nu met ze 2en heb hem net voor boodschapjes de deur uit gestuurd, hij zal zo wel komen...dan weer met ze 3en
Ooooh heerlijk meis, dat Vangelis weer lekker is waar hij thuis hoort! Geniet er lekker van! Gwen: hoe is het met jou meid? Ladies: nog geen (a.s.) babynieuws? Liefs, Natasja
Zo ik heb de oogjes weer open Kort slaapje maar hopelijk genoeg om de dag mee door te komen. Melina wat super dat Vangelis thuis is! Geniet er lekker van! Muriel al terug van de vk ze moest om 12.15 toch? Euh de rest ben ik kwijt ben nog een beetje duf... René is inmiddels thuis dus we gaan zo boodschappen doen kom vanavond nog wel even kijken! xxx Roelie
tja, die kerel is terugverhuisd naar thailand... en ik blijf de post maar retour afzender sturen... dus ik dacht..... ff spieken wat er in de enveloppe zit
Ben ik weer even! De onschuld zelve ligt heerlijk op mijn schoot/buik, dus het typt niet handig! Maria: ik kan er ook geen kaas van maken! Geen idee wat die vorige bewoner voor een figuur was! Melina: lekker dat hij thuis is, geniet maar!! Esther: en, zit het kussentje fijn? Hier is de troep redelijk opgeruimd, moet nog even de badmatten uit de wasmachine gaan vissen. En achter de wc, daar kan ik dus niet bij, moet mijn mannetje maar even doen vanavond! Vanmorgen met vriendinnetje was supergezellig, heerlijk kaneelbroodje gegeten bij Broodnodig (heerlijk winkeltje). Vrienden voor vanavond hebben afgebeld... vind ik eigenlijk niet zo heel erg, ben momenteel echt moe. Mijn deadline wel gehaald, het stukje heb ik net opgestuurd! Ben supertrots op mezelf. Heb het wel verdiend om nu niets meer te doen! Belde net een collega om te vragen of ik al bezig was: zij is morgen jarig en wil graag haar verjaardag delen!
hallo meiden ben ik weer, totaal gesloopt enwel, het idee dat en een hele bende bosnegers zijn langs geweest Maar goed, naar de vk geweest, alles weer prima in orde! Mn tante was mee, en de vk was zo lief om even het hartje te laten horen en nog een kleine controlle te doen, ze verwacht dat onze Ukkie een ruime 8 ponder word, auwwwww Ze hoop van harte dat ik niet overtijd ga lopen. Ook gelijk nagevraagt van de tinteling in mn handen, idd de capedingens tunnel syndroom, niks aan te doen, na de zwangerschap is het waarschijnlijk gewoon weer over. Kreeg wel de tip om bij een speelgoed winkel van die skatehandschoenen te halen voor de nacht, die houden je polsen recht en word de tinteling minder. Nou boodschappen zijn ook binnen, wel lekker hoor eens met de auto te gaan, gelijk voor een heel weeshuis ingeslagen hihihi. Moet ik straks alleen nog even naar de drogist om Rennies te halen, want heb me weer een maagzuur bah! Verder benik echt even temoe om te reageren meiden, ik ga me zelf even schoppen en dan ga ik straks lekker douche, huispak aan en plof ik op de bank en doe dan helemaal maar dan ook helemaal niks meer!
hoi hoi dames de voorkant van ons geboortekaartje heb ik in de lounge geplaatst. alle meiden die al bevallen zijn nogmaals gefeli en die nog moeten succes. groetjes sandra
Hey meiden! Nog steeds geen babynieuws.... Zo, vanmorgen zijn de hechtingen eruit gehaald, dat zit toch een stuk prettiger! Dus ik probeer er vanaf hier weer in te springen.. Wil jullie nog even bedanken voor alle kaartjes! Super lief van jullie! Dikke {{{{{{{{{DIGI KNUFFFF}}}}}}}}} Hier een heerlijke nacht achter de rug, voor het eerst is Esmay maar 1 keer om de fles gekomen...
Hoera Melina! Wat fijn dat Vangelis thuis is! Wat zal dat een hoop tijd schelen zeg, gewoon lekker jullie eigen tempo gaan zoeken en niet steeds heen en weer reizen. En gezellig natuurlijk dat je weer wat vaker kunt forummen
Ik ben zelf vanmiddag voor hercontrole geweest bij de VK. Mijn BD was gelukkig gezakt, was nu keurig 120/80, dus er hoefde geen actie te worden ondernomen. Wim is nu op pad tot morgenavond, en is reuze nerveus. Alsof ik nu ineens zou gaan bevallen, haha. Hij heeft er meer de zenuwen van dan ik volgens mij, echt heel snoezig.