ja hoor.. wat n toestanden zeg.. wéér een november mama die voordringt haha.. maar hopelijk zet de bevalling snel door voor haar! maar wat doet haar man thuis als zij ligt te bevallen en de baby vanavond komt? of wordt het toch een keizersnede? lijkt me alleen dat je zeker weet dat de baby vanavond komt als je al érg regelmatig weeen hebt of dat het een keizersnede wordt.. of heb ik weer iets gemist?
misschien heeft hij een pda telefoon en kan hij vanaf het ziekenhuis een bericht sturen.... Mijn man heeft ook zo'n handig ding
Potverdorrie wat is dat nou! Dat was zeker niet afgesproken, ik wil EERST! Dit is echt frusterend...........
Misschien hebben ze wel internet in het ZH en verveelt Ibrahim zich te pletter... Of hij werd bruut de kamer uitgestuurd omdat Stasia's hormonen zwaar opspeelden Ben ook erg benieuwd naar het hele verhaal!
Tja... Melanie... je kent deze mama's inmiddels... je moet echt voor je plekje vechten, anders wordt ie ingepikt... Je hebt blijkbaar toch te beleefd gewacht ! Maar zo word je wel een echte novembermama, ipv oktober, moet je maar denken, toch?!
Begin of einde? Ik drink graag thuis nog ff kopje koffie met appelflap, dan bevallen en dan weer naar huis (doe jij dan de thuisbevalling die we statistisch nog nodig hebben?). Dus uurtje of 13 bevallen liefst.