November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Welkom in november, mamma's! :D Ik heb de fanfare geboekt om de festiviteiten op te leuken ;) Als eind-november-misschien-wel-december-mamma heb ik nog zoveel energie om de boel te organiseren (ahum) :D

Toi toi toi bij de controle, Ilse!

((linda en patrick)) op deze speciale dag.
    Als je klaar bent met de douche poetsen en je hebt nog zin.....Hier in Brielle mag ook het een en ander gesopt worden ;) :p

Iedereen met controles vandaag succes. Ik mag zelf vanavond om 20.00 uur (was ik vergeten in de agenda te zetten). Als Jean-Paul op tijd thuis is (hij heeft laat in de middag nog een afspraak bij Den Bosch), gaat hij mee voor de partner-bevallings-peptalk....Mocht hij te laat zijn, ga ik alleen en dat komt de uitleg voor samen volgende week wel.

Muriel, succes met wakker blijven vandaag...

Ik ben vandaag bereikbaar, dus wil best Melanie-buddy zijn.
    Heb ik zo mijn best gedaan om de buddies zo goed mogelijk te verdelen op uitgerekende datum en dan gaan ze allemaal tegelijk rommelen! :)

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier moet mannetje er ook niet meer aan denken.nadat hij rayan eruit heeft zien komen :)

de gevoelens zijn er van mijn kant uit wel heel heftig.

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Buddy nieuws!

VANNACHT OM 00:31 UUR BEVALLEN VAN EEN KERNGEZONDE ZOON.
    DENIZ MEMDUH 3410 GR.ALLES GOED HIER HEB ALLEEN EEN KNIP GEHAD.

Stasia en ibrahim van harte GEFELICITEERD met jullie zoon!

Het 1e nov. kindje.

4. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Bericht van Stasia:

Vanacht om 00.31 uur bevallen van een kerngezonde zoon. Deniz memduh. Hij weegt 3410 gram. Alles goed hier, heb alleen een knip gehad.

Liefs Stasia

Sorry Tari, als ik je voor ben. Jij bent immers haar buddy. Maar kreeg het berichtje en dacht dat moeten jullie weten.

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    eshter is goed, als er wat is sms ik jouw!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    jaaaaa de eerste officieele nov kindje!

Stasia en Ibrahim gefeliciteerd met Deniz

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Linda was je net voor! haha

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    YYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS!!!! Stasia en Ibrahim, VAN HARTE met Deniz.
    Ben heel benieuwd naar het bevallingsverhaal en hoe het met de kersverse papa en mama gaat!

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    haha toch nog een novembermama.

gefeliciteerd stasia met jullie zoon.
    mooie naam deniz

10. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Gefeliciteerd Stasia en Ibrahim met Deniz. Mooie naam. Geniet van de mooie tijd met zijn drietjes.

Liefs Linda

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

MELANIE AAN JOUW DE EER OM DE LIJST AAN TE PASSEN. ALS IK HET DOE GAAT HET TOCH VERKEERD.;)

12. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Jippie! November!

Iedereen van harte gefeliciteerd met deze mooie NOVEMBERMAMADAG!

Nu kan ik eigenlijk wel met zekerheid zegen dat ik een novemberkindje krijg, want oktober lukt niet meer (ja, duh...) en december is voor mij te ver weg. ;)

Voor iedereen: geniet van deze dag, want hij is speciaal voor ONS!

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Debby, proficiat met de geboorte van Ryan. Hiep hiep hoera! Ik hoop dat alles goed gaat en ik wens jullie een mooie kraamtijd toe.

Stasia, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Deniz! Je bent de eerste van de novembermama's die daadwerkelijk in november is bevallen. Dubbele felicitaties dus!

14. Niet meer actief

Hee dames!

Ik probeer een beetje mee te lezen met jullie, maar jee wat gaan jullie hard zeg! Kan nog niet echt lekker zitten door de hechtingen vandaar dat ik hier niet veel te "lezen" ben....

Esmay doet het hardstikke goed! Alleen 's nachts wil ze nog wel eens flink spoken... Dus die nachtrust zit er nog niet echt in.... ;)

GEFELICITEERD MET DE NOVEMBERMAMADAG !!

DEBBY EN ARNOUD GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON RYAN !

STASIA EN IBRAHIM GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON DENIZ !!

Meiden, ben weer weg, ga m'n kleine meid lekker in bad doen :D

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik las dat veel meiden vannacht weer waardeloos hebben geslapen. Deze keer heb ik daar helaas aan mee gedaan. Ik durf er bijna niet over te 'klagen', want ik geloof dat ik één van de weinigen ben die normaal gesproken goed slaapt. Maargoed, vannacht een aantal zweetaanvallen gehad, keelpijn en honger. Wel een unieke combinatie, vinden jullie niet? Ohja, er vloog ook nog een lastig mugje in de slaapkamer, die het heeft gepresteerd om mij een aantal keer te steken. Ik wist niet dat dat nog kon in november....

Maar nu genoeg gezeurd en weer verder met ons novembermamafeest! :) :) Met een extra dikke knuffel voor Linda op deze eerste november en veel succes voor alle meiden die op controle moeten (Indigo, Sammie, Roelie), een groei echo hebben (Ilse), een kdv moeten uitzoeken (Murmel) of gaan bevallen (Murmel en Maria, lees ik net in de agenda :confused:)...

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik ga even douchen :oops: beetje poetsen, kaartje posten en dan heel even langs kantoor om wat op te halen (neeee ik ga echt niet werken!). Neem mijn laptop mee naar de zaak, dus als ik "in transit" iets hoor van Melanie, kan ik het uiterlijk binnen het uur plaatsen op het forum.

Tot strakjes!

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Meiden stuurt de buddy eigenlijk nog wel een kaart namens ons allemaal, zoals afgesproken?????

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    goedemorgen allemaal

GEFELI MET NOEMBERMAMADAG ALLEMAAL!

allereerst naturlijk

Debby: gefeliciteerd met jullie zoon Ryan

Stasia: Gefeliciteerd met jullie zoon Deniz

Melanie: hopen dat het zich nu snel aandient, nu je gestript bent.

Hier alles redelijk, nog steeds geen telefoon maar Jons heeft het bijna geregeld zegt hij. Gisteren en vandaag echte dip, janken, janken en janken. Echt niet normaal. Ik heb veeeeeeel pijn 'down under' zeg maar, maar ik ben er van overtuigd geraakt dat ik met 42 weken ingleid ga worden.

ben straks nog ff terug

groetjes Petra

19. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Stasia: GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE DENIZ!! GENIET VAN JE KRAAMTIJD!

Meiden: GEFELICITEERD MET "ONZE" NOVEMBER-MAMA-DAG!!!

Hier is alles gelukkig weer rustig! Sanne ligt nu heerlijk te slapen. Ze heeft alleen het verkeerde ritme te pakken. Overdag slapen, en s'nachts zo wakker als wat :( Maar goed, daar wordt hard aan gewerkt ;) Ik ben vandaag voor het eerst alleen met mijn twee meiden. Etienne is nu werken.

Zwangeren: Yeah meiden, jullie zijn de echte die-hard november-mama's :) Voor diegenen met kwaaltjes, heel veel sterkte, je weet waar je het voor doet! Ook jullie hebben heel snel je wondertje in je armen.

Linda: Ik ben vandaag in gedachten bij je! *smak*

Liefs,
    Natasja

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ah Stasia heeft toch nog netjes gewacht tot november!
    Stasia en Ibrahim gefeliciteerd met jullie zoon Deniz!!

Ilse, succes vandaag bij de controle!

Melanie, gestript.. spannend!

Lenthe, seks.. doe je daar al aan dan? hihi.. nou zou zeggen have fun and enjoy haha..

En dan.. de November mama's dag! nou, ben bang dat ik niet meefeest.. of in ieder geval met weinig plezier.. heb mijn eerste worst night ever meegemaakt! pfff hoe doen al die mama's dat toch? Ik was echt de wanhoop nabij! Sinds gisteravond de hele nacht door gehuild.. word je zo wanhopig van pfff.. en voel me al zo lekker fris.. en dan nog eens een nacht overslaan.. vanochtend om 6 uur toch maar naast me neer gelegd en meneer sliep eindelijk..om half 9 begon ie weer. Gelukkig stond de buuf voor de deur aangezien de stroom ook nog eens was uitgevallen en heb haar meteen om hulp gevraagd.. stond gewoon te janken aan de deur! die gebroken nachten vind ik lastig, maar een héle nacht.. pfff
    excuses (ipv s*rry :p ) voor mijn klaagzang maar zit er sinds gisteren helemaal doorheen.. kan nu al niet wachten tot ie de nachten een beetje doorslaapt en hij is net een week thuis.. schaam me dood.. :oops:
    Ervaren mama's.. hoe lang heeft dat bij jullie geduurd voordat ze doorsliepen? Ik hoor 6 weken, maar ook 6 maanden :confused:

Deel Deze Pagina