Was vanmorgen even weg, toch maar die framboosbladthee gehaald. haha hoezo wanhopig. O echt erg, vooral omdat ik er ruim 34 km voor moest rijden. Nou ja mijn broer reed, die was even met me mee. De schat. Dus zometeen even thee zetten en 2 lekker broodjes naar binnen werken. De kinderen zijn nog lekker bij mijn ouders en blijven daar vannacht ook, ze komen nu lekker tot rust, ze pakken toch onbewust die spanning op.
Muriel. was je BD al weer een beetje gezakt? Eshter, o meid echt niet prettig. Hopelijk geeft de ring wat verlichting met zitten. Listy, leuk he huisdieren. Zit je niet echt op te wachten en zekers niet 's morgensvroeg. Ze schijnen hun prooi mee naar huis te nemen als kadootje voor het baasje, soort genegenheid tonen. Maar ja je hebt er een extra kado bij op die manier.
Ow haha, zit ik te typen dat het rustig is... kijk ik weer niet verder dan mijn neus lang is.. zie ik niet dat er al een volgende pagina is haha Esther ik hoop dat ie inderdaad al geslonken is. Enne de tip van de thuiswinkel kwam van mij Blondie, wat Maria zegt, volgens mij mag je ook niet bubbelen.. maar als ik lees wat Esther schrijft.. klinkt ook wel logisch.. Roelie, wat een rare buurjongen heb jij toch.. hoewel onze buurman kan er ook wat van... Dus opzich.. iig je hebt rare mensen op de wereld.. Hopenlijk kan je nog een beetje slaap pakken! Jeetje, Peetje.. klem.. hmm ik hoop voor jou dat het dan echt niet lang meer duurt zeg! Wat een rotgevoel is dat.. Fenna lag bij mij ook echt klem en nog steeds zat ze mijn ribben te ruineren.. pijnlijk... Melanie, haha idd vrij wanhopig 34 km rijden maar goed, als het helpt! Lekker nog even genieten van de tijd alleen.. rust is nu wel even goed voor je.. Leuk zo'n voorlopende banner.., maar morgen ben je dus echt uitgerekend he! Spannend... zal je bevallen op je uitgerekende datum? Volgens de statistieken moeten er twee op hun uitgerekende datum bevallen hier.. 10% toch?
Dafje, wat ik jou nog wilde vragen. Jij bent te vroeg bevellen, moet je nou ook weer eerder gaan werken? Hoe zit dat precies?
Goed nieuws! Vangelis is thuis ga nu zo veel mogelijk bijlezen haha ik hoor er weer bij, de baby ligt lekker boven en mama kan lekker forumen
@ Tari, ik denk dat je angelus heel anders uitspreekt. Toch gewoon Angelus zoals je het schrijft? Vangelis spreek je uit als wangkelie ongeveer hihi dat ziet er raar uit! Misschien ken je die vroegere muziekmaker wel vangelis? Dat is dan op ze engels
@ Dafje, wat eet fenna nu op een dag qua ml? Ben benieuwd...omdat ze maar een weekje schelen! Die van mij moet nu minimaal 360 ml per dag drinken, soms eet hij meer soms minder.
Geen idee melina, ze krijgt bv.. dus wat ze binnenkrijgt? Ze krijgt nu 5 voedingen en als ze 's nachts komt 6... Maar wat erin gaat? Ach zolang ze maar goed groeit, plast en poept, vind ik het allang best...
Oeps, Daphne, ere wie ere toekomt: bedankt voor de tip van de Thuizorg (het zit nog wel een beetje vreemd, zo'n rubber zwembandje) OOooh ik ben af en toe echt een suffe eend....ik lees het woord "ruineren" als "urineren" Krijg je toch ineens een heel andere betekenis, hihihi. Supergoed nieuws dat Vangelis lekker thuis is, waar hij hoort: bij papa en mama! Hoe gaat het met papa en mama, Melina? Melanie, en? slaat de thee al aan?! Zo, ik heb mijn frisse lucht en dagelijkse beweging weer binnen! Ben even naar de Thuiszorg geweest en een kort rondje in het centrum hier. Ik moest nog een cadeautje hebben voor jarige vrienden dit weekend én mijn gordijnen waren binnen, dus die *moesten* natuurlijk opgehaald worden. Alhoewel, beweging? Het was meer sloom strompelen. Kreeg veel medelijdende blikken hier Nu ga ik effe op de bank hangen, proberen om een tukje te doen. Lijkt me wel lekker na vannacht...
we zijn erg moe nog van alle ziekenhuis dagen, maar het is echt een verademing dat hij nu boven in ze bedje ligt!
Geeft niet hoor! Haha urineren... tja dan wordt het wel een apart verhaal hihi Tukse, ik hoop dat je nu lekker even bij kunt tanken!