November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb geslapen als een roosje. Heerlijk.
    Debby had ik gisteren al gefeliciteerd. En Stasia, jij ook van harte.

LInda, heel veel sterkte vandaag.

Tari, bevalze!

En de rest van de dames die afspraken hebben; veel plezier en veel succes.

En lang leve de aller eerste NOVEMBERMAMADAG! Dat er nog vele mogen volgen!

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Goh Gwen, ik zou willen dat je ik kon helpen, maar ik weet het ook niet.

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier ook een lekker onderbroken nacht achter de rug.viel ewoon bijna in slaap met de nachtvoeding :)

rayan heeft alleen een ontstoken oogje,echt heel erg zielig.waarschijnlijk door de tocht in het trappengat.

heb bijna mijn figuur weer terug,yessss weer een platte buik.volgende week lekker naar de kapper en mijn nagels doen.en vannavond ga ik vast zonnebanken.

heb alleen giga borsten,geloof dat ik u cup f heb.de dostinex heeft niet geholpen.heb heel erg stuwing en lekkende borsten.

4. jolger

jolger Actief lid

8 mrt 2007
    124
    0
    0
    stasia proficiat met jullie zoon.

En dames die slecht slapen ik doe daar ook aan mee. Vannacht weer zo'n pijn onder in mijn buik/kruis. Waarschijnlijk is het kindje dan aan het draaien met zijn hoofdje, wat niet gaat want hij/zij is al helemaal ingedaald.

Eindelijk is het nu november nu begint het toch wel allemaal spannend te worden.

Het gaat hier ook wel hard met de baby's en dan krijg je er ook steeds meer zin in.

Bij mij op de zwangerschapgym zijn er vorige week donderdag drie bevallen en ook al twee die voorgekropen zijn.

Nou ik ben erg benieuwd wie er hier op het forum de volgende is en of dat we nog voordringers hebben.

Verder weet ik allemaal niet meer zo goed wat er allemaal gekletst wordt er wordt dan ook wel niet zoveel gekletst hier.

Over beschuit met muisjes wij doen dat wel het hoort er voor mij gevoel wel een beetje bij.

over en kadootje voor de verlos en kraam. Nou de verloskundig niet en de kraam als het leuk iemand is misschien wel, eerst maar eens kijken of het wel klikt.

Hoeveel uur kraamzorg krijgen jullie? wij 60 uur.

nou verder weet ik het niet meer.

Spreek jullie snel weer of hopelijk kan ik ook komen melde dat ik een babytje heb. dat doe ik het liefst.

Allemaal een fijne dag,
    Kus,
    Jolanda

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Stasia GEFELICITEERD met DENIZ!

Pffff hier zonet bijna een hartaanval gehad met akkefietje nummer zoveel met het energiebdrijf...ik ben PARTICULIER en geen BEDRIJF dus schat me dan ook niet zo in aaaaarrrrrggggghhhhhhhhhh :evil:

Oke adem in adem uit want als ik met deze bloeddruk naar de vk ga word ik acuut opgenomen...whaaaa het zweet breekt me gewoon aan alle kanten uit ik ben hoogzwanger en ik heb helemaal geen zin in dat geklooi nu :cry:

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Meiden het is nu officieel jullie maand. Zet hem op en geniet van jullie beebs straks. En voor de meiden die al bevallen zijn: gefeliciteerd en ook jullie lekker genieten.

Groetjes Nynke(okt mama)

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik stuur diegenen van wie ik het adres heb gewoon zelf een kaartje hoor, heb alweer 2 blauwe klaar liggen (tijd voor roze Melanie!)

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    stasia gefeliciteerd met jullie zoon

Hier weinig te melden behalve dan dat ik me te pletter verveel :rolleyes:

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter
    Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon

5 MEIDEN
    8 JOCHIES
    4 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal nog 17 kleintjes op komst

BUDDYLIJST NOVEMBER

Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (bevallen) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (bevallen)
    Ruby (bevallen) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Debbykoops (bevallen)
    Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen)
    Serafijntje (7) -Rachel (16)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)
    Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 )

AGENDA

Alle mama's~ 1 november Novembermama-dag: FEEST!
    Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn
    Indigo~ 1 november 9.00 VK
    Murmel~1 november 11.00 def. keuze maken KDV
    Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK
    Roelie~1 november 12.15 VK
    Murmel~2 november 09.00 VK
    Stasia~2 november 09.45 gyn
    ikke1981~ 2 november 12.30 extra controlle vk
    Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!!
    Gwendolyne~ 5 november oogarts controle Mika
    ikke1981~ 6 november 16.30 VK
    Maria~ 7 november VK
    Murmel~9 november 16.00 VK
    Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK
    Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh
    Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh
    Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) :({|=
    Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD

GEBOREN

ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid
    ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d
    RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d
    DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~1 november~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ??? ~ ZH

10. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Stasia en Ibrahim, gefeliciteerd met Deniz!
    Enne natuurlijk met het de "EERSTE ECHT NOVEMBER MAMA" zijn!

Ben benieuwd hoeveel er nog vandaag gaan volgen!! Melanie mag zeker! Maria en Muriel, zet 'm op!! Dan moet het KDV en de mama-dochter-dag maar even wachten! Trouwens, wat leuk dat je echt gaat kijken en mag "kiezen"! Hier is zo'n wachtlijst dat we uberhaupt moeten hopen op een plekje, maar ik heb er een hard hoofd in!

Ik ga mijn zwangerschapskaart zoeken en kijken hoe laat ik er moet zijn, want als het toch om 20 over is, ga ik dat dus al niet meer halen :)

11. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Hey Maria, toch je beval-date maar verwijderd?
    Enne, wil je Deniz meteen toevoegen?

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    check,check

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik ga naar de vk...heb alles net ff uitgezocht vwb energiebedrijf dus hoop dat de bloeddruk nu weer normaal is :D

Kom eind van de middag weer online!

xxx Roelie

14. Hier ook een brakke nacht gehad.. heb erg veel last daaronder nu.. Details die je misschien niet wilt lezen volgen hieronder...

Waarschijnlijk heb ik aambeien gekregen doordat de stoelgang maar niet goed op gang wil komen. Vanmiddag eerst maar es naar de dokter. Tot overmaat van ramp heb ik ook knallende koppijn en ben ik wat koortsig.. was gewoon een zwembad vannacht in bed... En dan was ik dus erg blij dat Jeroen vandaag vrij is waardoor hij me vannacht kon helpen door Fenna voor me te verschonen, zodat ik kon blijven liggen met me zere kont.

15. Heb nu giga wallen en rode ogen van het janken van de pijn en ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik ff niet reageer...

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow meid join the club.. zit hier ook met rode ogen... ik ga zo ook ff naar de HA.. take care ;)

17. Niet meer actief

Hoi meiden

Stasia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Deniz!

Meiden met kwalen en doorbroken nachten, sterkte en big hug!

Ik heb net de echo gehad dus. Qua hartje leek alles in orde, dus geen reden voor zorgen voor afwijking ofzo. Ook de echoscopiste constateerde dat t hartje erg snel ging en baby erg druk was, maar ja..dat is dan maar zo. Ben in elk geval wel gerustgesteld. Ze kon niet alles goed zien omdat de kleine natuurlijk al zo groot is en 'goed verpakt' is (haha, das nog eens een aardige manier om iets van dik-zijn te zeggen :))

Qua groei is t wel een wispelturig kindje. Vorige keer lag t buikje nogal achter op de rest, nu loopt dat juist behoorlijk voor. Wat een eigenwijsje zeg. Geschat gewicht is nu al 3250gr, dus dat wordt nog wat! ;)

Linda, mbt de kaartjes..volgens mij hebben we juist afgesproken om dat níet via de buddy te doen maar gewoon ieder voor zich. Ik kan me vergissen hoor, maar dat is hoe ik t me herinner.

Dafje en Gwen, succes bij de HA vandaag!

18. De HA had geen tijd zei de assistente.. toen kreeg ik de dokter zelf aan de telefoon omdat ik zei ik wil hier niet mee rond blijven lopen.. nu komt ze langs.. gelukkig! Want ik weet niet hoe ik moet zitten/staan/liggen... Kan ze meteen ff naar Fenna kijken vwb het spugen...

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow ideaal! wou dat de mijne ff langs kon komen. Hoef ik ook niet met een verlopen kop over straat :oops:
    Zit te twijfelen of ik Mika anders toch ff meeneem..

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je gerustgesteld bent, Ilse. Dat is goed nieuws! Wat betreft de groei: toen wij afgelopen maandag een echo hadden, werd ons verteld dat de metingen niet zo precies kunnen worden uitgevoerd (hangt er maar net vanaf hoe het kindje ervoor ligt en hoe er wordt gemeten). Waarschijnlijk verklaart dat ook de 'wispelturige' meting van het buikje van jullie actieve beeb.

Dafje en Gwen, wat vervelend dat het met jullie niet zo lekker gaat. Hopelijk voelen jullie je snel beter. Succes bij de HA allebei

Deel Deze Pagina