November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Indigo is niet lichamelijk niet in staat om altijd op het forum aanwezig te zijn en ik weet dat ze dit erg jammer vind. Vandaar.

Stuur d'r wel even een sms-je op een mailtje.

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goedenavond allemaal.

Linda; wat ontzettend kl#te van je auto, dat kan je er inderdaad niet bijhebben :cry:
    Peetje; goed dat je je telefoonnummer weer terughebt.

Ik heb dus wel lekker gebubbeld (mocht van de VK) en het was heerlijk.
    Voelde ik mijn rug een keer niet meer.
    Heb trouwens al sinds gisteravond weëen maar om de 10 a 15 minuten en het zet maar niet door.
    Ik wil niet voorschieten of zo 8) , maar het mag nu óf doorzetten óf kappen
    Hier word ik niet vrolijk van :(

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Nee, nee, nee. We gaan niet even voordringen,
    Ik wil eerst.................................................
    Haha nee ff serieus, ik herken het jammer genoeg, zo loop ik dus al een week te klooien. Maar helaas, zelfs strippen heeft niet echt geholpen......... zucht, snik, boeh...........

Hoop voor jouw dat het wel doorzet.

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    neeee tari, al een week :confused:
    wow ik heb respect voor je, word er nu al helemaal tureluurs van :rolleyes:

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Haha, snap je helemaal. Maar wel lekker he even bubbelen, ik had gisteravond met een warmbad, eindelijk even geen rugpijn.
    Zo lekker.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wij gaan denk ik maar voor morgen, 3 nov. de uitgerekende datum. Ik ben zelf ook precies op de uitgerekende datum geboren, dus we hopen dat ze net zo stipt is als ik, hahaha.

Tja mijn moeder zat om 20.30 uur 's avonds nog met mijn broer aan het gebak en om 23.40 uur ben ik geboren, dus ja wie weet.

(ja ik weet het zegt niets, maar ja wanhoop, doet rare dingen met mensen, ;) :)

7. Ik help het je hopen Melanie!

Linda, ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt.. Soms helpt het om even lekker je te verstoppen voor de wereld in je bedje... <<<<<KNUFFF>>>>>

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Lief van je Melanie, als je Indigo even op de hoogte houdt, want ze is inderdaad al een paar daagjes niet online geweest :(

Ik hoop echt voor haar dat ze lekker met 37w0d in een paar uurtjes die kleine op de wereld zet en dan weer kan bijkomen na haar zware zwangerschap.......

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Even snel een berichtje van de kersverse moeder!

Ik ben vanmiddag thuis gekomen met Ryan uit het ziekenhuis. Mijn bloeddruk was nog steeds te hoog, dus moet veel rusten nemen van de verloskundige! Dus ik heb nog geen tijd om bij te lezen, maar dat zal binnenkort wel komen (als ik me kan langsmaken van onze zoon ;)).

Iedereen bedankt voor de felicitaties en de kaartjes!

Foto's volgen ook snel en het geboortekaartje zal ik volgende week hopelijk digitaal kunnen versturen.

Liefs,
    Debby

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zie toevallig dat Stasia ook bevallen is! En de eerste echte novembermama ;)

GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ha Debby, leuk om van je te horen!
    Ik hoop dat het snel de goede kant op gaat met je BD.

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wauw Wencke, jij hebt dus echt TOPSPORT bedreven vandaag, stoer! Maar kan me voorstellen dat je nu echt helemaal gebroken bent...

Hihi, die holbewoner is wel een superuitdrukking, die gaan we er zeker in houden!

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heb ff een vraagje:

wie van jullie krijgt een of meerdere kraammanden?
    Ik ben erg benieuwd of dit nu al helemaal is ingeburgerd, of dat het iets 'regionaals' is.

Ik vind t namelijk eigenlijk zo iets onzinnigs. Wel leuk hoor, maar volgens mij krijgen we al genoeg cadeautjes....

Mijn schoonmoeder was blij dat ze de mand af had (eigenlijk 3 stuks: voor vader, voor moeder en voor kleintje).
    Mijn eigen moeder vindt het een beetje onzin en doet het niet.

14. Niet meer actief

Niet alleen krijg ik er geen, maar ik ken t ook niet...vertel..

15. Niet meer actief

Debby, fijn dat je weer thuis bent. Kom maar lekker bij, hou goed je rust en geniet vooral van je kleintje!

16. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

hoi meiden, net even lekker met ilse gekletst en toen ging het weer. Daarna pat aan de telefoon en de tranen rollen vloeiend. Pat vertrekt nu en is over ongeveer een uurtje thuis. Mijn oom (handig met auto's) denkt dat hij hem wel kan maken, dus hij komt morgen. Maar dat helpt mij niet, ik kan momenteel alleen maar huilen. Dit is niet alleen voor de auto alles komt even mee. Ik ben er vanavond ook niet meer, ik blijf lekker in mijn bedje liggen.

Debby, leuk dat je wat van je laat horen.
    Missym wat een geweldige foto's op je hyves.

Liefs Linda

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Tari ik hoop echt dat je morgen bevalt!

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik krijg een kraammand van mijn schoonzus, voor zover ik weet.
    Een kraammand is dus een mand (duh) met daarin cadeautjes voor tijdens de kraamtijd. Elke dag mag je er eentje uit halen.

Ik heb net frambozenbladthee gekocht. Ik ga nu een kopje drinken.

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Debby, meid leuk om wat van je horen, maar wel flink balen van je BD, dus lekker gaan genieten van je kraamtijd en van Ryan.

Linda, gooi het er maar lekker uit hoor. Lief van je oom dat hij even naar de auto wil kijken en lief dat Pat eerder naar huis komt.
    Heb je zeker even nodig.
    Ilse super dat je even lekker met Linda geklets heb. fijn dat je haar tot steun kon zijn.

Voor jullie allebei een dikke knuff.

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goed van je Linda, dat je lekker even met Ilse bent gaan kletsen.
    Lief van jou ook Ilse!

Kan me voorstellen dat het niet zozeer die st*mme auto is, maar dat het jouw nare gevoelens allemaal weer even flink bovenhaalde... Sterkte meis, gelukkig heb je allemaal lieve mensen om je heen die je een hand toesteken!

Deel Deze Pagina