November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zo hier lekker gedoucht en wel, lekker in mn kloffie op de bank. Heerlijk voel me weer eenbeetje mens
    Piet is vanavond ook niet thuis :( hij is nog een avondje naar de kroeg met zn vrienden.

hey Jen fijn dat je er weer bent!

Linda balen meis van je auto, kan me voorstellen dat je dat er echt niet bij wil hebben

Murmel fijn dat je bd weer normaal is!

Verder weet ik het niet meer, nog beetje te moe om na te denken

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He bah Linda, wat ontzettend kl*te dat je auto er zomaar mee ophield en dat het nog niet is opgelost.
    En dan zul je inderdaad zien, dat Patrick net ook nog eens laat thuis is :(

Kun je niet even lekker een hete douche nemen en die rottige auto gewoon even blokkeren in je hoofd?

3. Niet meer actief

Hey Lin, ik weet niet of je nog online bent, zal ik vragen of Willem je zo ff ophaalt en ff hiermee naar toe neemt, dat je vanavond er even lekker uit bent? Gaan we gewoon ff lekker kletsen en tutten enzo, ben je in elk geval niet alleen!

Knuffff
    Ilse

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja! Leuk! Ik wil ook gezelligheid! Woonde ik ook maar in Amersfoort...
    :)

5. Niet meer actief

Je bent welkom hoor Muriel, maar dan moet je wel een stukkie rijden ;)

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hee Linda wat klote zeg! Dat zul je dan net zien, op zo'n moment moet het dan weer tegenzitten. Sterkte meis!

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    he bah linda ook dat nog!

Wat is het toch heerlijk om je zoontje zo te zien slapen zeg na het eten...ben echt zooooo gelukkig dat hij thuis is! :D

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Tari ik heb ook op je gestemd! Gaat goed hé met je foto..wat kun je er eigenlijk mee winnen?

9. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hee meiden, hier ben ik ook weer, na een enorme zelfoverschatting door naar de Jonge Gezinnenbeurs te gaan :( . Ik heb geen één buik zo gigantisch als de mijne gezien en ik weet nu waarom; ik ben finaal gesloopt. Sofia raakte ook nog even totaal overstuur, ze wilde zelfs niet bij Harmen op de arm (terwijl ze nog nooit eenkennig is geweest) dus ik heb ook nog een tijd met haar rondgezeuld. Ze was een beetje bang van de drukte, dus ik kon het niet over m'n hart verkrijgen haar in de buggy te laten zitten. Verder was het een gigantisch gekkenhuis, en was het de nationale 'pronk-met-je-rottige-huilbaby-dag' en kostte het al 40 euro om uberhaupt binnen te komen en te parkeren. Maar... het was toch best een gezellig dagje uit en we hebben veel leuke spulletjes voor de baby's gekocht. Ik kan nu bjna niet meer bewegen, dus ik heb Harmen met Sofia naar de supermarkt gestuurd en ga zo lekker m'n bedje in.

Linda, wat vervelend van je auto! Niet zo gek dat je zoiets er even helemáál niet bij kunt hebben!

Melina, gefeliciteerd met de thuiskomst van je kleine jongen; lekker genieten nu.

Esther, hoe is het nu met je fijne holbewoner? Ik had er ook één na de bevalling, deed echt gruwelijk veel pijn. Moest er uiteindelijk zelfs mee naar een chirurg :oops: ; genante toestand, maar toen knapte het wel snel op (en toen werd ik opnieuw zwanger... :( ).

Gwen, hoe gaat het met Mika en z'n krampjes? Heb je een beetje uit kunnen rusten toen je ouders er waren?

Muriel, hoe is het met je bloeddruk afgelopen?

Tari, nog steeds geen actie? Volgens mij zitten we in hetzelfde schuitje, ik herken je verhalen echt supergoed. Denk de hele tijd dat 'dit' het wel eens zou kunnen zijn en het zakt steeds weer af... :rolleyes:

Ik had vandaag nog even contact met Debby: ze schreef dat Ryan een beetje een moeilijke start heeft gehad. Hij wilde niet drinken. Maar vandaag had hij voor het eerst een heel flesje leeg gedronken en de kinderarts ging bekijken of hij vandaag misschien naar huis mocht. Ik weet nog niet hoe het is afgelopen.

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Lenthe; ben ik blij dat ik dus besloten had gisteren om niet te gaan.

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    was er veel gratis te krijgen? dat vind ik altijd leuk aan beurzen, gratis muk

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nou lenthe heb bewondering hoor dat je nog bent gegaan! Ik wou ook gaan maar goed dat we niet hebben gewacht (wat we wouden doen voor een kinderwagen) want hij is er al !

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Respect, Wencke, voor jullie Beursavontuur!
    Ondanks alles schoot ik wel enorm in de lach om je term "holbewoner" :) Maar ik wist niet dat die zo in de weg konden zitten, zeg...pfffff...Hmmmmm ik hoop maar dat deze zich weer terugtrekt en dat er geen bezoekje naar de chirurg aan te pas hoeft te komen :( Ik vraag me wel af wat voor bloemkool er straks NA de bevalling "uithangt", want het schijnt door het persen erger te worden :(

Fijn dat je contact hebt gehad met Debby. Altijd zo zielig om te horen als een kleintje het moeilijk heeft aan de start :(

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    Hope43~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

5 MEIDEN , 8 JOCHIES, 4 VERRASSINGSPAKKETJES
    In totaal nog 17 kleintjes op komst.

BUDDYLIJST

Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen)
    Gwen (bevallen) - Roelie (13)
    Jennie (bevallen) - Indigo (28 )
    Tari (3) - Stasia (bevallen)
    Ruby (bevallen) - Muriel (14)
    Lenthe (6) - Debbykoops (bevallen)
    Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen)
    Serafijntje (7) -Rachel (16)
    Dees (9) - Peetje (20)
    Maria (9) - Ilse (26)
    Sammie (9) - Barbabintje (27)
    Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 )

AGENDA

Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!!
    Serafijntje~ 5 november 12:10 VK
    Gwendolyne~ 5 november oogarts controle Mika
    MissyM~ 5 november 11:00 gehoortest
    MissyM~ 5 november 14:15 ziekenhuis nacontrole
    MissyM~ 5 november 15:30 wijkverpleegkundige komt langs
    ikke1981~ 6 november 16.30 VK
    Maria~ 7 november VK
    Sammie2~ 8 november 11.20 uur VK
    Roelie~8 november 12.30 VK
    Murmel~9 november 16.00 VK
    Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK
    Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh
    MissyM~ 19 november eerste bezoek constatiebureau
    Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh
    Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) :({|=
    Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD

GEBOREN

ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d
    MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d
    FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d
    SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d
    RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ ???
    ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d
    RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d
    DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~1 november~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ ??? ~ ???

4 MEIDEN
    5 JOCHIES

In totaal al 9 kleintjes geboren.

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    zo de lijst weer even geupdate!

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb gelukkig nog geen aambeien

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik ook niet :)

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :) Wencke, holbewoner :) een erge leuke benaming. Die houden we erin, nou je de term dan. ;) :)

Maar gelukkig herken je het. Voel me deze ronde echt een muts, je zou denken de 3e dus weet wel hoe het gaat lopen, nou niet dus.

Maar respect hoor dat je nog naar de beurs ben gegaan, wilde ook wel, maar vond het toch even te veel van het goeie, hadden ze nog leuke dingen of speciale/aparte.

Ilse wat een schat ben je toch, vind het erg lief van je dat je linda door Willem wil laten ophalen. :thumup:

Melina, daar kan je echt uren naar kijken, als ze zo heerlijk tevreden liggen te slapen, doe ik hier nog steeds elke avond als ik ze nog even toe dek voordat ik naar bed ga.

Trouwens weet iemand hoe het met INDIGO is? Al een tijd niets meer van haar gehoord.
    Wie was ook al weer haar buddy? Is ze ook op de hoogte gebracht van Debby en Stasia?

Anders wil ik dat als nog wel even doen.

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja een fiks aantal pagina's terug postte indigo nog, ze was wel op de hoogte van Jen.Verder weet ik het niet.

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik vind het ook een beetje eigen verantwoordelijkheid hoor, niet ten nadele van indigo, maar ik zou persoonlijk niet iedereen op de hoogte gaan houden als ze niet regelmatig checken.

Deel Deze Pagina