ja dat vond ik zelf ook wel. wij gaan elk jaar naar vlieland om te paardrijden. ook elk jaar in apr maar het is nog nooit zo mooi geweest als aankomend weekend.
dat lijkt me nou supergaaf paardrijden op het strand,nog nooit gedaan jammer genoeg. heb vroeger wel paard gereden,maar kan het gewoon echt niet meer. ben vorig jaar weer een keer er op gestapt en na een half uur verschrikkelijke spierpijn en mijn voeten schoten telkens in de beugels.
het is ook heel erg leuk ik doe het nu ierder jaar en geniet er nog net zo van als de eerste keer. het is voor ons echt een meide vakantie. ik ga met 6 vrouwen van de manage waar ik normaal rij ( nu even niet)
Leuk zeg zo'n weekendje... ik heb zelf overigens helemaal niks met paardrijden .. was meer een voetbalmeisje en fietscross.. hihi
Hoi dames, Hier van morgen erg geschrokken kom ik op het werk (tankstation) en wat denk je hebben ze ingebroken en ze hebben alle sigaretten meegenomen kluis opengebroken waar onze lade in staat. het was echt een ravage. Dit keer had mijn baas wel respect voor me en heeft gezegt dat ik als de politie is geweest en dergelijke dat ik niks hoefde op te ruimen maar dat hij dat samen deed met mijn andere collega.
Wow Rachel, kan ik me wel voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig heeft je baas het deze keer wel goed aangepakt en je het gevoel gegeven dat je toch wel wat respect waard bent. Knuf Fientje
Jee Rachel dat is echt wel schrikken! Fijn dat je baas dit keer wel leuk reageerde, hoe gaat het met je sollicitaties trouwens? Over mijn examen, ik heb een doktersverklaring gekregen en als er genoeg deelname is kan ik op 25 juni herexamen doen zonder bijkomende kosten en anders ergens in oktober...heb ik nog ff de tijd om me voor te bereiden Oh ja naast mijn zus (nu 30 weken zwanger) is ook mijn schoonzusje zwanger van haar eerste! Word voor mijn ouders kleinkind nummertje 13 Wel leuk, ik ben (tot nu toe) uitgerekend op 16 nov en zij op 16 dec en aangezien die van mij eigenwijs 2 weken blijft zitten (echt wel!) en zij gewoon wat vroeger bevalt gaan we naar elkaar zwaaien op de verloskamer grijnz! Ik geloof dat Ilona haar vriend ook chauffeur was, ik las ergens dat ze bang was dat hij niet bij de bevalling zou zijn. Mijn wederhelft is ook chauffeur en rijdt nu gelukkig nationaal, maar toen ik zwanger was van de eerste reed hij Engeland. Nu woon ik vlakbij Urk en daar lieten destijds veel vrouwen zich inleiden in het ziekenhuis in Emmeloord omdat die met vissersmannen getrouwd waren en dus hetzelfde probleem hadden. Ik heb daar destijds ook voor gekozen, en de gyn was het wel gewend dus deed niet moeilijk dus ben ik met ruim 38 weken ingeleid toen. Maar achteraf gezien...nee ik zou het niet weer doen. Het inleiden duurde 2 dagen en soms denk ik wel eens van misschien was hij er gewoon nog niet klaar voor.... Mijn tweede is wel spontaan begonnen gelukkig op een vrijdag haha maar ik zou me nu niet meer laten inleiden. Gelukkig rijdt mijn man nu in Nederland en kleine stukjes de grens over en tegen de tijd dat ik uitgerekend ben gaat hij gewoon dichterbij huis rijden... Nou ik ga lekker van het weer genieten het is rustig iedereen druk aan het werk of in de zon? xxx Roelie
Ja het was idd erg schrikken vanmorgen ik was daar om 10 voor half 7 en toen meteen de baas gebeld die meteen de politie en wat denk je konden we nog een uur wachten op de politie toen die waren geweest (met een half uur waren ze weg) moesten we nog ander half uur wachten op de technische recherche (hoe je het ook schrijft) dus we gingen pas om half 11 open en normaal dus half 7. @Roelie, mijn sollicitaties zijn tot nu toe op niks uitgelopen.
ja klopt mijn vriend is chauffeur. hij zit nu op een stenen auto. het zal ook wel allemaal mee vallen maar vind het wel een beetje een anre gedachten.
@Ilona, ik moest heel even lachen toen ik las 'op een stenen auto' > ik dacht: dat rijdt vast niet lekker, zo'n auto van steen Maar kan me je ongerustheid best wel voorstellen, maar inmiddels moet hij middels een gsm toch wel bijna overal bereikbaar zijn voor je? En wat Roelie al zegt: tegen de tijd dat het spannend wordt, moet hij maar zorgen dat zijn ritjes wat dichter bij huis zijn! @Rachel: he, jammer dat je sollicitatie nog niets hebben opgeleverd. Maar de aanhouder wint he?! Tjonge, dat zal wel schrikken zijn geweest vanmorgen. Onverwacht dat je baas dan nu wel aardig reageerde!
Hoi Ilona ik wens je een heel fijn weekend toe. Ik zie net dat je heel dicht bij mij woont. Ik woon namelijk in Vathorst. Ga jij ook nog iets doen van gym of yoga en waar als ik vragen mag. Verder wens ik iedereen een heel zonnig weekend toe. Ga lekker een weekend met mijn broer mee vliegen. Waar naar toe? Ik vlief IPB dus we zien wel. Liefs Linda
@LindaPOOH: grappig, mijn schoonzus en zwager wonen ook in Vathorst. Mijn schoonzus heb ik horen klagen dat er toen (ca. 2 jr geleden) nog erg weinig mogelijkheden waren mbt zwangerschapsgym enzo. Terwijl er juist zo veel jonge gezinnen en zwangere vrouwen wonen!
lindapooh@ ik wil heel graag wat gaan doen aan gym. en misschien wil ik af en toe gaan zwemmen. ik weet alleen nog niet waar. weet jij al waar je het wil doen. ik zelf woon vlakbij de albert heijn in hoogland.
Oeps Rachel, kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn. In ieder geval wel fijn voor je dat je baas normaal reageerde. Scheelt weer! Ik wil ook gaan zwemmen en zeker over een paar maanden alsl ik niet meer volledig kan sporten. Zwemmen is dan echt goed voor je, nou nog iemand vinden die met me meegaat.
@Murmel zeker weten de aanhouder wint ik heb er nu nog 1 lopen. @Ilona, leuk he paardrijden vooral op het strand ik heb het vroeger ook gedaan maar nu helemaal niet meer. @LindaPooh, gezellig met je broer vliegen. misschien stomme vraag maar wat is Ik vlieg IPB?
leuk zeg ik jaren bij SDC putten (jeugd en dames elftal) en later heb ik nog ff bij EFC'58 in Ermelo gevoetbald in het dames team... Mijn man is ook chauffeur (overigens ik ben ook vrachtwagenchauffeusse, maar momenteel rustende hihi) hij heeft tot 31 december bij een expeditiebedrijf in Bunschoten gereden, waar ik overigens ook in dienst heb gezeten.... en was daar veel weg naar het buitenland, hij zat geregeld in oost duitsland,Benelux, frankrijk en Engeland... Nu werkt ie sinds 1 januari in Harderwijk bij een aardig groot transportbedrijf en is dan zo nu en dan es wat nachten weg ... ligt er net aan eigenlijks... dus over het merendeel isie wat vaker thuis 'savonds.. maarre leuk zeg dta er meerdere mannen hier vrachtwagenchauffeurs zijn ... en ook leuk dat er wat meiden hier in de buurt wonen .. liefs miranda