Zoals Maria eigenlijk al samenvat: een kraammaand is een mand met cadeautjes voor alle dagen van de kraamtijd (ten minste 8 dagen). En dan voor ieder lid van het gezin een cadeautje. Lotionnetje hier, koffiepads daar, knuffeltje hier, rompertje daar. Enzovoort.
Voor vanavond hou ik het nog maar fftjes bij een beker warme melk Ga lekker ff warm badje nemen met de Wij erbij. Kijken of mn buik beetje tot rust wil komen. Is allemaal erg onrustig vandaag...
sorry dat wist ik niet, ik wist wel dat indigo veel bekkenklachten had, maar niet dat het zo ernstig was. Bij deze neem ik mijn woorden terug.
En hoop je dan ook NU te gaan bevallen? hahahaha, ik zie het helemaal voor me Maria neemt een slok en direct valt de baby eruit!
ik ben niet zo goed in defineren naar smaken... het ruikt wel naar framboos (wat kijkt fram boos zeg) maar het smaakt er niet zo naar.. Vies was het niet, en ja peet, ik hoop dat die baby er nou gewooon uitfloept...
Zo, even wat korte reacties, voordat ik in bad ga en vroeg naar bed! Het is me het dagje wel geweest! Debby: goed om even te lezen dat jullie weer thuis zijn! Muriel: ik krijg waarschijnlijk wel een kraammand van mijn schoonmoeder, maar dat mag ik nog niet weten (maar mijn schoonzusje (haar dochter) kreeg die vorig jaar ook). Verder denk ik het niet, maar ja, je weet het natuurlijk nooit! Enne, mooi dat je BD weer wat gezakt is! Maria: hmmm, theeee, met frambozenbladeren, en nu..? PLOP? Linda: lekker dagje bij jou! Fijn dat je even je gedachten hebt kunnen verzetten door met Ilse te kletsen! Super Ilse!! Esther: lekker, dat uitbrengen van jou stem, daar heeft TARI heel veel aan, haha Blondie: ook al aan de weeen... misschien ook een kopje thee erbij? Bubbelen, dat zou ik ook wel willen! Tari: je moet nu wel op gaan schieten, anders zullen er misschien toch nog meer voorpiepen, ookal was dat niet de bedoeling!
Petra, geeft niet hoor, vandaar dat ik het even uit lag. Heb haar inmiddels een sms-je gestuurd. Is ze in ieder geval op de hoogte. Zo net een flink stuk met de hond gelopen en kaartjes op de bus gedaan. Zo meteen even lekker douchen en dan onstpannen tv kijken. Wel vreemd hoor dat de kids er niet zijn. Is erg rustig in huis. Maar op zich ook wel weer even lekker. De mannen hebben het nog prima naar hun zin bij opa en oma en daar ging het tenslotte even om. Sammie badder ze, hoop voor je dat er morgen niet weer een onverwacht kado van je katten in de gang ligt/vliegt. Maria, vind dit framboosbladthee ook niet vies. Is goed te doen. Tja waar smaakt het naar, ehhh framboosblad. nou kijken of het werkt. Ach we zien wel, hebben we tenminste het idee dat we er nog wat aan doen.
Tja, op de foto's die Jeroen de avond voor mijn bevalling heeft gemaakt zie ik er ook niet al te florisant uit.. wat een benen! Riep ik vanmiddag nog tegen mijn moeder...