November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Hoi dames,

Mijn echo was super goed er was een zeer levendig kindje te zien. Hij/zij was zich eigen steeds aan het afzetten tegen de baarmoeder was echt zo leuk om te zien. Ik heb ook 3 foto's maar die krijg ik hier niet op ga vanavond naar me vader die krijgt ze vast en zeker wel ingescant.

Ik ben 2 dagen minder ver dan ik zelf dacht ik ben nu 18 nov uitgerekent.

2. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    rachel wat ontzettend fijn dat alles goed was.
    ik kan ook niet wachten tot dat ik maandag mag.

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi damens,

Dank jullie voor jullie reacties. Vandaag stond ik al op met een huilbui en dat zal vandaag nog wel even doorgaan. Maar ik ga wel genieten van het mooie weer.

@Rachel: fijn om te horen dat de echo goed is gegaan, wonderlijk he om je kindje in je buik zien te bewegen.

@missym: Wat erg dat jullie ook zo'n vreselijk verdriet met jullie mee sjouwen. Ik snap als geen ander dat deze zwangerschap veel angst en spanning met zich mee brengt. Dat voel ik net zo. Maar ondanks dat ga ik wel proberen te genieten en wens jouw dat ook toe. Misschien kunnen we elkaar tot steun zijn om dit forum in moeilijke tijden. Trouwens is je dochtertje wel met 40 weken geboren?

Alle andere mama's die om een echo wachten, sterkte met aftellen en ik duim voor jullie.

Liefs Linda

4. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@ilona nog een paar nachtjes en mag jij ook. het is echt een hele mooie ervaring.

Had trouwens van de vk ook een tas gekregen van zwitsal en proefmonstertjes erin en we mochten een knuffeltje uitzoeken weet je van die poppetjes met van die puntmutsjes echt heel leuk.

Oja voordat ik het vergeet over 3 weken mag ik weer voor een echo.

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Rachel fijn om te horen dat je echo goed was.
    Maar hoezo mag je met 3 weken weer?

LindaPooh, vervelend meid, vind het knap van je dat je even goed positief blijft kijken. Ondanks het verdriet toch willen genieten. Hopelijk lukt je dit ook. Geeft niets hoor, dat je nog verdrietig bent is nog best wel kort hoor 5 mnd terug. Ook al lijkt het wel eens lang. Geniet lekker van het mooie weer, en neem lekker de tijd voor jezelf.

Hier gaat het zijn gangetje, volgens mij heb ik ook een beejte griep onder de leden. Hoest al 4/5 weken en ben sinds 1 1/5 week ook nog behoorlijk verkouden. Vandaag begint mijn vrije week weer. Zometeen met de jongens lekker lopend boodschappen doen. Daarna maar eens het huishouden doen, vorige week weinig gedaan. :oops: Was bijna niet thuis.

6. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Miranda, welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd! Goed dat je je verhaal gedeeld hebt! We duimen allemaal dat het nu een goeie zwangerschap is en uiteraard dat je kindje gezond is! En mocht je een mindere dag hebben, dan zijn we er ook voor je!

Linda, sterkte meis!

Rachel, gefeliciteerd!

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @lindaPooh
    Me dochtertje? Ik denk niet dat dat mijn verhaal was?

8. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Rachel, fijn voor je dat de echo zo mooi was! Ik kan ook niet wachten tot maandag Ilona. Hoe laat moet jij?

LindaPooh, denk goed aan jezelf en veel sterkte meid!

9. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik mag om tien uur.
    dat is lekker op tijd. en hoef ik niet zo lang te wachten.

10. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Dat is een lekkere tijd, kunnen jullie het de hele dag vieren. Wij om zeven uur 's avonds.

11. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    oh dat is wel lang wachten.

ja dan kunnen we het de hele dag vieren.

12. butterflymom

butterflymom Actief lid

19 apr 2007
    145
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Putten
    goedesmorgens...

ik wil eerst diegene felicitereen met een mooie goede echo....

wij mogen a.s. dinsdag voor de 2e keer weer om 15.30 voor een echo en een gesprek met de gyn ivm onze achtergrond en het overlijden van Ghislaine... Alleen mijn man kan nie mee en daar baal ik wel een beetje van, hij kon geen vrij meer krijgen omdat er al 8 op de lijst stonden ... :( :( .. maar nu gaat mijn schoonmoeder mee... dus hoef nie helemaal alleen gelukkig....

@Lindapooh... ik denk dat je mij bedoelde? .. maar geeft nie.. Ik llas dat het bij jullie 5 maand terug was dat je zoontje? (ik meen het verhaal gelezen te hebben hier) overleden was.... :oops: :oops: sorry als ik het verkeerd heb hoor...
    Ghislaine is geboren met 38 wkn en 6 dgn... ik ben die dag (20 juli 2006) ingeleid omdat ik al bijna 3 week met een te hoge bloeddruk in het zh lag en de ctg's werden steeds slechter, overigens de bevalling was niet zoals ik gehoopt had.. want mijn bloeddruk bleef maar stijgen zodat ik op een gegeven moment ook ff weg ben geweest .. maar goed das een ander verhaal..

liefs miranda

13. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Jippie! Weer een goede echo! Het hartje klopt. Ik zag zelfs al een klein beetje armpjes en beentjes en het bewoog heel even. Ik weet nu ook mijn uitgerekende datum: 28 november! Ik ben nu dus 9 weken. Heerlijk! We gaan het nu ook aan iedereen vertellen.

@Ilona:
    Stasia heeft volgends mij de lijst van iedereen. Hij is denk ik alleen niet meer helemaal uptodate door echo's en veranderde data, miskramen, etc.

Jente

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Mooi dat je echo goed was!

Ik moet morgen en ben nu al op van de zenuwen :( Toch weer die spanningen is het nog wel goed.. maja we gaan van het beste uit :D

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    jente goed je een mooie echo had, scheeld het veel met wat je zelf dacht.
    Missym, nog 1 dagje, wat duurt dat lang he?

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Pffff de uren lijken wel secondes hahaha!

Echt irritant maar goed, ik mag blij zijn dat ik er al 1 heb gehad en nu alweer een 2de krijg! Hoop dat de zorgen dan weg zijn want dat vind ik ook echt vervelend :rolleyes: .

Heb wel symptonen en zolang dat er is is het volgens mij wel goed. :D

17. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0

Het klopte ongeveer. De miskraam is vrijdag 10 weken geleden. Ik wist dus dat het maximaal 9,5 week kon zijn. De verloskundige zei nog dat ik geluk had dat we de vorige echo (met 5 weken, 6 dagen) het hartje zag kloppen. Een dag eerder had het waarschijnlijk nog niet geklopt. Wat was ik blij dat ik de echo niet een dag eerder gepland had. Dan was ik zo geschrokken en nog voor niets ook.

Het was trouwens wel moeilijk om het kindje goed in beeld te krijgen. Mijn baarmoeder ligt namelijk nog ver naar achteren. Uitwendig konden we het maar een beetje zien en zagen we wel dat het hartje klopte. Daarom nog inwendig gedaan en uiteindelijk zelfs met handdoeken onder mijn billen. Maar we hebben nu wel een mooi plaatje.

Jente

18. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Joepie Jente, mooie echo :thumup: En nu lekker tegen iedereen vertellen. Geniet er lekker van.....

19. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    nou jente super dat je een goede echo heb gehad.
    en nu lekker genieten.

20. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    volgens mij geniet iedereen van het mooie weer aan het genieten

Deel Deze Pagina