Ik heb een onverklaarbare waanzinnige zin in Mac... Whaaaaa ik wil gewoon NU een grote frites met dubbel fritessaus, een Amercian Burger kan me niet schelen welke, een portie kipnuggets en een MacFlurry als toetje.... Waarom zit potverdorie de dichtbijzijnde Mac 15 km verderop?
wauw wat een activiteit nog voor de avond hier, gebeurd niet vaak hihi Hihi Roelie, misschien zit het zo ver weg om je in toom te houden Heb hier zelf net een enorm bord frietjes op, beetje laat met eten, kwam onverwacht mensen langs. Hihi linda ja zo komen de pagina's wel vol hoor Fijne avond Auw auw auw heb krampjes in me doos, hoever kan ja kind indalen, dacht dat ukkie al was ingedaald
roelie kan renee het niet voor je meenemen of de weg naar huis, of zo heb ik zin in een pizzabroodje. Hmm lekker.............
Kan wel bellen maar ten eerste zal hij heel hard lachen en ten tweede tegen de tijd dat hij thuis is is het ook koud Pizzabroodje ook lekker trouwens Tsja kan natuurlijk de frituurpan wel opzetten maar de Mac lokt me nu meer....aaaaaaaah heb er zo'n zin in whaaaaaaaaaaaaaaaa
ja ben ik ook erg benieuwd naar Roelie Ik vertelde het aan piet hoe we ervoor staan, hij vind ons ongeduldige mutsen om al in okt te bevallen