weten jullie dat ik steeds in de war raak met de namen hier, forumnamen en de echte door elkaar heen,.....
maar uh nog even iets, ik las vanmorgen onze topic ff terug, maar kon het niet helemaal bevatten,.....betreft mijn buddy, is die ook bezig? las ik ergens,...nee toch? heb ik dit gemist dan? las ergens dat blondie ook aan de weeen zat ofzo
Muriel die staat, gezellig. Enne mooie buik hoor en leuke foto's! Wij hebben met die fotoshoot ook voor het eerst foto's laten maken waarbij we echt met zijn 2en (nou ja oke 3en) opstaan. Is zo leuk om terug te zien. Kan helaas geen foto's van de shoot meer plaatsen omdat de naam van de kleine meid op mijn buik staat. Tja en die willen we nog even geheim houden.
Nee hoor, Hope, ik weet niets van weeen van Blondie! Volgens mij zat ze onlangs nog lekker op de truck Misschien wat oefenvoorwerk?
wat is de tijd eigenlijk omgevlogen zeg, wou heel ff het forum op,....maar ja arme laura die zat hier in dr uppie,... aha nou ja arme laura,... ze bleef er erg koel onder, complimentjes hoor,...... ik denk dat de vk nu wel ong bij haar is, en dat ze nu wel niet meer terug zal komen,..... volgens mij is die binnen no time mammie
nou mijn bakkie is op,...... ennuh ik zit hier nu al zolang, dat ik er nu maar eens achter vandaan moet, anders ben ik straks doodmoe,.......... 3 uur is omgevlogen,....... ik denk niet meer dat laura terugkomt, maar toch: laura toi toi toi, ik kom laters wel ff naar het laatste nws kijken,... nou murmel en tari,..ik ga er nu ff van tussen, kijken of mannetje eruit komt en op pad gaat,...... ik spreek jullie laters nog wel alvast een hele fijne dag gewenst xxx ennuh als je je verveeld,....heb nog wel wat klusjes voor jullie hoor groetjesssssssssssssss
Meiden, ga er ook van tussen ff boodschappen doen. (meteen ff wat lekkers halen voor bij de koffie maandag ) Fijne dag allemaal en anders tot straks. Doei!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 5 MEIDEN , 8 JOCHIES, 4 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 17 kleintjes op komst. BUDDYLIJST Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (bevallen) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (bevallen) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Serafijntje~ 5 november 12:10 VK Gwendolyne~ 5 november oogarts controle Mika MissyM~ 5 november 11:00 gehoortest MissyM~ 5 november 14:15 ziekenhuis nacontrole MissyM~ 5 november 15:30 wijkverpleegkundige komt langs ikke1981~ 6 november 16.30 VK Maria~ 7 november VK Sammie2~ 8 november 11.20 uur VK Roelie~8 november 12.30 VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Gwendolyne~ 14 november nacontrole gyn zh Murmel~15 november 11.00 VK MissyM~ 19 november eerste bezoek consultatiebureau Dafje~ 20 november nacontrole gyn zh Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32!) {|= Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ ??? ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d 4 MEIDEN 5 JOCHIES In totaal al 9 kleintjes geboren!
hey hey, blondie zit wel aan de weeen maar omdat ik nog gewoon thusi ben post ik maar direct. De vk is vannacht geweest en nu is het afwachten of het door gaat zetten.
Heeeeee Blondie, dus Hope had het toch goed?! Ik had het nog opgezocht, maar zag dat je toen lekker ging bubbelen, dus dat klonk nog heel relaxed Dat is spannend! Zijn het al regelmatige weeen en konden ze je al een beetje iets zeggen over of het wel of geen vals alarm zou zijn? Heel veel succes!
hallo meiden Ik was toch nog even terug naar mnbedje gegaan, en heb nog wel wat uurtjes mee kunnen pikken Maar heb wel wat gemist zeg, Hope onze coache hihi Ohw Blondie bij jou word het ook spannend! Vind het trouwens niet zo gek dat onze bd iedere keer stijgt, iedereen maakt het zo spannend. Mijn plannen voor vandaag, straks komt er een oom de cv ketel verhangen, die gaat in de chuur hangen. Vanmiddag komt mijn oom echt de laatste dingen in de babykamer doen, van die flut dingen. Piet gaat ook zn tante WEER bellen over die gordijnen daar krijg ik nou nog steeds een hoge bd van. pfff Hier verder echt geen activiteit van weeën ofzo, alleen is het wel iedere avond dat ik krampen heb van onder. Maar zodra ik in bed ga liggen is het over. Tari sjee jij bent de eerste die de weken heeft volgemaakt, als beloning mag je wel gaan bevallen toch! Hope wens je een fijne dag toe!
* Inbraak * Ik kom even melden dat ik nu weer bij de oktobermama's ben gaan posten, aangezien die nu ook wakker zijn. Dus mochten jullie nog mee willen lezen, dan kun je daar even kijken. Ik heb zojuist daar nog gepost hoe het er nu voor staat. Iedereen veel succes hier die ook (bijna) bezig is en anders veel succes met de laatste loodjes! Liefs Laura * Uitbraak *
Moggûh allemaal! Waar was ik gebleven? net iets te veel om helemaal terug te lezen ben ik bang.. heb wel af en toe meegelezen en wat is me bijgebleven.. Maria en Muriël.. mooie foto´s!! Ik wou dat ook nog gaan doen, maar helaas zonder buik geen buikfoto haha.. wellicht een volgende keer. Vind het namelijk wel een mooie herinnering! Melanie, gefeliciteerd. Jij bent de eerste die netjes op haar beurt wacht.. maar wees nie té amicaal.. straks loop je zelf enorm over tijd. Terwijl jij toch ook een gevoel had dat ze eerder zou komen..? Soms laat je gevoel je in de steek.. Ben erg benieuwd naar de naam voor jullie kleine meid.. vooral als je kijkt naar de namen van jullie zoons. Of wordt het iets van angelanja? hihi Wencke, wow respect hoor! Dat je nog ¨even¨ naar de beurs bent geweest. Ik was het al niet van plan met een uitgerekende datum van 12 november.. maar jij bent nog een week eerder ook. Kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent! Hopelijk zet het ook bij jou snel door. Ik zou zeggen seks er maar lekker op los hihi.. desnoods met een komkommer hahaha Daphne, fijn dat het geen aambei is. Neemt alleen natuurlijk niet weg dat de pijn er toch wel zit.. Hopelijk gaat het snel beter! Hoe gaat het verder met Fenna? Linda, gooi je tranen er maar uit. Kan me voorstellen dat je soms van die dagen hebt dat je er helemaal doorheen zit. Het is goed je te laten gaan en het lucht vast op dat je het hier lekker van je af kan schrijven. Meis ik denk aan je en wens je het allerbeste. Hopelijk krijgen jullie binnenkort goed nieuws! Roelie, hoe gaat het met mijn buddy? Ik gluur zo af en toe op mijn mobiel of ik niet een sms heb.. maar tot nu toe hou je de beentjes netjes bij elkaar! Bedankt voor je tips voor de buikkrampjes. Gelukkig gaat het sinds gisteren iets beter. We zijn gestopt met de verse borstvoeding en geven nu de afgekolfde BV uit de vriezer. Gelukkig had ik nog een voorraadje staan. Hier zit geen penicilline in. Waarschijnlijk kon hij er toch niet goed tegen. Daarnaast hebben we Cinababy van VSM gehaald. Tegen darmkrampjes en drinkt hij nu uit een difrax fles. Al met al een prima recept. Hij heeft vannacht redelijk doorgeslapen. Alleen om 1 en 3 uur eruit geweest en vanochtend weer om 8 uur. Zolang het zulke gebroken nachten zijn kan ik er mee leven hihi.. maar all night long... pfff dacht dat ik gek werd. Kan me voorstellen dat jij met 20 uur huilen ook helemaal kierewietsie werd.. Jennie, wat leuk dat je even de neus om de hoek steekt, hoe gaat het verder bij jullie? Even wennen met zijn drietjes? Ben benieuwd naar fotootjes!! Indigo, meid wat balen dat je zo´n last hebt. Het is te hopen dat je idd snel van je pijn verlost bent en je kleine wonder snel in je armen hebt. Take care! Stasia, netjes gewacht tot 1 november hihi.. Hoe gaat het verder met jou en je kleine manneke? Ben ook bij jou benieuwd naar de foto´s! Ruby, hoessie bij jou? En met Rayan? Mooi kereltje hoor! En wat een grote ogen kan ie al opzetten zeg!!! Is er trouwens al nieuws over die aanrijding hoe dat af gaat lopen? Debby, ook weer lekker thuis. Heerlijk zo he met je kereltje thuis? Gaat alles verder goed met hem en jou? Volgens mij ook nog geen foto´s van hem gezien of wel? Ben benieuwd!! Natasja, wat een opluchting dat het geen herpes is zeg! Zat wel even in de rats. Zelfs Pat vroeg.. is er al nieuws van Natasja? toestanden he.. maakt niet uit dat je niet terug sms-te. Kan me voorstellen dat je wel iets anders aan je hoofd had. Is er achteraf nog wel iets anders gevonden waardoor ze bijvoorbeeld zichzelf nog niet op temp kan houden? Melina, gefeliciteerd!!! wat n goed nieuws dat je manneke thuis is!!! Hoe is de eerste nacht ¨bevallen¨? Geniet ervan saampies!! Blondie, weeen.. spannend!! you´re next??? Hope, onze mental coach hihi.. gelukkig voor haar was jij ook aan het nachtbraken! misschien moet jij ook de 11e maar vrijhouden om bij de ¨massa-bevalling¨ te helpen met coachen haha.. Esther, wat balen zeg van je aambei.. wel fijn dat je nu even een oplossing hebt gevonden zo met dat kussentje! En goed blijven smeren! Trouwens nog complimenten op het verhaaltje over Achtung! Erg leuk en origineel! Sammie, zwemmen.. pff volgens mij zou ik mezelf niet meer in een zwempak kunnen hijsen hoor.. maar kan me voorstellen dat als je eenmaal in het water ligt het een enorme opluchting moet zijn vwb de zwaartekracht! Hopelijk heb ik nu iedereen gehad.. en if not.. you know the s-word Toch nog een redelijk geheugen als ik het zo terugkijk. Lijstje met namen erbij en graven maar haha.. Hier gaat alles gelukkig iets rustiger nu. De krampjes zijn gelukkig afgezakt. Mochten jullie iets homeopatisch zoeken: Cinababy van VSM. Kreeg de tip van een vriendin van me.. en volgens mij helpt het écht! Mijn borstontsteking is gelukkig ook nog weggebleven. Morgen nog 1 dag kuurtje afmaken. Ik kolf nu 3 keer per dag de melk af en gooi het nu direct weg, aangezien Mika daarvan ook nog wel eens krampjes kan hebben gehad. Gisteren waren mijn ouders en oma er. Mams heeft de was weggestreken. Mijn oma heeft Mika voor het eerst gezien en vastgehouden.. zo lief om te zien! Tis haar eerste achterkleinkind. Dus gelijk fotootje voor 4 generaties hihi Heb gisteren gelijk bloed geprikt voor de schildklierontsteking en moet woensdag voor echo naar zkh. Las op internet dat een schildklierontsteking bij 5-7% van de bevallen vrouwen voorkomt. Had er nog nooit van gehoord. Maar goed, afwachten of ik een ontsteking heb. Het zou wel de benauwdheid verklaren aangezien een vegrote schildklier de luchtweg kan afknellen. Verder gisteren nog even lekker de stad in geweest met mams en oma en weer lekker geshopt. Dat doet een mens goed! Vooral omdat ik hele dagen thuis zit nu en alleen naar buiten ga om de hond uit te laten. Maar heb nu afgesproken dat we paar keer per week ff klein stukje gaan wandelen met Mika. Zolang we niet naar openbare ruimtes gaan en mensen boven de wagen gaan hangen kan het geen kwaad. Is ook wel goed voor hem om de frisse lucht in te gaan. Vanmiddag komt dinnetje op kraamvisite, leuk leuk! Nou, een hele lap tekst zie ik al weer.. tot laterssss
Hier ben ik ook weer even! Ook een waardeloze nacht gehad, met veel pijn, vooral bij het omdraaien. De pijn van mijn rechterbil (die er al weken zit), straalt nu echt door alle kanten op en links doet het inmiddels ook zeer. Gevolg: zitten is ook niet meer fijn... Maar aangezien dat alles is waar ik last van heb (en wat maagzuur, zwevende ribpijn en oefen-weeen), ga ik niet klagen! Mannetje is alweer aan het werk, bij hoge uitzondering op zaterdag, omdat het vandaag de startersdag van de KvK is. En er komt zometeen een vriendinnetje langs die ik nog ken uit het dorp van mijn ouders. Geen idee hoe laat, ze zou bellen als ze in de trein zat. Maar tot die tijd: ik blijf in de buurt van mijn pc! Blondie: zet 'm op, jammer dat Melanie nu misschien alsnog wordt ingehaald, maar voor jou wel fijn als het doorzet! Babyfoto's: erg schattig allemaal! Ik moet dat verkleinen maar eens onthouden, kan nog van pas komen!