Wij hebben hier voor de kleine meid ook gras gezaaid, zodat ze volgend jaar lekker kan rondbanjeren op het gras..
Niet vriendelijk voor de kleren helaas ach de wasmachine maakt toch al overuren.. draait nu ipv twee keer inde week bijna twee keer op een dag!
Hoi meiden ik heb net debby een sms gestuurd. Hopenlijk krijg ik hier een reactie op. Ik heb een beetje raar voorgevoel de hele dag al. Hopenlijk is het gewoon onzin voor mij en is alles goed. Als ik wat hoor van haar dan zet ik het meteen op het forum
meiden die gaat eten eet smakelijk. Ik heb mijn bordje al leeg. Heerlijk roerbakgroente met kip en saus en witte rijst. Samen met satesaus en kroepoek. Heerlijk. ik merk trouwens wel dat sinds ik bevallen ben weer enorme trek heb in eten
Bericht van stasia, ik was gewoon benieuwd hoe het met haar ging. Heb op dit moment 8 cm ontsluiting. Gaat gestaag met 1 cm per uur. Kleine doet het goed. Het ruggenprik gehad vanmiddag. Vanavond word ik mama! Het top van haar he meiden?
dat denk ik ook ruby. En van debby nog niks nee.. Ik vind het wel erg vreemd. Maar misschien is er niks aan de hand en heeft ze het er gewoon druk mee. Ze is ook later gekomen he in de groep dus misschien vandaar. Trouwen het is gisteren avond begonnen met buikkrampen en rugpijn. En vanochtend is ze naar het ziekenhuis gegaan en daar zijn haar vliezen gebroken. Liefs Linda