o het is hier vreselijk gezellig en heb echt geen zin om iets te doen, maar ga toch even de hond uitlaten en stofzuigen. Eten doen we laat omdat Adriaan de kinderen nog op moet halen bij opa en oma. tot straks.
sow hey ben even 10 min bezig met kaarsjes aansteken en al weer flink bijgelult hihihii over dat offline, je staat online als je 5 min actief bent geweest daarna ga je weer op offline, snappie?
nou onderaan de pagina staat: Deze lijst geeft de jarigen en de gebruikers weer die actief waren in de laatste 5 minuten
Sjeeee stelletje kletskousen Even snel bijlezen en reageren voordat mijn ovenschoteltje klaar is Serafijntje: gefeliciteerd 39 weken! Mooi dat alles weer goed was bij de vk en beter een controle teveel dan te weinig idd! Esther: jaaaa ik heb voor mijn vader 5 1/5 staatloten gekocht En als het lukt geef ik 'm ook een kleinzoon wil eigenlijk vrijdag wel bevallen...ik ben er zó klaar voor Dees: hahaha het slaapje is jou ook écht niet gegund Ik had mijn ouders vanmiddag ineens spontaan op de koffie...terwijl de kraamhulp er ook net was...en leuk, gezellig en geinteresseerd dat ze waren...pfffff.....en ondertussen doe ik ook echt alles alleen in een bejaardentempo want een handje helpen ho maar Muriel: hahahahaha je hebt je HCG goed verspreid jij Linda: fijn dat je moeder nu ook goed nagekeken word! Tari: kom op meis begin maar je mag je mag je mag Stasia: nouuuuuuu jaaaaaa zeg....hahaha die dringt stiekem ff snel voor! Jeeeee wat een nieuws whaaaaa snel verder lezen spannend! Nou Muriel en Maria laten jullie mij in de steek! Nou vooruit jullie morgen en ik vrijdag dan oke? Leest schaterlachend verder Houdt op met lachen bij de zwaarste baby...oh god ik moet er straks een 10 ponder uit baren om de statistieken goed te krijgen *slik* Hahaha gekke meiden lig dubbel hier (jaaaaaahaaaaa dat kan ík nog wel )