November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zo hier is de turbo geweest, gedoucht en wel. de stofzuiger door het huis gehaald en opgeruimd.
    Nu zit ik buiten adem op de bank hihihi eigenschuld

Maar even zitten en dan mn haren doen en dan zal mn tante wel voor de deur staan

Esther bij de thuiszorg winkel kan je zo'n bandje kopen/huren

2. Niet meer actief

Mogge meiden

Zal ik jullie eens iets geks vertellen? Ik heb heeeerlijk geslapen! Ben er maar 1 keer uit geweest om te plassen, heb níet overgegeven en toen Willem om 5 uur opstond, heb ik 'm een kus gegeven en ben verder gaan slapen. WOWOWOWOW! Ik was ook zo gesloopt gisteren van de stress en alles, het heeft wel geholpen. Woepie :)

Ibo, leuk dat je een berichtje achter gelaten hebt, nog gefeliciteerd met Deniz! Ik hoop dat het met Stasia goed gaat en dat ze snel naar huis mogen.

Esther, wat balen van die aambei...pijnlijk! Ik hoop dat je snel iets vindt om de pijn te verlichten. En euh, als ik mag klagen, mag jij t ook he!

Tari, nog geen nieuws bij jou dus. Ik hoop dat het nu toch wel door gaat zetten hoor, dat je niet tot de 42 hoeft ofzo. Ik duim voor je.

Dees, hier is het net zo, ik moet altijd op m'n man wachten ipv andersom. Enneuh, lees ik t nou goed..heb jij om 9 uur smorgens al gestofzuigd en alles? Waar haal je de energie vandaan meid? Ik moet er niet aan denken!

Blondie, succes bij de vk straks.

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Daar ben ik al weer!

CV is APK-goedgekeurd, maar ikzelf helaas (nog) niet.
    Mijn BD was ineens weer onverwacht hoog. 130/95.
    Terwijl hij de vorige week maar 70 onderdruk was :(
    Dus ik moet straks om 12:15 weer even terug.

Baby ligt nog BIBI, maar was wel verder ingedaald.
    En VK gaf aan dat kleintje aardig ruimtegebrek begon te krijgen, waardoor de kans kleiner wordt dat ze het tot 42 weken gaat rekken (letterlijk en figuurlijk). Dus dat zou mooi zijn.

Grappenderwijs voegde ze er aan toe dat een hogere BD ook een inleiding kan zijn van de bevalling.
    Wim schott meteen in de stress, want hij is net dit weekend weg voor een teambuildingsuitje, haha!
    Gelukkig zit hij niet erg ver weg, dus hij is zo thuis als t goed is.

4. Esther, oh meid ik leef echt met je mee.. ik denk dat ik hetzelfde gevoel heb.. Lopen, staan, zitten.. liggen.. het maakt allemaal niet uit, doet evenveel pijn. Ik hoop voor je dat de zalf snel helpt en dattie ook snel weer weg is! Zo'n zitbandje.. kreeg ik gisteren nog te horen van mijn pa, die raadde het me ook al aan, omdat ik niet kan zitten, kun je halen bij de zorgwinkel. Ik hoop dat dat verlichting voor je brengt meid.. voor zover je zelf er één kan halen, stuur anders even lekker iemand erop uit voor zo'n ding! Jij moet ff lekker rustig aan doen.. Sterkte meid!

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Esther: balen van die irritante kwaal... hij zit ook zo centraal he?! :(

Hoe vond je VK trouwens de goudvis?

6. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Mag ook even klagen?!?
    **klaagmodus aan**
    Heb vandaag heel veel te doen, ben dus op tijd opgestaan om snel van start te gaan, voor al mijn energie weer op is en ik instort. Kom ik onder de douche vandaan (half negen, voor mij vroeg ;) ), hoor ik toch een herrie! Heeft die ****-poes weer een vogel meegenomen, grrrr. Dus ik snel badjas aan, handdoek om mijn hoofd en naar beneden (is niet goed voor de spanning in de buik!). Zit de vogel voor de voordeur in een hoekje, kat jaagt hem op, OVERAL VEREN! Het is een Merel, denk ik. Dus ik kat in nekvel weg, voordeur open, en ja-hoor! Vogel NAAR BOVEN!
    FUCK! :evil: Daar kan ik dus niet tegen op de vroege morgen, nuchtere maag! Alles onder het bloed en veren! Uiteindelijk vast in de badkamer (of all places), na wat opjagen van mijn kant en een uur verder, door het kleine raampje weer naar buiten! Hij keek de hele tijd zo eng! En dan besef ik dat ik nu best bang ben, stel dat hij me pikt, of dat ik een infectie oploop ofzo. Jemig, bleef maar huilen (schiet ook niet op natuurlijk) en nu moet ik het dus gaan schoonmaken! En daar heb ik al HELEMAAL geen zin in en tijd voor!
    Hoop dat de vogel het overleefd of anders snel sterft (hij vloog nog wel, vandaar dat er in de gang ook overal sporen met smurrie zijn)... ga nu toch maar even aan de schoonmaak.

**klaagmodus uit**

Rest van de dag zou leuk worden, ga zo koffie drinken in de stad met vriendinnetje + zoontje. Daarna snel naar huis, lunchen. Dan een deadline halen met dat stuk dat ik NOG STEEDS moet schrijven. Dan boodschappen en vanavond vrienden te eten en spelletjes doen. Zal er de rest van de dag dus niet zijn!
    Iedereen fijne dag en goede controles allemaal!

7. Hier trouwens een goede nacht gehad.. Helaas hebben gisterenavond de zetpillen niet gewerkt... dus ben voor de nacht maar gestart met ibuprofen en dat werkte wel :) Vanmorgen wassie helaas alweer uitgewerkt en moest ik dus weer even pijnlijden.

Gisterenavond toen de zetpil maar niet wilde werken moest ik naar boven lopen en dat deed me toch zeer. Jeroen verschoonde Fenna en ik stond de thermometer schoon te maken toen klapte ik dubbel van de pijn en was ik echt aan het schreeuwen van de pijn.. Net toen ik dacht dat het wel weer ging en op stond zakte ik weer door mijn hoeven begon het weer van voor af aan.

Gelukkig leefde Fenna met me mee, want die heeft na de laatste voeding 6 uur geslapen!

8. Oei heb ik iedereen geschokt? Dat nu niemaand meer durft te reageren?

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Volgens mij is het gewoon superrustig Dafje!

Pfoe, zijn nog lekkere 'naweeen' van de bevalling bij jou zeg, en dat zo'n poos al :(
    Maar je bent natuurlijk ook behoorlijk te grazen genomen door die kleine...Ik hoop dat het zich snel zal herstellen.

Ach ja, bang worden heeft geen zin, we moeten bijna allemaal toch nog, er is geen weg terug... :evil: brrrr

10. Gelukkig net naar de wc geweest en de druk is er nu af.. Pijn is nu gelukkig een stuk minder.. voel het nog wel, maar kan weer lopen en zitten zonder problemen. :D
    Het was ook allemaal weg, maar sinds de stoelgang op gang is gekomen zijn die spieren daar in werking gezet en heb ik denk ik spierpijn daaronder... dus inderdaad NA-weeen :) Kan er nou weer om lachen...

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames! :) Ik kwam even snel spieken of er nog iemand (aan het) bevallen is ... het is tenslotte november! ;) Maar zo te zien (lezen) is het een hele rustige ochtend ... stilte voor de storm?
    Ik reageer later wel op jullie berichtjes, ik ga nu eerst douchen en dan even de stad in, o.a. om Shrek 3 te halen. :D
    Tot later!

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik vond shrek 3 niet echt de moeite waard...

Ben vandaag passief aanwezig.

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hahaha nee hoor, Daphne, we zijn hier niet zo snel afgeschrikt, hoor! Ik was "even" douchen en de was doen....

Gelukkig dat het bij jou weer een beetje beter gaat. Hier is de pijn goed aanwezig, ook na het douchen en precies wat Muriel zegt, het is nogal een centrale plaats. Had wel het idee dat die creep alweer wat geslonken was. Ik blijf vrolijk verder smeren en kan tussen 13.00 en 14.00 uur even langs de thuiszorgwinkel hier om zo'n zitring op te halen. Bedankt voor de tip, Dees!

Listy, lekker begin van de dag voor jou! En nog wel op zo'n drukke (maar wel leuke) dag. Veel plezier :D

Muriel, de goudvis kan weer opgelucht "ademhalen"...ik vond gisteren alsnog een opvangdingetje. Het is dat het dierenmishandeling is, anders zou het wel een ge-wel-dige 1 april grap zijn...Dokter, kunt u even mijn urine nakijken? Er zwemt een beestje in....:)

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ook ik hier weer goedgekeurd :)
    Het rommeld wel wat hier, maar geen reden tot paniek.
    Advies van de Vk was om eens lekker in bad te gaan (heb ik niet), maar laat het nu net zo zijn dat mijn zusje pasgeleden een jacuzzi heeft gekocht (zo'n groot buitending)
    3 x raden wat ik vanmiddag ga doen 8)
    Nu maar hopen dat het wat verlicht.

Dafje, fijn dat de druk er weer even van af is
    Sammie, mooi dat die vogel weer naar buiten is. Ik zou er ook de kriebels van krijgen :( Veel plezier nog de rest van de dag.
    Murmel, ik ga duimen dat je BD straks weer normaal is.
    Joldeg, fijn dat je goede nachtrust hebt ghad.

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Blondie.... volgens mij mag je niet bubblen als je (Hoog)zwanger bent...

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik ben ook passief aanwezig...heb geloof ik een beetje teveel gedaan heb heel veel harde buiken en rugpijn...ga dus straks als de kids weer naar school zijn maar ff liggen en proberen te slapen...al zie ik het somber in want dat stuk ongeluk is weer met die auto bezig aaaaarrrrghhhhhh :evil:
    Rotjong :(
    Ik hoop niet dat de mijne ook zo zullen worden als ze 18 zijn dan geef ik ze op voor adoptie :cry:

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    En waarom probeer je eens niet het volgende : een bierglas vullen met abrikozensap met 2 eetlepels ricinusolie (wonderolie bij jullie)...ik heb dat gedaan en mijn vriendin ook en boj ons zijn allebei de vliezen gebroken na het drinken...is een receptje van een vroedvrouw en helpt volgens haar altijd als je al aan het overdragen bent!

Hihi dit las ik net bij de oktobermama's :D
    Pfffffff nou dat zal écht het allerlaatste zijn wat ik ga proberen ;)

Ik had eigenlijk vandaag wel willen bevallen 't leek me zo'n leuk verjaardagskadootje voor mijn vader :(

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Roelie, trusten (hopelijk dan!)

Muriel, vergeet je helemaal suc6 te wensen met je BD. Hoop dat 'ie inmiddels wat gezakt is!

Blondie/Maria, ik dacht dat alleen bubbelen in een "openbaar" bad werd afgeraden in verband met bacterie-groei in het warme water + gebruik door vele mensen. Het kan zijn dat je ongemerkt al wat ontsluiting hebt en dan is zo'n bacteriepoel niet aan te raden. Maar ik denk dat een privebad geen probleem zal zijn.

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Hoi allemaal,

Ik ben er ook weer, vor het eerst slecht geslapen vannacht. Op mijn zij liggen begint nu ook pijn te doen. De beeb zit bij mij zo klem dat ze geen vinger meer tussen zijn kontje en mijn ribben kunnen krijgen. Hij zit volledig ingedaald en vast en drukt ook nog de zwevende ribben opzij. Hij heeft dus echt GEEN plek meer. Hopen dat ie snel komt. KPN is nog steeds nie opgelost grrrrrr.

hebben jullie dat ook, ik voel me een complete mongool. als iemand tegen em praat dan komt het helemaal niet door, en ik snap het allemaal niet. Ik sta maar een beetje met mijn ogen te knipperen. Ik wil ook niks gaan doen, ik kan niks. ik voel me echt autistisch. herkenbaar?

gisteren film gezien; the number 23, geweldig!

Roelie: sssssssst dadelijk hoort Jons het ook en dan weet ik al hoe laat het is hihi, de zal zeggen baat het niet dan schaadt het niet!

Sammie: hier schatten ze ook 3800 gram maar volgens mij kun j geen pijl trekken op hun schattingen. De gyn zei tegen mijn ma dat ik heel klein zou zijn, en ik was heeeel groot.

Daphne; rot dat je nog steeds last hebt zeg! weken aan de laxeermiddelen lijkt me ook geen pretje

Dees en Maria: kan het niet carpale tunnelsyndroom zijn? Zou het toch even melden bij je VK.

Gwen: balen dat je niet kunt slapen zo.

Melanie: beval nou es! hihi

Ilse
    : gewoon lekker klagen, als je noit mag klagen omdat er iemand iets ergers heeft dan kun je nooit klagen. want er is altijd wel iemand op de wereld die het erger heeft dan wij allemaal bij elkaar. daar moet je je niet aan spiegelen, jij voelt je rot en daar gaat het om.

Maria: ik ga het toch thuis proberen denk ik, maar ikmag me op het moment supreme nog bedenken

simpie: welkom bij de novembermama's

Esther: gatsie aambeiden! ik voel met je mee, niks zo genants als je eigen kont in moeten smeren.

als hoogtepunten helpen dan ga ik vast de hulptroepen uit de kast trekken hahahahahah

20. Wat een rust hier ...................

Deel Deze Pagina