Hmm 30 pagina;s zou ik moeten bijlezen.. Helaas heb ik daar geen tijd vor vandaar dat ik het zo vraag: heeft iemand de framboosbladthee al geholpen? groetjess
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 5 MEIDEN 8 JOCHIES 4 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 17 kleintjes op komst. BUDDYLIJST Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (bevallen) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (bevallen) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Alle mama's~ 1 november Novembermama-dag: FEEST! Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Murmel~1 november 11.00 def. keuze maken KDV Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15 VK Murmel~2 november 09.00 VK Stasia~2 november 09.45 gyn ikke1981~ 2 november 12.30 extra controlle vk Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Serafijntje~ 5 november 12:10 VK Gwendolyne~ 5 november oogarts controle Mika ikke1981~ 6 november 16.30 VK Maria~ 7 november VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ ??? ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~1 november~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ ??? ~ ??? 4 MEIDEN 5 JOCHIES In totaal al 9 kleintjes geboren.
Stasia en Ibrahim, gefeliciteerd met jullie zoon Deniz! Ben benieuwd naar het bevallingsverhaal. Gwen, wat vervelend van je slechte nacht. Sofia heeft er heel lang over gedaan om door te gaan slapen, ong. 10 maanden, maar dan was ze niet de hele nacht wakker hoor. Het klinkt wel erg, maar je went er echt aan (als je wel een flink aantal uur slaap kunt pakken dan natuurlijk). Echt de héle nacht wakker liggen is niet de bedoeling en lijkt me echt een kwaal van het begin, dat zal vast snel beter worden! Als het snel vaker gebeurt dat hij echt niet kan slapen, kun je proberen Mika's bedje op een andere plaats te zetten. Dat is ons ook aangeraden destijds, maar we vonden het nogal een zweverig verhaal en bovendien was er geen plaats vrij waar het bedje anders had kunnen staan, maar het is wel heel toevallig: sinds we in ons nieuwe huis wonen (echt waar vanaf nacht 1!) slaapt Sofia élke nacht door... Ilse, fijn dat je bent gerustgesteld. Mij is verteld dat metingen op een echo heel erg onbetrouwbaar zijn en dat er afwijkingen in kunnen zitten van wel 15%. Sofia zou een te klein hoofd hebben gehad, toen weer te groot, een paar dagen later was het weer normaal etc. En dat de hartslag hoger is dan gemiddeld is toch niet zo'n ramp? Tis gewoon een druktemaker. Seks: ik wist nog wel wat het was, want vroeger deed ik er ook aan, maar ik moet toen mijn schande bekennen dat ik het vooral heb gedaan omdat het misschien de bevalling op zou wekken. Erg he... Maar mijn lichaam reageert helemaal nergens meer 'normaal' op, alles voelt anders (minder) dan vroeger. Wel fijn om intiem te zijn natuurlijk, maar dat ben ik de laatste maanden toch liever op een andere manier. Ik hoop echt dat dat wel weer bijtrekt en dat ik straks niet zo'n seksloze moeke blijf...
Hahaha die Roelie. o meid, zal voor je duimen dat de kleine snel komt. Hier rommelt het wel nog steeds en verlies nog steeds slijm met bloed. Adriaan mag gelukkig eerder naar huis, ivm de spits, ben echt zo bang dat hij misschien te laat komt daardoor. Dus ben wel blij dat hij eerder weg mag. Maar vind het wachten zo lang duren. Pfff van mij mag het vanmiddag nog. zucht.......... Wencke, dat van dat bedje verplaatsen werkt wel. Soms slapen ze net op de verkeerde plek. Hier heeft dat ook geholpen en een ander bedje. Dus zeker het proberen waard. Maar Gwen wil je niet ontmoedigen, maar Angelus was dan wel 16 wkn dat hij doorsliep maar eh Zefanja, tja eh zal dat maar niet zeggen. Verders even niet zo veel fut om te reageren. Ga zo lekker even naar bed. Esther ik hou je op de hoogte.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 5 MEIDEN 8 JOCHIES 4 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 17 kleintjes op komst. BUDDYLIJST Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (bevallen) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (bevallen) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Alle mama's~ 1 november Novembermama-dag: FEEST! Indigo~ 1 november 9.00 VK Murmel~1 november 11.00 def. keuze maken KDV Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Murmel~2 november 09.00 VK Stasia~2 november 09.45 gyn ikke1981~ 2 november 12.30 extra controlle vk Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Serafijntje~ 5 november 12:10 VK Gwendolyne~ 5 november oogarts controle Mika ikke1981~ 6 november 16.30 VK Maria~ 7 november VK Roelie~8 november 12.30 VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ ??? ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~1 november~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ ??? ~ ??? 4 MEIDEN 5 JOCHIES In totaal al 9 kleintjes geboren.
Batchie, ze hadden hier geen framboosbladthee, maar wel anijsthee, schijnt dezelfde werking te hebben. Dus zit hier nu sinds gisteravond aan de anijsthee. Heel vervelend
Melanie ik heb zo het gevoel dat het vanavond bij jou gaat gebeuren hoor...let maar op als Adriaan thuis is en de kindjes op bed liggen dan zet het door Nog maar ff lekker slapen mijn gevoel zegt me dat jij je nachtrust wel kan vergeten Ik kruip er zelf ook nog heel ff in voor ik de jongens weer moet halen... xxx Roelie
zie je de krant al voor je? nieuwsbericht: roellie is bevallen van een jongen van 12 pond, hij is 58 cm en heeft pannekoekoortjes, een ananas neusje,...... en heeft nu al hele vieze praatjes
haha flauw grapje hope maar uh kwam maar heel even aanwippen, dus ga er weer vandoor,... kom maar op met de november baby's fijne bevallingsdag gewenst
12 pond Auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
done,....maar uh heb ik nu de ijskast gewonnen? ik zie het net trouwens voor het eerst,........ mooie buiken zitten er tussen