November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sow mn 2 afspraken voor bij de vk er maar weer bijgezet.
    Zo ga je nooit en zo blijf je daar heen gaan hihi

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hoe lang heb jij erna nog BV gegeven? Ik sch**t momenteel in mijn broek dat het nog een keer terugkomt namelijk.. Ik kolf momenteel alleen af en geef dat aan hem in een flesje. Tis namelijk begonnen sinds hij thuis is en hij direct aan de borst drinkt. Ik geef 1 borst per keer, denk dat de andere borst dan teveel gaat stuwen of zo.. Dus nu kolf ik weer twee borsten tegelijk..
    Als jij door bent gegaan met BV, hoe lang daarna nog? En gaf jij 1 of twee borsten per voeding?

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hoe zou het met Debby zijn, spannend hoor
    Ik denk trouwens dat ze een meid krijgt

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Nou, ik krijg echt steeds meer respect voor alleenstaande moeders! Ik voelde me zo hondsberoerd dat ik dacht.. hoe doen alleenstaande moeders dit? Bedoel met bijna 39 graden koorts kan je mij opdweilen hoor.. en dan ook nog eens meerdere voedingen per dag.. respect!

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wow Dees, jij staat ook behoorlijk op knappen!

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Weer een polletje maken voor Debby? Ik ga voor een jongen..

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nou, lieselotje dus ook gelogen.
    Gelukkig had ik me er al niet in verdiept. En sowieso niks gepost in de vorige topics... maar het is weer raak hoor...

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zit er niet een lactatiedeskundige bij jou in de buurt?
    Want als het thuis begonnen is heb je kans dat het aanleggen niet helemaal goed zit?
    Probeer anders ff hulp erbij te krijgen joh!
    xxx Roelie

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    is het nou zeker dan dat ze een faker is?

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    SEMI-BUDDY-NIEUWS VAN DEBBY!

"Even een berichtje, lig aan het infuus na 3x prikken! 3 cm ontsluiting, nog veel te gaan :D . Groetjes Debby."

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahahahahahahahaha :)

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi nou de huid op mn buik is al flink geknapt, nu de rest nog :D

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    yep

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Van wat ik heb begrepen kwam ze in 1 keer online op msn terwijl een groepje meiden wat haar dus op msn had net aan het praten was over haar dood...en toen deed ze heel koeltjes en zei dat haar account gehackt was en iemand die geruchten over haar dood had verspreid...yeah right waar hebben we dat toch eerder gehoord?
    Ik weet niet wanneer die Lies lid is geworden maar het zou me niks verbazen als het Carola blijkt te zijn...

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    alleen als ik de naam carola voorbij zie komen stijgt mn bloeddruk alweer
    Maar idd zal me niks verbazen

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Go Debby!
    Ik ga voor een jongen :D
    Dat staat leuker in de lijst en dan mag Melanie daarna haar meisje baren :D

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ja, vast wel.. maar heb zoveel controle gehad in zkh met aanleggen. Dat ging iedere keer goed. En hier thuis heeft de kraamhulp ook nog meegekeken.. dat ging allemaal goed.. denk dat het met die stuwing te maken heeft als ik de ene borst geef en de ander niets uitkomt.. heb namelijk nogal veel voeding.. als ik de ene borst geef lekt de ander ook enorm..
    Maar volgende week komt OKZ-verpleegkundige hier langs en zal het dan eens vragen. Voorlopig houd ik het bij afkolven.. helemaal stoppen vind ik zonde aangezien de BV beter is dan FV en hij juist nog steeds die ant-stoffen nodig heeft

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, precies, lijst-technisch gezien moet het wel een jongen zijn, anders kan gewoon niet.
    Tenzij Lenthe nu stiekem ligt te bevallen en dat er nog iemand tussen Debby en Melanie heen piept...

Je weet t maar nooit bij de Novmama's....

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    het profiel van die lieselotje is er nog steeds

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Gwen, ik heb 11 mnd BV gegeven. Meerdere borstontstekingen gehad. Maar omdat ik het op tijd doorhad bleef de schade beperkt. Ik ga 2 borsten per voeding. Eerst de ene goed leeg laten drinken, als ze op een gegeven moment minder klokken/slikken en het gaat over naar sabbelen is deze wel aardig leeg gedronken, ik liet dan eventjes boeren en gaf daarna nog een toetje van de andere borst en soms dronk hij deze ook leeg.
    Wil mika dit niet kan je inderdaad deze borst afkolven, omdat deze toch door het drinken gestimuleerd word. Masseer je ontstoken borst goed richting je tepel als hij drinkt, zo masseer je de ontsteking er sneller uit. Een compress met kwark op de ontstoken plek werkt ook erg goed en verlichtend.

Deel Deze Pagina