Ik hoop wel dat zich nog een paar nieuwe mama's aandienen binnenkort, die eind november zijn uitgerekend, want we houden zo echt niemand over in dit tempo...
.... en er moet traditiegetrouw wel iemand op Ilse's verjaardag bevallen. En het is een beetje zonde als zij dat zelf moet zijn, toch?!
Hoe kun je ook weer snel een bericht plaatsen? Zonder de OK-button en de muis? Stom he, ben het alweer vergeten!
Zo meiden kwam even kijken of er al bericht is van Debby maar nee dus. Maar tot mijn verbasing wel van stasia. Meid zet hem op en doe je best. Hopenlijk gaat alles goed met jou en de beeb. Lief van je man dat hij ons op de hoogte steld. Liefs Linda
Oke is goed Sammie, mooi tijdstip, haha. O hoezo gefrustreerd dat het hier niet doorzet. hahaha. Zo gaat het ook zeker niet lukken. Enne die pannekoeken met stroop hebben nog steeds niet geholpen.
Hmmmmm nee, ik ik meld me bij deze af, hoor! Ze werd nu geschat op een kleine 3 kilo, dus dat red ik niet voor morgen, hahahahaha!
Sammie dan mag jij om 11.11 uur. of om 01.11 uur. Of we bevallen gewoon tegelijkteid, hebben weer een punt voor de statistieken. haha
Wel suf he, doordat iedereen zo snel aan het bevallen slaat, gaan wij er logischerwijs ook (gevoelsmatig) vanuit dat wij dan dús ook wel vroeg zullen bevallen, we weten haast niet beter hier!
JA!. Nou ja ze hadden geen framboosbladthee, dus het is anijs geworden, Ze had het op gezocht en deze had dezelfde werking. Vanavond heb ik deze, dus meteen beginnen, anders halen we 01.01 niet of 01.11 uur.