Zo, heerlijk gezwommen! En ja, het vriendinnetje dat lekker op haar beurt had moeten wachten, is vanochtend 4 weken te vroeg bevallen van een zoon . Grrrr . Houdt zich niemand meer aan de volgorde en de statistieken? Enne, Roelie, jou oplossing is heel aardig, die spoedkeizersnee thuis met 2 dochters in december Hmm, zie net in de agenda hier op het forum dat ik morgen om 11:20 uur bij de VK moet zijn, en onder mijn banner staat 11:40 uur. Wat is het nou? Toch maar eens even op zoek naar die kaart! Enne, Maria, sterkte met je moeder...denk maar zo, het valt nog mee vergeleken met je schoonmoeder (toch?)
Geloof dat iedereen nu in slaap stand ligt! Nou hier ook eventjes geslapen, echt ze ruiken het hierzo, iklag net de bel pakje voor de buren. Nou oke nog een poging wagen, een sms van een collega of ik al aan het puffen ben, begint dat gezeur nu al? Nou ja nog niet op gereageerd en heb even kunnen slapen. Net lekker een paar creakers op en een kop koffie, en heb ik energie uhhh nee Hier trouwens geen schoonmoeders meer over de vloer, en een rust wat het geeft. Al zou ik nu juist wel hulpt kunnen gebruiken maar ja niet van haar, dat vreet energie --> winterdip nog steeds. Verder zou ik ook niet weten aan wie ik hulp zou kunnen/willen vragen, no ja dan maar zelf op slakken thempo Ik ga dat ook eens even lezen over die thee
Wauw Sammie, dat jij nog aan zwemmen kunt denken, laat staan DOEN! Dat vind ik echt knap. Ik heb net een klein half uurtje gelopen naar een vriendinnetje in de binnenstad (trams reden niet naar CS omdat ze wederom bezig zijn met het ontruimen van kraakpanden, zucht...). Maar was toen echt KAPOT! Mn buik voelt nu helemaal beurs aan, haha. Ook dit dinnetje had trouwens supernieuws... niet echt origineel maarja.... begin mei moet het bij haar (weer) zover zijn! Tjonge, ik heb blijkbaar flink met hormonen om mij heen lopen blazen, hihi.
In de tussentijd trouwens niets van Debby vernomen, dus die zal nog wel lekker druk zijn met puffen en persen, haha.
Haha, Muriel, zwemmen is juist heel relaxt en ik woon tegenover het zwembad (t.o., je-weet-wel). Je voelt het kindje dan even helemaal niet en de buik ook niet. Beetje dobberen, oefeningetjes, kletsen, lang en warm douchen (weer kletsen), best prima! Enne, de hormonen schijnen hier ook besmettelijk te zijn... weer twee vriendinnen, beiden begin mei!
Hoi meiden wat zijn jullie ontzettend lief zeg. Echt ik vind jullie zo bijzonder, maar dag heb ik al menig malen gezegd. Jullie gaan me er morgen ook doorheen slepen. Gelukkig komt mijn moeder en zo gaat de tijd ook snel. Met mijn moeder is het best goed gegaan in het ziekenhuis. Ze wordt nu van onder tot boven na gekeken en heel veel verschillende onderzoeken vinden plaats. Ik ben echt blij voor haar en zij zelf ook dat het nu eindelijk eens serieus wordt genomen. Meiden jullie zijn top. Wel vreemd dat we nog niks over debby hebben gehoord ik hoop dat het een beetje opschiet. En dat van liselothje ik vind het vreselijk als het waar is, je gaat het toch niet facken. Dikke ))))))))))))))))knuf(((((((((((((((((((((( voor jullie allemaal. Jullie zijn wereld meiden Tari ik hoop dat het een beetje doorzet. Ja bent nu lekker aan de beurt. Liefs Linda
Ben APK meer dan oke. De baby mag komen zei ze. Ze twijfelde nog tussen bibi en vibi maar behoorlijk vibi maar met wat ruimte dan.. Geschatte gewicht 3300 gr.
((((((((((((((((((((((((LINDA)))))))))))))))))))))))))) Vanochtend weer aan de CTG-scan geweest, weer niets te melden, dus inmiddels heb ik me er weer bij neergelegd dat het de komende dagen nog niet gaat gebeuren... De weeën zijn inmiddels weer overgegaan op zeurende menstruatiekramp, dus dat is beter te harden. Op z'n langst duurt het nog drie weken en dat is (achteraf gezien) helemaaaaal niet lang! Ben ook heel benieuwd hoe het met Sanne gaat! En met Debby natuurlijk, heb verder nog niets gehoord, behalve het bericht over de 3 cm, maar dat was vanochtend al dus er kan inmiddels vanalles gebeurd zijn. Melanie, doe lekker rustig aan, het klinkt alsof het wel eens heel snel zou kunnen gaan gebeuren bij jou!
Zo lekker tukkie gedaan. Nog niet echt wakker, maar dat komt zo wel. Daphne, mijn schoonouders waren ook zo onbegripvol na de bevalling Angelus mocht niet uit handen worden gegeven ivm vacuumbevalling, maar daar hadden ze dus geen begrip voor, 2 jr later werd ons dit nog verweten. Serafijntje, gelukkig was alles goed en houden ze je goed in de gaten. Nog niets van debby zag ik, spannend hoor. Linda, is voor je moeder zeker pos. dat ze nu serieus word genomen. Is altijd prettig en morgen slepen we je er wel door heen. Roelie, fijn he dat begrip...... Sommige mensen willen het niet snappen, al hoewel jou moeder toch ook kinderen heeft. Ik hoef ze nog niet naar school te brengen. Lekker zeg dat ze dan wel begrip toont voor je schoonzusje. Sammie. lekker he dat zwemmen. Gaat alles goed met het kindje van je vriendin? Wencke, gelukkig was de CTG goed, en ach ja 3 weken duren niet zo lang meer, Maar het zou wel prettig zijn als ie eerder komt. Was Sofia, ook later? Het zegt niets natuurlijk, maar gewoon nieuwsgierig. Ik heb om eerlijk te zijn ook het idee dat het niet meer zo lang duurt, kan het niet uitleggen, maar ik heb zo'n gevoel. Voel me zo anders.............Oke ik heb tevens keelpijn, maar dat is bij zaak. Maar misschien doe ik dus wel met je mee, lekker over tijd. Ga zo lekker even douchen of badderen, ben er nog niet uit.
hallo dames; ik ben ibo.Stasia light in het ziekenhuis nu.de baby komt vanavond(%99). groetjes ibo en stasia
Waaaaat? Ligt Stasia te bevallen? Maar dat was niet afgesproken? Ik neem aan dat Ibo kort is voor Ibrahim? Wens haar ontzettend veel succes en sterkte en het verhaal horen we hopelijk snel?
en weer lijkt het erop dat er a) iemand voordringt b) buddys tegelijk aan het rommelen zijn c) het de 2de buddy is (van eind november is die als eerste bevalt.). Dus ILSE. GA ROMMELEN NU!
Mooi is dat, Melanie, als jij overtijd gaat, moeten wij ALLEMAAL overtijd officieel, dus doe maar niet Maarja, je buddy ligt nu te bevallen, dus het klopt sowieso niet meer !
Haha, da's waar! Het irritante is dat mijn buddy wel bevallen is, maar misschien niet genoeg zelf rommelde, dus nu word ik misschien wel overgeslagen
Lijkt me een prima dag en datum en iedereen heeft dan toch al taart en confetti in huis voor de november-mama's-dag, dus bij deze... DEAL! (sorry, Roelie, maar anders blijft 11/11 zeker staan hoor!)
tsssk sorry hoor roelie, maar regels zijn er schijnbaar om ze te breken... dus murmel gaat nu morgen met mij