November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik niet ben gewoon aan het werk.... :rolleyes:

2. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik ook hoor maar je merkt wel dat het rustiger hier is

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    haha, het is inderdaad erg stil. Ik ben zelf 2 daagjes thuis ivm hoofdpijn, dus zit ook ff wat minder online.

@Jente: wat ontzettend fijn dat je zo´n goede echo had! Tjonge, die zwangerschappen zitten dan echt dicht achter elkaar he?!
    Heel fijn voor jullie!

Heb zelf vandaag een eerste bezoekje gebracht aan een kdv, om eens te kijken hoe dat allemaal werkt. Pfff wat een lekkere chaos zeg ;)
    Schijnt dat de wachtlijsten echt mega zijn, dus ga me maar gauw inschrijven nu.

@Missym: je bent er nu bijna, nog maar één dagje en dan zie je je kleintje dansen op de echo! Ben wel beetje jaloers hoor op alle mooie echo´s, wil er zo graag zelf weer een, want het lijkt alweer een eeuwigheid geleden.

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja nou kan ook niet wachten tot ik naar huis kan ben hartstikke moe ook terwijl ik gister om 9 uur al sliep! De tijd gaat ook zo langszaam omdat ik zenuwen heb voor morgen :rolleyes:

Ben toe aan weekend, lekker maandag en dinsdag ook vrij met koninginnedag! Heb jij (jullie maar volgens mij zijn wij het met ze 2en vandaag) al plannen voor koninginnedag?

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Net terug van de echo. Alles zag er prima uit. Het hartje klopt ferm, handje duidelijk kunnen zien en termijn klopt ook zo ongeveer. De gyn kwam op 8wk6dgn, dus ietsje korter dan de vk had berekend. De uitegrekende datum is 1 december nu.....Mag ik nog wel bij de novembermamma's blijven?!

Missym: sterkte met wachten....!

Jente: tof van jouw echo!

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    oh murmel jij bent er ook haha!

Ja nog 1 dagje, maar dit is wel de langste dag sinds 3 weken (de vorige echo) ben benieuwd. Als alles maar goed is, hoop het zo! Toch weer die angst hé erg vervelend. Na de echo gaan we het ook aan meerdere vertellen zoals me moeder en die kant van de familie wat ook leuk is en dan zullen we vast en zeker al cadeautjes krijgen :) :) :) dat bevestigd het allemaal wat meer, nu is het nog zo onduidelijk! Me vriend zit ook heel vaak van hoe is het met de baby en dat was het dan haha denk dat je als man niet zo heel veel kan vatten als het nog in iemand zit haha

7. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik ook aan t werk, maar zou ook liever buiten zitten hoor!

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ barbabintje, als je dan maar wel eerder bevalt ;)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Barbabintje: wat fijn dat je een mooie echo had en natuuuuurlijkmag/MOET je bij de novembermama´s blijven. Zo´n datum kan zelfs nog steeds fluctueren volgens mij, dus anders blijf je maar switchen, haha. Het enige voordeel is dat je bij de decmama´s ineens voorop loopt ipv achterop hier, maarja, dat maakt niks uit toch? Wij willen je er gezellig bij houden!

@Missym: je moet maar denken: dit is een hele andere zwangerschap dan de vorige keer en nu heeft die kleine lekker alle ruimte om lekker te groeien en bloeien. En dat ga je gewoon morgen zien op die echo. Dus eigenlijk is het alleen maar leuk en moet je je er lekker op verheugen! (maar ik weet hoe moeilijk dat is hoor).

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja ik hoop dat de twijfels snel weg zullen gaan! Moet gewoon ook nog even wennen.

Eigenlijk is het nog best onwerkelijk hé zo'n baby in je buik...echt apart.

Ik wou het liefst gewoon dat je er 1 kon bestellen gezond en wel en de volgende dag in huis haha nu is het zo onzichtbaar je weet niet of het genoeg heeft gegeten gezond is of hij/zij zich wel fijn voelt...!

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hoi dames,

Ik las dat er weer behofte is aan een update, ik heb zoveel mogelijk veranderingen bijgehouden op het forum maar neem het me niet kwalijk als ik iemand ben vergeten of iets fout heb neergezet. Laat me even weten als ik iets moet toevoegen of veranderen.

Liefs Stasia

01 nov:
    - LindaPOOH(linda) (23), getrouwd, Amersfoort, 2e kindje, 1e kindje overleden na 28,1
    weken zwangerschap

02 nov:
    - Roos1983 (23), getrouwd, Limburg, 2e kindje
    - Wuppie26 (26), 2e kindje
    - Kaatje1982 (24), Leiden, 1e kindje

03 nov:
    - LindavS (24), getrouwd, Soest, 1e kindje, fibromyalgiepatient.
    - Elmo (23), getrouwd, Noord Groningen, 1e kindje, zwanger na 2e IVF
    - Tari(Melanie) (28 ), Wieringerwerf, 3e kindje

04 nov:
    - Joma (25)

05 nov:
    - Aldonza(Eva) (33), woont samen, Betuwe, 1e kindje, zwanger na 1e IVF
    - Ruby28 (28 ), Waalre, 3e kindje
    - Jolger (27), woont samen, Limburg, 1e kindje

06 nov:
    - Jose1979 (27), Eindhoven
    - Masha (28 ), woont samen, Capelle a/d Ijssel, 1e kindje
    - Lenthe (27), getrouwd, Zwolle, 2e kindje

07 nov:
    - Cindy (28 ), woont samen, Landgraaf, 1e kindje, zwanger na 1e ronde clomid
    - WendyB (27)

08 nov:
    - Relin (24), woont samen, in het midden van het land, 1e kindje
    - Natasja1402 (26), getrouwd, Nijverdal, 2e kindje
    - Chrissie (27), getrouwd, 1e kindje

09 nov:
    - Ikke21 (21), getrouwd, Kranenburg Duitsland, 1e kindje
    - Amaranta(Maria) (27), woont samen, Eindhoven
    - Sammie2 (29), woont samen, Utrecht, 1e kindje

10 nov:
    - Bibu (27), Zuid Holland, 1e kindje
    - UsMommy (29), getrouwd, Hemdon VA USA, 1e kindje
    - Julie123 (27), woont samen, Belgie, 1e kindje

12 nov:
    - Samantha24 (24), verloofd, Eindhoven, 2e kindje

13 nov:
    - Ella (34), woont samen, Schoonhoven, 1e kindje, 2e zwangerschap (miskraam in dec ’06 bij
    10 weken

14 nov:
    - Stasia (28 ), getrouwd, Delft, 1e kindje, diabeet
    - ilona21 (23), woont samen, Hoogland, 1e kindje

16 nov:
    - Zoë (21), woont samen, Utrecht, 1e kindje, MK sept. ‘06
    - Rachel85 (21), getrouwd, Betuwe, 1e kindje
    - Roelie (29), woont samen, Noord Oost Polder, 3e kindje
    - Butterflymom (26), getrouwd, Putten, 3e kindje

18 nov:
    - Lieke, woont samen, Rotterdam, 1e kindje

20 nov:
    - Murmel (33),woont samen, Amsterdam, 1e kindje, MK sept ’06 (MA)

21 nov:
    - Missym (19), woont samen, Flevoland, 1e kindje

22 nov:
    - foreverfriend (30), getrouwd, 1e kindje

24 nov:
    - zomaar (23), woont samen, Nijmegen, 1e kindje
    - Moah, woont samen, Rotterdam, 1e kindje
    - Amiek (26), Noord-Brabant, 1e kindje

25 nov:
    - Jente (25), getrouwd, 2e kindje, 3e zwangerschap (MK 16-02-2007)

27 nov:
    - Unner (25), woont samen, Zuid Limburg, 1e kindje

28 nov:
    - trientje (23), getouwd, Belgie, 1e kindje
    - Indigo (33), woont samen, Maastricht, 1e kindje

29 nov:
    - Fientje29, woont samen, Belgie, 1e kindje

1 dec:
    - Barbabintje ( 28 ), getrouwd, Zuid-Holland, 1e kindje

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Thanks Stasia!

Goh, er zitten heel wat meiden bij, van wie we al heel lang niets meer hebben gehoord, of die ik niet eens ken, zeg!

13. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@LindaPooh, Het is echt raar om te zien hoe je kindje beweegt.

@Tari, Dat weet ik eigenlijk niet ik denk omdat ze het kindje gisteren niet goed konden vinden ze hebben hem/haar maar 3x in beeld gehad.

@Jente, Leuk dat je een goede echo had.

@Murmel, beterschap met je hoofdpijn.

@Missym, Ik moet werken met koninginnedag. En succes morgen met je echo.

@Barbabintje, Super dat alles goed was met je kindje. En natuurlijk mag je bij nov. mama's blijven.

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hoi meiden!
    Ben een tijdje afwezig geweest en had meteen zo'n 12 pagina's om bij te lezen! Maar het is hier wel erg gezellig!

Allereerst iedereen met een goede echo gefeliciteerd en Miranda welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier gaat het nu weer goed, maar ik werd vrijdag opeens ontzettend ziek. Ik had echt extreme zwangerschapsmisselijkheid, spuugde zo'n 8 keer per dag en lag als een dood vogeltje op de bank. Zelfs een slokje water bleef er niet meer in, dus ipv maandag examen te doen zat ik bij de huisarts die me zetpillen (emesafene) heeft voorgeschreven en gelukkig werken ze anders had ik aan het infuus gekund. Het heeft me wel overdonderd dit heb ik in mijn vorige twee zwangerschappen niet gehad.
    Ik voel me nu wel stukken beter ben alleen nog erg moe.

Vrijdag heb ik dan ook eindelijk mijn echo joehoe! Ik kan niet wachten hoor. Als ik plat op mijn rug op bed lig voel ik mijn baarmoeder boven het schaambeen uitsteken en ik denk soms ook wel eens wat voel ik daar toch? Maar dat zou wel erg vroeg zijn, mijn eerste voelde ik met 19 weken en de tweede met 16 weken.....ik kijk er wel naar uit.

Ik heb alles bijgelezen hoor maar om op iedereen te reageren word wel erg veel :)
    Vanaf nu klets ik weer lekker regelmatig mee!

xxx Roelie

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Rachel hier nog 1 die met koninginnedag moet werken. Mijn vriend gaat met de kinderen over de vrij markt. Geld uitgeven.

Weltrusten allemaal, ik kruip er lekker in.

16. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Missym, ja het blijft onwerkelijk dat er een klein mensje in je buik zit. Af en toe voelt dat zo raar, maar zo ontzettend onwerkelijk mooi. Zoveel vrouwen maken dit mee én toch zo speciaal. En ik weet bijna zeker dat dat de komende maanden alleen maar nóg mooier gaat worden.

Slaap lekker allemaal, ik hoop dat ik lekker slaap. Ik heb net zo'n ontzettende enge film gezien (ok, de helft heb ik met mijn ogen dichtgelegen).....

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Moah: iemand zei laatst tegen mij dat ik het allergewoonste wonder ter wereld aan het meemaken ben. Vond ik wel mooi gezegd.

Ik ga ook pitten nu..Trusten ladies!

18. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goeiemorgen meiden,

elke zwangerschap kost een kies zeggen ze.....en ja hoor er is er weer 1 afgebroken net als bij mijn vorige zwangerschappen.

voel me de laatste paar dagen best wel goed en heb daar meteen gebruik van gemaakt :) ,ben gister naar de kapper gegaan en naar de zonnebank.Alleen de zonnebank was niet zo'n goed idee....na 4 minuten moest ik eronderuit omdat het leek of mijn gezicht in brand stond!
    ik heb nu heel erg veel puistjes en die gingen echt zeer doen.

ik had vorige maand mijn auto verkocht via marktplaats,toen had iemand een smart ingeruild dus zat ik met zo'n tweezitskarretje te kijken met 2 kinderen.smart weer ingerolen op een golf 4.maar die rammelde heel erg dus ben gister voor een andere auto weg geweest.en nu heb ik gister een golf 5 gekocht met een hele ruime kofferbak waar zeker mijn kinderwagen dadelijk in past ;)

konniginendag gaan we naar de braderie in het dorp,daar kunnen de kinderen spelletjes doen enzo.

:idea: roelie: hoe zit het nou met je examen meis? kun je die een andere keer doen?

:idea: stasia: ik ben verschoven van 5 naar 3 november volgens mijn echo ;)

19. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen dames.

hier ook alles oke nog een dagje werken en dan ga ik naar vlieland.

ik heb er zo veel zin in kan gewoon niet wachten.

en op koninginnen dag krijg ik mijn eerste echo.

20. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Mmm lekker naar een eiland met het mooie zomerweer 8)

Deel Deze Pagina