beter laat als nooit,..... maar uh had geen fut vandaag om te forummen,.... maar nu ff gluren en dan hoppa naar mn bed,... ik reageer morgen wel, ik zag wel hele kleine llieve schatjes voorbij komen en zo te zien nog geen nw erbij,....... trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ja daar ben ik weer Lekker op tijd wakker Ben ook gewoon klaar wakker, heb al wat gegeten en zit aan mn kopje thee. pff word een lange dag ben ik bang
haha IKKE jij ook al? goedenmorgen hier nog een vroege vogel,.... na een half uurtje draaien en keren kwam ik er ook achter dat ik niet meer in slaap zou vallen, dus ben ook maar aan de koffie gegaan wordt idd een lange dag
Hoihoi, Ik breek even in bij jullie. Ik zie dat er bij jullie wel activiteit is en bij de oktobermama's niet. Mijn vliezen zijn gebroken rond 3.50 en ik zit nu op de bank met tussen de 5 a 10 minuten beginnende weeën. Hoop dat jullie nog even op het forum zijn, lijkt me wel gezellig. Liefs Laura (oktobermama)
hoi linda, ik reageerde al in jullie topic,.... dacht ow jee zit je dan in je uppie...... zenuwachtig? veel pijn?
Ik ben ergens wel een beetje zenuwachtig, want het moet nu natuurlijk wel op gang gaan komen. De pijn valt me alles mee tot nu toe, maar de weeën zijn ook nog onregelmatig en wisselend van sterkte. Ik zit te twijfelen om even te gaan lopen, want het is toch ingedaald. Denk je dat dat zou helpen?
nou lopen lijkt me idd wel goed hoor, lijkt me trouwens ook lekkerder om de weeen op te vangen,.... maar bedoel je buiten wandelen, of gewoon in huis?
Weet ik nog niet, ik denk dat het in huis echt zo ijsberen wordt. We hebben een oud huis met relatief kleine kamers, dus echt makkelijk heen en weer lopen gaat niet. Ik zat er ook al over te denken om met mijn man buiten een stukje te lopen. Ik ga denk ik toch eerst maar even in huis proberen. Ik ben het zitten ook een beetje beu en ik wil wel dat die weeën echt doorzetten. Fijn dat je wakker bent , tenminste iemand om er even over te kletsen.
ow gelukkig is je mannetje ook paraat, was al bang dat je in je uppie (nou ja met zijn 2) op straat zou gaan,..... haha ja en ijsberen is natuurlijk ook niet zo fijn, maar bewegen is beter als stil zitten,...... misschien ff een lekkere warme douche,..? zie net trouwens dat het wel eens tijd werd ook NOV mama,........
Hihi, ja het werd ook wel tijd. Ik ben net nog maar even mijn bh gaan uitwassen, dan kan ik die fris aan na de bevalling. Ik heb pas 2 voedingsbeha's en dat zijn ook de enige die ik nu pas. Ik had de ene van de week al gewassen, maar deze had ik steeds gedragen, dus dan is deze zo ook lekker fris. Verder nog maar even een was aangezet en een beetje rondgesnuffeld in huis. Het is wel lekker om ff bezig te zijn, maar ook best wel vermoeiend, omdat ik rugweeën heb. Nu is het nog wel niet zo heftig, maar daardoor blijf ik toch steeds met een zwaar menstruatiegevoel in mijn onderrug lopen. Vanaf hoe laat denk je dat ik de VK kan bellen? In het boekje staat 's ochtends bellen, omdat het vruchtwater helder is en het kindje is ingedaald. Zal ik dan al om 7 uur of pas om 9 uur kunnen bellen? Ik zelf denk dat vanaf 8 uur wel een mooie tijd is, als het voor die tijd niet heftiger wordt met de weeën. Oef krijg net echt even een aardige wee, echt flink pijnlijk. Ik hoop alleen toch dat ik zometeen die pijn weer mag voelen, wel een beetje raar, want normaal zit je niet echt op pijn te wachten. Hoe is het eigenlijk met jou, zijn er bij jou al tekenen? Of denk je dat het bij jou nog wel een paar weekjes gaat duren?
goed dat je ff bezig bent geweest,.... dat leidt je tenminste een beetje af ook,... wat de tijd vh bellen betreft: mijn vk zei, bellen bij je 1ste kindje, wanneer je weeen om de 3 min hebt en dit minstens een minuut aanhoudt, en dit een uur lang,... of wanneer je vliezen breken en de kleur, groen geel of bruin is maar als deze normaal is, en je hebt nog geen weeen dan pas bellen tussen 9 en 10,..... ( het kan nog wel heel de dag duren ) je kunt trouwens wel een beetje vruchtwater opvangen, en je temp in de gaten houden. en tja natuurlijk wel bellen als je evt veel bloedverlies krijgt, of je temp te hoog wordt. tja en als je het natuurlijk op andere wijze niet meer trekt,(ziek, hoofdpijn,misselijk, heel veel pijn etc) kan je volgens mij altijd wel bellen,......
en hoe het met mij gaat, nou ja heb wel een paar oefenweeen gehad, maar das weken geleden geweest,.. voel me op een paar kwaaltjes na, en een verkoudheidje die maar niet helemaal weg gaat,... wel goed,... hoe lang het nog gaat duren,..? haha zou het niet weten, wel hoop ik dat ik alles op tijd voor elkaar heb,.... kreeg afgelopen woensdag te horen dat ik de 21 uitgerekend ben ipv de 28 ste, dus weekje ingekort, tijd van me gestolen dus van mij mag het nog wel ff duren hoor
Ok, thnx! Ik zit hier nu inmiddels met weeën die flink pijnlijk worden. Ik wacht nog wel ff met bellen dan van de VK. Dan bel ik wel pas rond een uur of 9, dat is doordeweeks ook het tijdstip vanaf wanneer je kunt bellen met gewone vragen. Wel erg hoe dat vruchtwater er dan ineens uit gutst, voelt echt raar. Ik kan het gelukkig nog wel redelijk tegen houden, behalve als het echt ineens weer zo'n plensje is. Ik loop nu maar met maandverband in, kan ik in ieder geval even rondlopen en zitten.
en vooral je gevoel volgen, al zijn er regels, als je zelf aanvoelt dat het nodig is, zou ik wel bellen hoor,.... maar denk dat je nu eerst een poosje de pijnlijkere weeen zult krijgen,... hou je tijd maar in de gaten,.... wel spannend he? misschien wordt je vandaag wel mama
Ik heb ze nu wel steeds ongeveer een minuut en denk ik nu 5 minuten er tussen. Het wordt wel steeds pijnlijker. Er zit nu wel ook steeds meer opbouw in de pijn. Die rugweeën zijn wel vervelend moet ik zeggen, want die ademhalingstechnieken enzo die ik heb geleerd die werken daar eigenlijk niet echt voor. En ik wil Jeroen nog maar even sparen met mij masseren, want ik ben bang dat ik dat straks nog hard genoeg nodig ga hebben als de weeën echt heftig zijn en snel komen. Het is trouwens wel ook onze eerste, dus het zal niet zo gebeurd zijn, ik verwacht wel dat er nog flink wat tijd over heen gaat voor de kleine er ook echt is. Ik merk vooral dat ik erg nieuwsgierig ben naar alles, verder niet bang of zenuwachtig gelukkig.
nou dat is best wel snel toch? ennuh ja die pijn, ik denk dat je ff moet uitzoeken hoe je die het lekkerste kan opvangen,... vroeger had ik een miskraam, die gepaard ging met de weeen, ik vond het toen heerlijk om gebukt voorover op iets te leunen, dan kon ik de pijn beter opvangen,...maar ja das voor ieder mens anders natuurlijk,.........
Ik heb net met de VK gebeld, want het komt nu toch wel vrij snel achter mekaar en het begint toch wel aardig pijn te doen en die komt nu tussen 8 en half 9 langs. Ze had ook al even goede tips om de rugweeën op te vangen, dus die gaan we zo ook even uitproberen. Dus ik ben benieuwd. Ik ben echt nieuwsgierig naar hoe de rest zal gaan. Hou je op de hoogte zolang het gaat.
ow das mooi, nog ff volhouden dus, geeft je vast een beter gevoel , te weten dat ze onderweg is,... hopelijk helpt d'r tip om de boel op te vangen ik blijf in de buurt, kom af en toe ff neuzen , ben er voor je als het nodig is,.. al denk ik dat ik je zo wel niet meer zal spreken,.. weeen , vk en dan hoppa bevallen,... dus bij deze vd zekerheid alvast heel veel toi toi toi bij de bevalling bijna mama