Ooooooeeeeeeehhhhh spannend....Gaat Stasia dan nog voorpiepen?! Ibrahim, bedankt voor je berichtje! Vwb de statistieken: misschien heeft er iemand een tweede bij zich die al tijd al over het hoofd is gezien En op een bepaald percentage van de echo's wordt het geslacht ook verkeerd gezien, dus misschien krijgt stasia toch een meisje Verwarring? Welnee.... Hé Linda, ik zie op je banner dat Isa* vandaag precies 2 maanden zou zijn geworden. Hug voor jou, meis! Ilse is op haar eigen uitgerekende datum jarig...26 november...! Ben ik nou trouwens echt de enige die gewoon door wil lopen tot 40 weken minimaal? Listy, 300! (Beginneling...) Dit was gevoelsmatig mijn eerste echte verlofdag Heb het lekker rustig aan gedaan. Ben even wezen winkelen voor instappers, want mijn voeten zijn zo opgezet dat ik echt haast geen schoenen meer normaal aan kan trekken. Het zijn van die oude mannen instappers in maat 40! Ik heb normaal maat 38 En toch nog maar een pakje voor de kleine gekocht bij de prenatal met pandabeertjes. En geheel tegen mijn plannen in een zwarte soepele broek voor mezelf...lekker voor in huis! Daarna ben ik begonnen met het schrijven van de enveloppen voor de geboortekaartjes. Kortom, ik heb genoten van een lummel-en-rommel-dagje. Kan me niet heugen hoe lang dat al geleden was!
stasia en debby succes! Ik heb pech KPN is nog steeds niet verholpen, ze hebben ons per direct opgezegd en kunnen het niet meer herstellen. we hebben dus geen huistelefoon meer en ons nummer is weg. Met een beetje pech kunnen ze ieder moment internet er ook afgooien. Op het geboortekaartje stond ons thuisnummer maar dat heb ik nu moeten veranderen naar mobiel. lijkt me helemaa niet handig dat iedereen voor felicitaties enz naar mijn mobiel gaat bellen. Maaar ik durf het risico niet te lopen. Ik heb gewoon gehuild aan de telefoon tegen die kpn vrouw. ik kon het niet meer aan. schaam me nu dus helemaal.
Haha dames, wat een speed-kletsers zijn jullie... Hier zijn we weer uitgetukt... Fenna ook, die ligt nu rare bewegingen te maken bij mij op de bank... wel lastig vasthouden zo
Ja hier ook hoor, Piet slaapt niet voor niets al de nachten naast me op de bank. Terwijl in bed me toch lekkerder lijkt slapen. hihi
O dat gaat lekker Petra, vind het een kwalijke zaak, ze kunnen je er wel a la mintue eruit gooien maar het herstellen, nee dat gaat dan weer niet. Wat een dozen daar! Enne niet schamen hoor.
Ik dacht dat punt-komma,haakje sluiten niet werkte hier, maar alleen bij MSN **test** Verder nog (dubbele punt, hoofdletter D) EN: :LOL: (dubbele punt, LOL, dubbele punt)
Héé Peetje, niet schamen voor die traantjes, hoor! Kan gebeuren en het is ook heel naar dat mensen jullie straks niet normaal kunnen bereiken in de kraamtijd!
Adriaan zei al, als je nou vannacht bevalt, dan ben ik donderdag en vrijdag vrij en het weekend. Dus lekker lang weekend. Grapjas.
pfff wat kunnen jullie kletsen zeg stasia veel sterkte meid,ben wel benieuwd of het spontaan aan de gang is gegaan of dat ze een keizersnee ofzo gaan doen. nog niks van debby,ben toch wel erg benieuwd. melanie..kom op uitplassen die handel haha. voor de zwaarste baby ben ik i ieder geval uitgeschakeld.
hmm, gaat iets mis... Peet, wat stom zeg! Zou er ook superslecht tegenkunnen. Wees maar blij dat het kindje er nog niet is en het kaartje niet al gedrukt! Anders zou ik zeker KPN aansprakelijk gaan stellen!
Joepie! Nu ga ik weer even bankhangen, boekje lezen en relaxen! Daarna vroeg eten, vanavond weer een nascholing ergens aan de Oude Gracht, mag weer fijn op mijn fietsje klimmen Fijne avond allemaal! Niet meer voordringen voor vannacht!