Ik merk dat ik het nu beter op kan vangen en als die pijn uit mijn rug wordt gehaald door massage, of zoals nu, warmte van een kruik, dan is het veel beter uit te houden. Die pijn in mijn buik is wel vervelend, maar die rugpijn was echt niet te houden. Dus ik ben hier erg blij mee. Misschien wel leuk om te weten, dat als alles goed gaat ik graag in bad wil bevallen. Lijkt me erg lekker namelijk dat warme water. We hebben het bad al klaar staan en als de VK groen licht geeft, dan kunnen we het ook vol gaan laten lopen. Ben benieuwd! Ik vind het allemaal tot nu toe erg leuk en positief spannend.
ow ja dat lijkt me ook wel lekker, helaas geen bad hier ben blij dat je het nu ff op kan vangen en de pijn ff zakt,... nou ja nog ffies en dan is de vk er spannend hoor,.. het verbaast mij steeds weer, hoe de dames die op het punt staan om te bevallen er zo rustig onder kunnen blijven en hier gewoon op het forum zitten te tikken alsof er niks aan het handje is,... maar ja , al zie ik mezelf dit niet doen, wie weet, als het in de nacht gebeurd dat het gewoon vanzelf gaat,... maar anders denk ik dat ik misschien net nog er aan denk om mn buddy een sms te sturen en verders helemaal alles om me heen vergeet, haha ook het forum,.....
Ik dacht ook dat ik het zou vergeten en ondanks dat het me wel af en toe wat moeite kost om de weeën op te vangen als ik aan het tikken ben, vind ik het toch ook wel een makkelijke afleiding. Je hoeft er niet echt bij na te denken en je doet toch nog even iets. Verder vond ik het eerst allemaal best wel eng, maar merk ik dat ik nu juist wel lekker relaxt ben en het gewoon allemaal op me af kan laten komen. Ik ga nu ff Jeroen helpen, want we gaan een 1persoonsbed in de eetkamer zetten, aangezien het bad beneden is en onze slaapkamer boven, zodat ik daar op bed kan als het nodig is.
is oke, kijk je wel uit met tillen nu,..... nou ik zou zeggen heel veel succes voor zo,...... toi toi toi
Goeiemorgen, Goeiemorgen Hope, al druk aan het coachen zie ik Hier een rommelige nacht gehad. Met flinke heel erge pijnscheuten daar onder, Kon op een gegeven moment niet eens meer omdraaien of zitten om mijn bed uit te komen. Zit weer aan de framboosbladthee. Hopelijk gaat het werken en anders is het gewoon lekker. Wat ga je vandaag doen, al plannen? Hier weet ik het eigenlijk niet, moet nog wel voor een boodschap, ben gisteravond vergeten om eten voor vanavond mee te nemen, lekker slim. Maar voor de rest, ja de dagelijks huishouddingen. Merk het al verveel me nu al
Heee Laura, leuk dat je even bij ons hebt aangeklopt! Bij de Oktobermama's zal het wel rustig zijn, inderdaad, die zijn aan het nachtbraken met hele andere redenen meestal, haha. Klinkt spannend, het zit er echt aan te komen, heel veel succes! Goed van je Hope, dat je toch wakker was
Goeiemorgen Muriel. Maria, leuke foto's hoor en niet je zelf niet zo afkraken, dat doen wij wel voor je, . Nee ze zijn echt leuk. Daphne, wat een schatje hoor. Zag dat Jen gisteren Indigo ook had gsms. Had ook een berichtje van haar terug gehad. Arme meid. Hoop voor haar dat ze ECHT heeeeeel snel gaat bevallen, daar wil ik graag voor wachten hoor. Meid mocht je het toch lezen, heel veel sterkte en een dikke knuff voor jou.
Enneh.... Melanie.... VAN HARTE GEFELICITEERD! JIJ BENT DE EERSTE NOVEMBERMAMA DIE GEWOON NETJES HAAR UITGEREKENDE DATUM AFWACHT! (maar nu mag ze wel gewoon komen hoor)
Ja echt hoor Muriel, zit me de laatste dagen echt stierlijk te vervelen, Maar vandaag precies 40 weken!
Ik ook! Zullen we anders afspreken dat als er niets gebeurt in de tussentijd, ik maandag ff een kopje koffie kom doen?! Anders kwijnen we weg door de verveling....
morge tari,..... haha ik en coachen,....nou ja probeer ff iemand bij te staan, vervelend als je van die scheuten hebt, nee wat dat betreft had ik geen last vannacht, maar heb gewoon een korte nacht gehad ,..helaas,..... wel gaat de baby heel de ochtend al flink te keer, die leeft zekers met laura mee telepathie met haar babe wat mn plannen zijn,.. tja,..... twijfel enorm,..... we hebben eigenlijk een verjaardag in leeuwarden, maar ja 1 1/2 heen en 1 1/2 uur terug, en dan nog feesten daar,......het lijkt me een beetje teveel vh goede,...... maar ja mannetje wil niet alleen en vind ik dus ook weer lullig voor hem,.. dus denk ik erover om voor te stellen, dat ie misschien toch maar moet gaan, met iemand die dan vanaf hier mee rijdt, er gaan er genoeg wel,..... dan ga ik wel thuis wat scharrelen, als ik niet te moe ben , na deze korte nacht er ff tegenaan, en anders rustig aan, achter de pc en me bezig houden met het geboortekaartje,.... en jij? behalve je plan om nu eindelijk eens je doos te ledigen
heeeeeee murmel, ook vd partij,... good morning,...... oke, ben omgekocht, blijf nog ff en neem nog een bakkie, zat net te gapen als een gek hier
Muriel is goed, lijkt me zeker gezellig. Anders lezen we straks in de krant; 2 hoogzwanger vrouwen gevonden, langszaam weg gekwijnt van verveling........ Hope, haha ja was dat wel van plan, maar denk niet dat die doos geleegd gaat worden. Adriaan en ik gaan er nu maar vanuit dat het gewoon nog 2 weken gaat duren. Kan het alleen maar mee vallen. Hier is het helemaal rustig omdat die kids lekker bij opa en oma zijn. Ga zo aankleden en dan naar de winkels. Is het nog lekker rustig.
OK, heel goed, Melanie, dan heb je bij deze een stok achter de deur Gezellig! Maar ik hoop natuurlijk voor je dat ik het een aantal dagen later kan omzetten in een kraambezoekje, haha!
Heb trouwens nog 2 buikfotootjes geplaatst van fotosessie van 2 weken geleden. Die van jullie zijn mooi, Maria! Wat leuk dat jullie foto's van jullie samen hebben gemaakt, dat moeten wij eigenlijk ook gauw nog ff doen!
nou tari, ik heb het eerders al gemeldt ergens, op 5 , maar vooral 7 nov heb ik veel verjaardagen,..ehb iets met die dagen trouwens vandaag was ook goed geweest, heb ik 1 jarige in de fam, en nog een verjaardag van een vroegere beste vriendin,.......