November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    oeps Maria, je plaatje doet t niet meer bij mij..

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wat een exotische naam voor je kat, Melanie! Nog een speciale betekenis/reden? Mijn ene kat heet Sjimmie (maar een maandje nadat ik hem kreeg, bedacht ik dat ik Jacques (Sjaak) eigenlijk een toffere naam had gevonden) en de vermiste kat heet Sjoerd.

Zooo Hope heeft de typeritus gehad vanmorgen zie ik :confused: Gezellig, hoor ;) Hier trouwens geen ervaring met de wiegcentrale.

Een mijlpaal voor Listy...de allereerste valse start, hihihi!

Voor Debby gok ik op een knulletje. Ooeeeeh op 3 centimeter zit zal al...of is het "pas"?

Gelukkig heb ik het hele Lieselotje verhaal niet (inhoudelijk) meegekregen, maar het is weer niet te geloven. En zeker toevallig zo vlak achter C aan!

En bedankt voor deze opbeurende woorden :p ;)
    Moet wel bekennen dat alle voorlichting die ik heb gekregen over BV en de ervaringen die ik nu zo hoor, niet echt bijdragen in mijn zelfvertrouwen over het geven van BV straks. Ben nog wel voornemens om BV te gaan geven, maar wel met de bibbers nu....
    Wel super dat Patrick je zo enorm steunt in het doorzetten van de BV. Dat zal je zeker door een moeilijke periode heen helpen.

** Richt de zonne-spotlight ook op Linda ** ;) Lief van je Maria!

Muriel, hoe bevalt je nieuwe bolide eigenlijk?

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen meiden
    Dank juliie wel. Ik vind het fijn dat ik bevestigd word dat ik het goed doe. meiden ik heb alles bijgelezen maar het was te veel om te reageren
    En ik wil eventjes iets kwijt. Ik heb lekker niet voorgedrongen op de lijst ik stond namelijk helemaal boven aan. En nu daar over gesproken anders was ik morgen uitgerekend. Ik heb het er gelukkig niet zo moeilijk mee als bij milan maar het doet wel even pijn.
    Meiden ik vind jullie kanjers:):):)

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    misschien doet deze ´t wel..

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja het wil mij niet meer lukken.... maar die volstaat ook ;)

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Geeft Linda een dikke knufffffffffffffffffffffffffffffffffff!
    Goh meis ja morgen zou je uitgerekend zijn...ik hoop stiekem dat er op deze dag toch een mooi gezond meisje of jongetje word geboren zodat die dag naast een donker randje ook een gouden randje krijgt...

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    We maken er zelf anders een mooie dag van!
    Ik roep morgen uit tot NOVEMBERMAMADAG!

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, goed idee, dan wordt het sowieso een dag met een gouden randje!

En bij deze dan (alvast) een EXTRA DIKKE ((((((((KNUF))))))))) voor Linda!

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Gwen: volgens mij is de kans op een ontsteking toch wel aanzienlijk kleiner wanneer je geen BV geeft? Anyway, dan hoeft er in ieder geval niet aan gesabbeld te worden op dat moment ;)

@Esther: mijn bolide rijdt super! Zou mss volgende week ma of di trouwens nog naar RD gaan voor een afscheid van een vriend van mij die gaat emigreren. Twijfel nog beetje, omdat het toch wel 'ver' is, maarja, aan de andere kant ben je ook zo weer thuis toch? Als ik ga, kunnen we mss nog wel een bakkie doen?

10. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ha Muriel, mooi dat je wagen zo goed bevalt! Je bent hier altijd welkom voor een bakkie (en eventueel een tukkie op de bank voor het naar huis rijden, hahahaha)!

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kíjk, wij zwangere vrouwen begrijpen elkaar allemaal, he?! Hihi.
    Ik laat t nog wel ff weten!

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ga nu trouwens even de stad in voor een kopje koffie met een dinnetje.
    Als Debby net zo snel als Ruby doet over die laatste 7 cm en het waagt om in de tussentijd al te bevallen, horen jullie het van mij iig ietsjes later ;)

13. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Ben het hier helemaal mee eens! Ik wil morgen wel bevallen, ook al ben ik niet aan de beurt. Geen idee of het ervan gaat komen, maar ik heb 4 data in mijn hoofd en morgen is er 1 van!

Oja, iemand al de 50-jaar aflevering van ATWT (gisteravond, vanmiddag of morgenochtend) gezien? Heeeeel apart, maar wel grappig!

Ga nu echt mijn bikini zoeken! Vriendinnetje SMS-t net af... ze zou toch niet aan het bevallen zijn (EIND NOV, moet dus nog even op haar beurt wachten) :evil:

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ga je zwemmen? Of heb ik iets gemist?

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Natuurlijk, als je geen BV geeft zal uiteindelijk de stuwing stoppen en je klieren niet meer openstaan. Maar goed, je kan ook kolven.. dan krijgt je baby toch BV en word er niet aan gesabbeld :)

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant

Ook eentje van mij voor Linda :thumup:

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Even statistisch...
    Na al die ziekenhuisbevallinge zijn de thuisbevallingen aan de beurt. Of worden de novembermamas toch meer van het ziekenhuis?

En, zou het statistisch gezien ook zo zijn dat er minstens 1 keizersnee (ik hoop het niet) bij zit?

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Goed idee! Meteen raden wie de eerste November mama wordt? Of was er iemand nog van plan om voor te kruipen vandaag? Behalve Debby dan hihi.. (trouwens nog nieuws van haar?)

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En na al die vroeggeboortes moeten er statistisch gezien ook beebjes komen die te laat zijn...

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    beebjes te laat kan ik mee leven Maria, maar keizersnede :( hoop het niet ...

Deel Deze Pagina