of wat met mn vogels,....... dan bij thuiskomst, de douche in en dan vanmiddag naar de vk, het gaat hier allemaal nog wel, al heb ik wel een beetje last van de druk op de buik op zijn tijd,.......en heb ik af en toe het gevoel dat ik uren op een paard heb gezeten,..... ben ook reuze benieuwd bij de vk vandaag, kreeg opeens een ingeving,, dat die mij vandaag gaat melden, dat ik toch verders ben , als dat we dachten,....... nou de tijd zal het leren,....... trouwens ik heb nog iets, ik moet dus nog steeds een wiegje halen, nu zie ik hier en daar wel leuke, maar of die baby geschikt zijn,..? ik zag een leuke schommelwieg, maar weet dus niet of die tralies dan wel goed zijn ,..... en ik zag een wiegcentrale , waar je wiegjes kunt huren,.......iemand daar ervaring mee? nou verders weet ik nu ff niks,...... dus ik zou zeggen, fijne dag vandaag,.. ennuh debby nogmaals toi toi toi xxx
goeiemorgen meiden. Debby, succes en je word vandaag MAMA! Hier een rommelige nacht gehad. Had toch echt weeen vanacht kwamen ook zeker met regelmaat, om de paar minuten, ruim een uur lang. Eindelijk dacht ik, vandaag word ze geboren. Ben weer lekker op bed gaan liggen en toch uiteindelijk weer in slaap gevallen. Later in de nacht ook weer even, maar dat duurde maar een paar keer. Maar ja ze zit er nog. Heb nu wel een erge moeie buik en af en toe zeurt het nog, maar ik word gek van dit gewacht. Dit is dus weer anders dan de vorige keren. Droomde zelfs vanacht dat ze na een hele makkelijke bevalling was geboren, en ze was een super mooi lief meisje. zucht, zwijmel........ Straks weer naar fysio en vanavond naar de VK Debby~ 31 oktober naar zh voor inleiden! Maria~31 oktober VK Serafijntje~ 31 oktober 10.10 uur VK Meiden jullie ook succes met jullie afspraken.
Zo ik kom straks weer meekletsen! Zal eerst ff de kinderen naar school brengen, ff wat doen hier en dan doe ik de rest van de dag lekker niks meer, mijn buik voelt nog steeds alsof ik 100 sit-ups heb gedaan en ben al vanaf 3.45 wakker Ik ga ff snel in de lounge kijken...niet wéér een faker he? Verdorie zelfs René was beroerd van dat berichtje die had zoiets van sjeeee wat erg...zal dit dan de derde keer zijn dat we genept worden? Pffff..... Tot straks! xxx Roelie
morge meiden Pff met een koppijn wakker geworden zeg, lekker zo'n nek die zo vast zit. Verder opzich wel goed geslapen. Zo te zien zijn er weer meiden flink aan het rommelen, nog even meiden nog een dag de benen dicht, morgen is het november dan mogen we legaal bevallen
Heee allemaal! Tjonge jonge, wat een triest gebeuren in de lounge weer zeg... Ik reageer al niet meer op dit soort berichtjes, maar wat velen al zeggen... daar zijn dus mooi wel de oprechten de dupe van En weer een tweeling... haar alter ego heet vast Carola....
Jaaaa Dees, vanaf morgen mág het! wel balen dat je nek nog steeds zo gevoelig is Nouja, Debby heeft als enige toestemming om er vandaag nog wat van te maken, en anders moet ze maar om 00:01 uur bevallen, dan klopt het ook! (alhoewel ik haar niet zo'n lange bevalling gun). Gisteravond rommelde het weer eventjes, maar vandaag is het een heeeeeeele kalme zee, dus het zullen de darmen wel vooral zijn geweest. Miepje reageert daar heel sterk op (logisch, rommelende darmen zullen we oorverdovend zijn, zo vlak naast je) en door haar bewegingen krampt mn baarmoeder weer lekker samen.
bbrrr ik zit onder de 10 tallen, nog maar een cijfer! nog 9 dagen Al hou ik me daar maar niet aan vast
Vind t trouwens wel suf dat die berichtjes van Lieselotje nog wel te lezen zijn. Want de mods geven aan dat deze zouden worden verwijderd...
ik ga trouwens niet reageren op het verhaal van lieselotje in de lounge geloof dat er geen vriendelijk woord uit komt. Dit is ook alleen maar wat ze wil, de reacties. Nee pas ik voor
Goedemorgen! Hier ook een nacht gehad met echte krampen! Het lijken wel weer menstruatiekrampen, maar dan houden ze langer aan en zeurderiger. Dus dit is waar jullie het al die tijd over hebben, nou de eerste valse start hier ook overleefd. Niet goed voor de nachtrust kan ik je zeggen Ga zo eerst eens even lekker zwemmen, ben ik wel aan toe. Het is gister weer veel te laat geworden (en was eigenlijk te intensief), misschien dat ik ook daarom weer veel heb wakker gelegen. En nu er al uit, zohee, dat is een record voor mij. Komt omdat mijn mannetje vandaag iets later wegmag, die is nu aan het ontbijten beneden, ga hem maar even gezelschap houden. Tot vanmiddag allemaal, Deb, we denken aan je, iedereen met controles: veel suc6... nog 1 dagje en dan is het NOVEMBER!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 5 MEIDEN 9 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 19 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Debby~ 31 oktober naar zh voor inleiden! Maria~31 oktober VK Serafijntje~ 31 oktober 10.10 uur VK Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Murmel~1 november 11.00 def. keuze maken KDV Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15 VK Murmel~2 november 09.00 VK Stasia~2 november 09.45 gyn ikke1981~ 2 november 12.30 extra controlle vk Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! ikke1981~ 6 november 16.30 VK Maria~ 7 november VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZK ~ ingeleid ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d