heeeeeeeeeeeee mijn telefoon doet het weer! Nadat kpn me per direct er afgegooid had. Mooie was dat de monteur een rekening van 73,- bij had, die ik natuurlijk niet ga betalen voor het herstellen van HUN fout. En ik kreeg vandaag de bevestiging binnen dat ik per 11 januari 2008 er afgegooid wordt. (terwijl ik er al af lig) Monteur heeft me uitstekend geholpen, meteen een klacht ingediend over de speaker zodat ik het kon horen. Komt denk ik omdat ik lesgeef aan 3 van zijn 4 kinderen waar juf zijn al niet goed voor is!
@Esther: dus je kunt gelukkig weer een beetje zitten, haha. Ik hoop maar voor je dat die ellendeling down under snel zn biezen pakt ... hup wegwezen! @Jen: ook jij zit weer wat lekkerder, heel mooi! @Melanie: Ja, ik zag dat je al veel stemmen had, dat gaat goed!
@Muriel; Fijn dat je bloeddruk weer gezakt is meid! Wel schattig dat Wim zo gespannen is nu... @Peetje; en jij kan weer gewoon bellen, da's ook wel zo handig! Vooral als je straks bevallen bent en je platgebeld gaat worden om kraamvisites af te spreken is het wel zo handig als je phone gewoon werkt!
@Melanie; Heb ook even op je buik gestemd! Mooie foto! @Esther; Join the club, hier ook aambeien...althans dat zegt de kraamzorg, ik heb er eigenlijk bijna geen last van...heb er wel een curanal kuur voor gekregen, pilletjes en zalf en die werkt gelukkig erg goed! Sterkte ermee in ieder geval meid!
\/ \/ \/ JAAAAA, dat is goed nieuws Melina. Lekker de kleine man thuis. Je preekt het inderdaad anders uit, moest het wel een paar keer lezen Angelus spreek je uit als en-djel-us. Dus op zijn engels net zoals die muziekmaker maar dan zonder de V en met een U. Geniet er lekker van zo met elkaar. Zo uiteindelijk toch eventje kunnen slapen, mijn vriendin belde nog. Adriaan is ook weer onderweg naar huis. Toen ik mijn bed uit kwam kreeg ik toch een mega pijnlijk steek daaronder in, was bang dat ze er a la minute uit kwam floepen, kon niet eens lopen. Met de hond lopen, werd begin van de middag ook strompelen, mijn buikspieren staan echt super strak, doet gewoon zeer met lopen. Maar zo meteen weer even een rondje, ach zijn we er eventjes uit. Meiden lief van jullie dat jullie op mijn foto stemmen Wie weet word dat een mooie afsluiter. Volgens mij mocht Debby toch ook vandaag of morgen naar huis? Jen leuk weer wat van je horen, Esmay doet het echt geweldig, maar 1 keer gekomen vanacht, dat redden wij hier zelfs nog niet eens altijd Sammie heerlijk dat je stukje nu klaar is, dus wie weet beval je wel morgen, nu je deadline gehaald is. en ach zo zijn je badmatten ook weer schoon, de dader vond dat het gewoon tijd werd daarvoor.
nee ik heb mijn vaste nummer van het geboortekaartje laten halen, ik durf er niet op te vertrrouwen dat het goed gaat, en zeker omdat binnen nu en 2 weken het overgenomen gaat worden door UPC. we weten niet of we het nummer kunnen behouden. dus mobiele nummer erop. Ooh ik dacht dat je angelus, gewoon echt als angelus uitsprak hihi
Aaarrrrgggghhhh ik ben echt een doos! Ik heb zojuist op Melanie gestemd. En dus niet op "tari" Sorry!
Muriel gelukkig was je BD weer goed. Arme Wim. Maar hier ook een man die nerveuser is dan ik. haha zo schattig en dat is toch al zijn 3e. Dus heel begrijpelijk voor Wim hoor.
O Eshter, hoezo zwangerschapsdementie, ach heeft zij ook een stem erbij. Maar eh misschien ben ik dat wel undercover, sttttt
Jennie, wat super dat Esmay al heeft doorgeslapen! En nu hopen dat er nog vele slaaprijke nachten mogen volgen.... Hoe lang duurde het voordat de Curanol (bij mij staat er er echt met "o" in plaats van van een "a" op de verpakking) aansloeg bij jou? Ik heb alleen de zalf gekregen, maar heb niet echt het idee dat het waanzinnig goed aanslaat...
Sorry meiden even een ego bericht ik wordt helemaal gek, ik ben helemaal overstuur. Ik ging vanochtend alleen naar de stad toe omdat ik er even uit wilde. Op de terug weg hield mijn auto er voor het uitgangspoortje mee op. Helemaal niets meer deed die. Twee mannen hebben mij naar de eerst beste garage (kwikvit)geduuwd. Ze zijn daar 2.5 uur bezig geweest en nog is het niet gemaakt. Ik kon wel naar huis rijden gelukkig zolang de motor maar bleef lopen. Gelukkig is dat wel gegaan maar ik kan nu geen cm meer met mijn auto rijden. dit kan ik er nu echt niet bij hebben. Ik was al kapot van de stad nu ook dit nog erbij ik word gek van alle tegenslagen. We zijn zelfd een nieuw onderdeel wezen halen ik en de man van de kwikfit maar zelf dat hielp niet. Ik ben moedeloos. Sorry voor dit onzettende ego berichtje maar ben even helemaal er door heen. Ik kan er niet nog wat bij hebben en tot overmaat van ramp is Pat vanavond heel laat pas thuis. Liefs Linda
Muriel, mooi dat de BD weer koest is! Stiekum is het wel schattig dat Wim er zo mee bezig is. Ik merk hier ook dat nu de laatste maand is aangebroken, Jean-Paul er steeds meer mee bezig is dat de bevalling eraan komt en we binnenkort met zn 3tjes zijn! Peetje, Poets de KPN frustraties er uit in de badkamer. Mooi dat de monteur zo meewerkte!
Dat van die "o" kan best wel kloppen hoor! Heb het ff uit mijn hoofd getypt... Maar bij mij sloeg ie na 1 dag al aan, ik heb er ook pilletjes bij gekregen, dat werkt volgens mijn VK het beste en snelste... Misschien kan je nog even snel informeren of ze je dit voor kunnen schrijven, dan kan je ze nog net voor het weekend in huis halen!
Wat onzettendend CENSUUR CENSUUR CENSUUR voor je, Linda! Wou dat ik iets voor je kon doen hiervandaan. Heb je hulp van je ouders of iemand anders?
O linda meid. Dat is echt balen, zoiets kan je er zeker dan niet bij hebben. Misschien een teken dat je het zelf ook even rustiger aan moet gaan doen meis. Weten ze al wat er aan de hand is met de auto. Nogmaals een dikke knuff. Die andere kon je dus zeker gebruiken
Linda wat ontzettend KL*TE voor je ! Snap dat je er helemaal doorheen zit! Kan je niet iemand bellen om je in ieder geval gezelschap te houden...zoals Esther ook al zegt..? Meid; dikke knuffel voor jou!!