November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden

Even weer een ego-bericht hoor...ik heb de hele nacht en nu nog steeds zo'n pijn. M'n buik, m'n rug, mn benen, mn bekken, mn doos...alles doet pijn, ik kan me amper bewegen en elke stap of beweging doet pijn, ik word helemaal gek. Wat is dit? Het is een constante zeurende pijn, dus geen weeën..maar wat dan wel? Ik heb dus weer de hele nacht wakker gelegen, dit keer eens niet door overgeven maar door de pijn. En voel me nu echt zo ellendig, loop alleen maar te huilen. Ik trek het echt niet meer, dit hou ik geen 4 weken meer vol hoor :(

Sorry voor de ego berichten van mij, ik zit er gewoon even helemaal doorheen.....

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ja Ilse, we gaat het je kwalijk nemen hoor! ;)

Nee natuurlijk niet meid! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, we hebben allemaal kwaaltjes en pijntjes en irritaties! En waar anders kun je het beste zeuren dan hier bij ons.

Blijf gewoon lekker ego berichtjes posten hoor!

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    VK komt zo dus probeer jullie op de hoogte te houden

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Succes Blondie

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ff snel een berichtje.

muriel kun je ff voor een paar dagen voor een andere buddy kijken.de kids hebben met mijn telefoon gespeeld en de verkeerde pin 3 keer ingetoetst en ik heb de puc code niet die moet ik nu op gaan vragen.hoop dat ie dan maandag bij de post zit.

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik wil wel je buddy zijn Muriel.

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, mooi is dat! :rolleyes: ... Net nu ik besloten heb dat ik dit weekend maar ga bevallen omdat Wim er niet is, hihi!

Ik zal anders Esther wel even sms-en mocht er toch stiekem iets gebeuren. Want bij haar rommelt het nog niet zo, geloof ik ;)
    Is dat goed Esther?

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    O, en zie net dat Maria ook het gevoel heeft dat zij nog wel kan buddy-en, dus ik ben onder de pannen! :)

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!
    Hier weer een goede nacht gemaakt gelukkig...ik word wel iedere nacht om 2 uur en om 6 uur wakker haha volgens mij laat beeb me vast wennen aan de voedingstijden :D
    Verder weinig bijzonders hier...euh sex helpt dus niet beeb zit nog lekker in mijn buik ;) :oops:
    Had vanmorgen een aanval van huiselijkheid, er pruttelt een soepje, er zit een cake in de oven, huis is schoon, wasje weggewerkt...pfoe en nu ben ik moe ;)

Eens kijken waar ik gebleven was er is lekker gekletst zie ik wel!

Melanie: hehe eindelijk een novembermama die niet gewoon voordringt :D
    Hahaha raar he je uitgerekende dag...dat weet ik van de vorige keer nog, het is toch een beetje aparte dag...
    Zo zeg jouw moeder had ook echt een stortbevalling van jou!
    Oh wat leuk maandag bakkie doen met Muriel! Goh dat jullie je vervelen...nee ik heb echt nog geen rust in mijn kont wat dat betreft ik ben altijd wel bezig eigenlijk...maarre eigenlijk moet je nu gewoon lekker gaan bevallen he :D

Melina: wat heerlijk dat Vangelis thuis is! Gaat het verder goed qua voedingen enzo?

Esther: aaah meis wat een drama met die holbewoner :D Hopelijk ben je er snel vanaf, ze verdwijnen meestal na de bevalling toch wel?

Gwen: wat fijn om te lezen dat het met Mika beter gaat! Ik heb veel aan je gedacht hoor ik weet hoe slopend het is!
    Hopelijk kan ie straks weer gewoon verse boobiemilk van zijn mama hebben ;) Heeft hij trouwens geen last van tepel/speenverwarring nu dan?
    Enne zodra hier ook maar iets gebeurt sms ik je hoor maar mezelf kennende zit ik tot de persweeen op het forum :D
    Succes woensdag in het ziekenhuis als het toch een schildklierontsteking is wat gaan ze dan doen?
    Enne straks plan ff lekker eruit met Mika, idd zolang je er een beetje op let moet het kunnen en frisse lucht doet hem ook goed!

Sammie: hahaha dankzij je kat moest je toch verplicht aan de schoonmaak...hij zal wel gedacht hebben als jij niet spontaan nesteldrang krijgt dan help ik je wel ff een handje :D

Dees: ah dus wij gaan een wedstrijdje doen wie de zwaarste baby eruit gaat werken met de minste schade :D
    Hoe is Piet thuis gekomen uit de kroeg? ;)

Jen: ah wat lekker maar 1 nachtvoeding! Kwam ze daarvoor erg vaak dan?
    He had jij trouwens je geboortekaartje al verstuurd of ging je dat niet doen?
    Ik heb namelijk alle kaartjes uitgeprint en hier hangt alles aan de spiegel boven het dressoir..tsja heb ook al geen kaartjes van een pufclub ofzo en vind ze zo leuk staan...dus als je nog een kaartje hebt al dan niet digitaal?

Muriel: fijn de je bloeddruk weer normaal is!
    Hier een man in zware ontkenning vwb nerveus zijn maar ondertussen stiekem wel kijken wat ik 's nachts aan het doen ben als ik naar de wc moet...haha hij vertrouwt het toch niet helemaal en het feit dat hij uit die comateuze toestand ontwaakt als ik eruit ga zegt mij genoeg :D
    Kraammand heb ik destijds met Lars gehad, wel erg leuk maar vaak heb je 10 pruldingetjes terwijl ik praktisch gezien meer heb aan 1 nuttig duurder ding...maar 10 dagen lang een kadootjes uitpakken was wel leuk...
    Luiertaarten zijn trouwens ook erg leuk: www.leukekadootjes.nl

Linda: oooooh meis dat soort dingen kan je nu niet gebruiken...he meis toch...
    Fijn dat je even met Ilse kon bellen en hopelijk kan je oom vandaag de auto maken...
    Het is ook wel logisch dat alles er dan na zoiets ff uitkomt dit was waarschijnlijk de spreekwoordelijke druppel...laat het er dan ook maar uitkomen dat lucht alleen maar op!
    (((knufff)))

Lenthe: ik ben dus heel blij dat ik niet naar die beurs ben gegaan!
    Pffff ik ben momenteel sowieso heel erg op mezelf, ik kan de vragen en opmerkingen als:
    Hoe is het? (het antwoord interesseert ze toch niet)
    Ach ja de laatste loodjes he (jaaaaahaaaaaaa dat weet ik zelf ook wel)
    Nog even doorzetten hoor (heb ik een andere keus dan?)
    Wie weet komt het wel voor de datum (kleine kans)
    Hopelijk loop je geen 2 weken overtijd (nee dat hoop ik zelf ook niet!)
    écht niet meer horen...ik word er helemaal gek van...
    Dus ik ben nu zelfs zover dat ik de telefoon niet meer opneem :D

Blondie: nee nee nee wat hadden we nou afgesproken? We gaan netjes volgens het lijstje bevallen je denkt erom!
    Hahahahaha :D
    Serieus: spannend hopelijk zet het door!

Debby: fijn dat jullie thuis zijn en ik wacht met smart op de foto's en het geboortekaartje!

Maria: aan de frambozenbladthee? Ik dacht dat jij vandaag niet wou bevallen? (waarom niet eigenlijk?) ;)
    Wat een mooie foto trouwens van jou en Rob! Doe eens niet zo negatief over jezelf trouwens je ziet er prachtig stralend zwanger uit!
    (beter dan dat afgeleefde hoofd van mij hahahaha)

Dafje: aaaaah wat een mooie foto van Fenna....mama's méér babyfoto's graag!

Stasia: fijn dat jullie ook thuis zijn!

Ruby: aaaaaaaaah wat een poepie is Rayan....ooooh ik wil ook ik wil ook :D

He wat vervelend om te horen dat het met Indigo niet goed gaat...pffff wat mij betreft mag ze vandaag bevallen hoor als iemand mag voordringen is zij het wel...die heeft echt geen leuke en een loodzware zwangerschap!
    Indigo meis als je het leest een dikke (((knufff)))

* leest even mee met de live bevalling van Laura en Hope als coach :D...ik heb veel leuks gemist vannacht en vanmorgen vroeg!*

Hope: pfff nou 1,5 uur rijden zou ik nu ook niet meer aan moeten denken...zeker niet na dat korte nachtje van jou ;)
    Ga lekker kalm aan doen joh beetje omrommelen in huis en idd lekker achter de pc...en een tukkie doen vanmiddag! ;)

Ilse: meis ik denk dat je de vk maar moet bellen...ik heb de antwoorden ook niet maar zoveel pijn is niet normaal, misschien komt het door de verweking van je gewrichten ofzo maar voor je eigen gemoedsrust: bellen!

Zo ben weer bij hehe...ga weer een wasje doen, cake uit de oven halen (zal ik er nog een chococake in doen?) vaatwasser leeg halen...ik heb écht geen rust vandaag geloof ik...

xxx Roelie
    (die hier de slappe lach krijgt, Niels zit op de wc een grote boodschap te doen en ondertussen 'vrienden voor het leven' van Jan Smit te zingen :) )

10. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Gwen, heerlijk om een positiever berichtje van je te lezen! Het gaat de goede kant op! Nou ja, behalve de mogelijke schildklierontsteking dan :(

Muriel, tuurlijk wilde ik jouw reserve-buddy zijn. (Geldt trouwens voor iedereen, hoor). Ik ben al de extrabuddy voor Melanie, dus mijn telefoon heb ik op zeker bij de hand hier. En inderdaad geen gerommel hier in de buuk (en dat wil ik graaaaaag zo houden tot minimaal de 27ste!)

Roelie, als ik jou was zou ik niet zeggen dat de sex niet helpt, hoor ;) Gewoon lekker samen in de cocon duiken...bijkomend voordeel: hoef je ook die onzinnige opmerkingen van anderen niet meer te horen!

Ik ga zo naar de apotheek: pillen halen waarmee de holbewoner hopelijk uit zijn (mijn dus!) hol gezet kan worden! Het kreng is vannacht gaan bloeden en nu mag ik dus ook geen zalf meer gebruiken. Gelukkig was de vlos in de buurt en die heeft direct een receptje gegeven voor de pillen. Compleet oninterressant detail: de zalf heet dus Curanol en de pillen heten Curanal.

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Roelie, mijn moeder is vandaag jarig en ze wil het zelf niet...

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Whahahaha, Roelie... en die vriend voor het leven die hij nu op de trein zet, die zal ie blijkbaar gaan missen? :)

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wat leuk! Kaartje in de bus van iemand van de zw gym.

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    nou ik ga naar t ziekenhuis om verder ingeleid te worden.
    weeen zijn niet sterk genoeg om ontsluiting te krijgen.
    Duim maar voor me en ik hou jullie op de hoogte, hopelijk tot snel

15. Niet meer actief

Morgen ladies!

ff geen puf om te reageren, dus wordt het een ego-berichtje voor vandaag.... ;)

Esmay is vannacht weer maar 1 keer om de fles geweest, ze doet het echt heerlijk! De eerste nachten waren een hel! Ze wou namelijk niet inslapen na de voeding en was klaar, maar dan ook echt klaarwakker!

De eerste nachten hebben ons echt ff opgebroken, dus we zijn erg blij dat we nu al 2 nachten achter elkaar een uurtje of 7 hebben kunnen slapen!

Ik voel mezelf gelukkig al een stuk fitter en mobieler dus vanmiddag gaan we voor het eerst op pad met onze dame; lekker boodschapjes doen met z'n drietjes!

De kraamzorg is er vandaag voor het laatst dus vanaf morgen moeten we het helemaal zelf gaan doen, vind het wel erg spannend maar heb er vertrouwen in!

Overigens hebben wij echt een TOP kraamverzorgster, meid van mijn leeftijd, erg gezellig! En ze vertelde me gisteren dat ze 5 weken in verwachting is! Vond dit zo leuk voor haar dat we toch maar een cadeautje voor haar hebben geregeld; een bon van de prenatal zodat ze daar straks iets leuks voor kan gaan halen voor de kleine!

Ik zal zo nog ff wat fotootjes in mijn album plaatsen van onze schat!

Ik zie trouwens dat het bij Blondie aan het rommelen is, dus ik probeer vandaag even mee te lezen.

Mocht er nou iets bijzonders gebeuren zou iemand mij dan willen sms'en, aangezien mijn buddy Indigo HELAAS niet op het forum aanwezig kan zijn en ik toch graag een beetje op de hoogte blijf van deze spannende tijd voor jullie allemaal!

16. Niet meer actief

Oh Blondie spannend meid! Ga voor je duimen dat het zsm toch gaat doorzetten en je snel je kleintje mag bewonderen!

Toi toi toi !

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Owww spannend Blondie >> HEEL ERG VEEL SUCCES!

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Blondie, SPANNEND! Zet hem op he.

Gwen, wij hebben inmiddels zoiets van ach dat gaat nog 2 wkn duren. Dus wanneer het komt? We zien wel. Waarschijnlijk heeft ze het nog veels te veel naar haar zin bij mama. Ach zo is ze nog eventjes lekker van mij alleen.
    Fijn dat het nu weer beter met jullie gaat.

Inderdaad Roelie, als iemand nu wel mag bevallen is het Indigo wel, heb wel met haar te doen zeg. Zwaar hoor.
    Hier heeft de sex ook niet geholpen. Heb eerder het idee dat ze juist blijft zitten daardoor, :) :)

Hier doe ik alle ochtende het huishouden, waardoor ik de rest van de dag niet zo veel meer te doen heb. En de kinderen waren er 2 dagen niet, dus ja, dat is echt afkicken.

Ga straks lekker even pompoensoep met kokosmelk klaar maken en invriezen, zit boordevol ijzer dus lekker voor na de bevalling.

Jen, lekker toch dat ze nu 1 keertje komt, maar eh het kan ook zo weer veranderen hoor.

Stasia, ook lekker thuis met Deniz. Alles gaat goed, super maar we willen binnenkort wel foto's zien van de kleine man.

Debby, hoe is het bij jullie met Ryan.

Ruby, vinden Fabian en Anwar hun broertje nog steeds leuk, :D Kan haast niet anders met zo'n mooi kereltje.

Wencke, hoe is het met jouw vandaag, na zo'n zware dag, of heeft het juist goed geholpen om de bevalling te laten starten. ;)

De kinderen zijn sinds vanmorgen weer lekker thuis en papa aan het helpen met auto wassen.
    Was wel stil in huis zonder ze.
    Maar vanmorgen al lekker op tijd boodschappen gedaan, krijg alleen veel medelijden blikken van mensen en word zelfs aangesproken, pos. hoor. Vind het ook wel grappig, dat was niet zo toen ik zwanger was van de jongens. Maar ja waggel ook als een gek. ;) :)
    Net zo'n eend! of moeder de gans :)

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Word je ingeleid?

20. Niet meer actief

Heb wat nieuwe foto's in mijn abum geplaatst!

Deel Deze Pagina