BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 5 MEIDEN 9 JOCHIES 4 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 18 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (bevallen) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Alle mama's~ 1 november Novembermama-dag: FEEST! Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Murmel~1 november 11.00 def. keuze maken KDV Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15 VK Murmel & Maria~ 1 november 13:00 uur bevallen Murmel~2 november 09.00 VK Stasia~2 november 09.45 gyn ikke1981~ 2 november 12.30 extra controlle vk Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Gwendolyne~ 5 november oogarts controle Mika ikke1981~ 6 november 16.30 VK Maria~ 7 november VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d
Oke, dan zijn we er inderdaad weer... hihi... Niet kwaad bedoeld hoor linda die opmerkingen.. ben gewoon een pietje precies.. hoop niet dat je boos wordt op me nu..
Was er weer, Debby en Arnoud, GEFELICITEERD met jullie zoontje Ryan. Gwen klinkt mij niet bekend die klacht na de bevalling, zou dus even de HA bellen. Zo weer terug van de VK, weer goedgekeurd, Ze heeft toch even inwendig onderzoek gedaan, om even te checken, kon ook nog een blaasontsteking zijn. Maar had toch 1 cm ontsluiting alleen was de baarmoedermond nog erg stug. Ze heeft tevens gestript. Dus nou duimen meiden. Laat morgen evengoed mijn urine testen. Hebben we dat ook uit gesloten. Maar ben blij dat ze me serieus nam, is ook een super leuk vrouwtje. Allemaal daar trouwens. Ben ook wel blij, dat ze gestript heeft, voor me gevoel toch een zetje de goeie richting op. Straks even in bad met een bakkie thee.
@Dafje: Je bedoelt mn banner? Ja, is mss wat vroeg om al een rechtszaak te beginnen, ze heeft immers nog 2 weken officieel!
Zo ben ik weer...kids in bed, zelf lekker in bad geweest en ik heb zowaar mijn benen onthaard...ben ik nog lenig of niet? Hahahaha Even snel bijlezen en dan spring ik er weer in: Hope: haha warhoofd Bekijk het van de zonnige kant: je hoeft een weekje minder lang te wachten tot je je beebje hebt Maarre ik wil dat weekje anders wel van je overnemen hoor Debby: jaaaaa je voorgevoel was goed, GEFELICITEERD met RYAN! Gwen: ik weet het niet vwb je strottenhoofd ik zou er in ieder geval mee naar de huisarts gaan! Melanie: geniet van je badje en thee en hopelijk doet het strippen wat; wat mij betreft moet jij morgen bevallen! Stasia: go go go nog even dan heb ook jij je zoontje vast! xxx Roelie
Debby gefeliciteerd met je zoon ryan. Geniet ervan. Sorry ik heb teveel pijn om te reageren op iedereen en daar heb ik de laatste tijd wel meer last van. Dat de baby maar snel komt. Ik zal proberen morgen op iedereen te reageren. Groetjes, Jolanda
@Debbie en Arnoud gefeliciteerd met jullie zoon RYAN. @Stasia, nog eventjes en je hebt je zoontje ook in de armen.