GOEDEMORGEN! ik ben er ook weer. Ben weer helemaal APK 120/80 was goed, nu in totaal 7kilo aangekomen. beeb nog steeds vast en hoera hoera, de beeb zit zo klem dat er geen vinger te krijgen is tussen zijn kontje en mijn ribben! Dus auw auw auw. kwam mijn k*tbuurvrouw tegen bij de VK, dus zij zit bij dezelfde blijkbaar. Ik ga 2 weken overtijd raken en volledig inscheuren, ik voel het. Ik heb altijd pech met dit soort dingen. Hoewel ik van de Vk het compliment kreeg dat ik nog zo soepel was, en goed kon bewegen. Ik fiets echt door de zwangerschap heen volgens haar, dus de bevalling kon niet anders dan k*t zijn. Je kunt nie alles hebben hahahaha Liselotte: zoals ik al eerder hier bij de novmama's zei, vond het raar. Als ik doodga dan denkt Jons er echt nie aan om hier iets te posten hoor. borstontstekingen; Thank God voor dostynex! Ik hoop binnen 24 uur van de stuwing verlost te zijn, nog vor hij er is zeg maar. @ Maria: ik heb medelijden met Rob, volgens mij ben jij tijdens de bevalling echt een bitch from hell hahaha @ hope: waarom leg je de beeb voor die paar weken niet gewoon in de reiswieg van de kinderwagen?
Ik ben ook een bitch als ik niet hoef te bevallen dus hij zal het verschil niet merken Ik krijg ook bevalling van hell!
zou het niet te koud zijn zo? zonder voetenzak met alleen sokjes en kleren aaan? zagen van t weekend een baby in de maxicosi op een kinderwagen met blote voetjes!
ik heb een wikkeldoek bij de AH gehaald, schijnt heel fijn te zijn.. maarja, we hebben de voetenzak toch, dus ik zal hem wel gebruiken... ik zag dat ruby dezelfde als ik had...
hey Roelie goed dat je het zegt dan hou ik 1 december vast vrij als buddy hihi.. maarre die statistieken van jou zouden wel wereldnieuws zijn een tweeling ipv 1 baby twee meuden ipv 1 jongen de eerste keizersnede die thuis word uitgevoerd bevallen na meer dan 42 wkn zwangerschap.. wow! en dan kan ik straks zeggen dat ik jou ken als je in de krant komt
ik heb een wikkeldoek van 'lodger' de wrapper heet ie. ik dacht dat is genoeg maar.... als ie die doek omheeft kunnen de sluitingen van de maxicosi er niet omheen. En in de wikkeldoek zitten geen gaten waar de sluitingen doorheen kunnen. Dus als ie die doek omheeft kan hij bij mij niet vast in de maxicosi
Ik heb zoies van, ze ligt voornamelijk in de dreamy, de maxicosy is meer voor de auto, daar heb ik helemaal geen voetenzak nodig
wij hebben wel een voetenzak voor de maxicosi. denk dat allen kleertjes en schoentjes wel eens erg koud kan worden voor de beeb anders.. vooral in het begin als ze zich nog moeilijk warm kunnen houden, en we gaan natuurlijk wel het koude weer tegemoet.. Ilse, succes met de wervelwind hihi.. hoe laat heb je morgen eigenlijk echo?
dreamy= kinderwagenbak ja maar in de auto kan het in het begin ook koud zijn (als je hem net start) en je loopt ook wel eens met de maxi buiten. dus ik d8 ik ga er toch 1 halen. wat kosten die voetenzakken?
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 5 MEIDEN 9 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 19 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Debby~ 31 oktober naar zh voor inleiden! Maria~31 oktober VK Serafijntje~ 31 oktober 10.10 uur VK Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Murmel~1 november 11.00 def. keuze maken KDV Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15 VK Murmel~2 november 09.00 VK Stasia~2 november 09.45 gyn ikke1981~ 2 november 12.30 extra controlle vk Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Gwendolyne~ 5 november oogarts controle Mika ikke1981~ 6 november 16.30 VK Maria~ 7 november VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZK ~ ingeleid ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d
bah toch best duur maarja anders moet ik gaten in de wrapper gaan knippen en die was duur en was een kadootje
shit, zie ik in het prenatal foldertje bij wj jonge ouders dat die muziekmobiel in de aanbieding is nu daar heb ik gewoon 65 voor betaald