November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Amaranta en Roelie: spannend jullie echo's vandaag: heel veel plezier en succes!

@Missym: wat fijn dat alles er goed uit zag, wat zullen jullie opgelucht zijn geweest! Helemaal geweldig! En hoe ver ben je nu precies? Want ik begreep ergens anders dat jouw banner niet helemaal klopt?

@Amaranta: tjonge, dat weer heb je echt fantastisch geregeld voor morgen, helemaal geweldig. En je jurk zit lekker? Alvast heel erg veel plezier gewenst en geniet van deze schitterende dag!

@Lenthe: tjonge, wat een hufter die verkoper. Hij kan toch zelf ook zien dat het niet een bepaald succes is geworden? Kunnen jullie elkaar niet allebei tot halverwege tegemoet komen qua kosten? Dan maakt hij er alsnog winst op en jullie iets minder verlies. Echt eeuwig zonde zeg!

Het lijkt mij ook erg grappig om eens af te spreken met elkaar, inderdaad ergens in het midden van het land ofzo.
    Het lijkt mij wel het leukst als we dan al een beetje 'echte buiken' hebben, zodat het er ook grappig uitziet als we bij elkaar zitten.
    Misschien ergens in juni ofzo? Leuk hoor.

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Amaranta alvast van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je morgen een super trouwdag hebt, aan het weer zal het in elk geval niet liggen!

Jij hebt vandaag ook je echo, ben jij ook zo nerveus?

Jee zeg ik ben echt op van de zenuwen, heb net ff zitten janken ik ben gewoon zo enorm nerveus....
    Het komt denk ik omdat bij de vorige echo eigenlijk niks te zien was, alleen een vruchtzakje maar nog geen hartje ofzo dus ik ben zo benieuwd wat er nu te zien zal zijn.....straks nog steeds niks of het is niet goed of ....nou ja zorgen zorgen zorgen en waarschijnlijk om niks maar het houdt me flink bezig nu.

Deze baby was niet gepland en als het nu mis gaat is de kans klein dat we bewust kiezen voor nog een baby dus ik besef me heel goed dat dit echt de allerlaatste keer is dus ik wil zo graag dat het goed gaat...
    En al zouden we wel de stap nog een keer nemen, mocht dit mis gaan, en we gaan alsnog voor een baby....zul je zien dat het spontaan niet lukt...net als bij mijn andere twee zwangerschappen....
    Zo'n kadootje krijg je gewoon vaak maar 1 keer....

Begrijpen jullie me een beetje of kraam ik onzin uit....het is allemaal even zo dubbel nu....pffff zal wel door de hormonen komen maar ben waanzinnig emotioneel....

Snif....nog 4 uurtjes dan weet ik hoe en wat....zal zooooo blij zijn als het achter de rug is....als de echo goed is ga ik mezelf verwennen bij de Hema met een stuk chocoladevlaai ;)

xxx Roelie

3. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Of twee stukken ;) ! Ik snap (denk ik) precies wat je bedoelt Roelie. Heel veel succes en laat je het ons snel weten?

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Roelie: heeeeeeeeel begrijpelijk dat je je vreselijk zit op te vreten over je echo. Is ook supereng omdat het al zo lang geleden is en je eigenlijk nog geen echte bevestiging hebt gekregen.
    Natuurlijk zal het allemaal goed zitten, maar het is en blijft superspannend.

En ik kan me je verhaal heel goed voorstellen over het alternatief als het mis zou zijn. Want is natuurlijk gewoon een cadeautje dat jullie in je schoot geworpen hebben gekregen. En dan moet je er ineens weer echt over na gaan denken.

Maar al dat doemdenken heeft natuurlijk helemaal geen zin, want het zit heus allemaal wel goed, je bent al zo ver!

Heel erg veel succes en sterkte gewenst vandaag en laat je het ons meteen weten of hij naar je zwaaide?

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @murmel ja ik ben 1 dag langer dan de banner, had hem inmiddels wel al aangepast maar toch een dag te laat haha!

Ja pfff heb ook echt heeerlijk geslapen, echt een last van me schouders af! :)

6. butterflymom

butterflymom Actief lid

19 apr 2007
    145
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Putten
    alle meiden die voor een echo gaan vandaag heel veel succes en hopelijk allemaal een goede echo!

amarante... veel plezier morgen!

Lenthe... jee wat een gedoe zeg ... en jammer dat die verkoper nu zo doet .. gadzie zeg! .. nou hopelijk komen jullie toch voor ene oplossing hoor...

hier lijkt het me ook wel leuk om elkaar es te ontmoeten!.. mij maakt het niet uit met of zonder kids... aangezien Evert in het weekend veel bij zijn vader is zal hij hoogst ws er dan toch niet bij zijn... kan overigens bijna niet door de weeks omdat Evert al hele dagen naar school gaat en ik toch op de tijden moet letten...

Hier heb ik nog een vraagje... hebben jullie ook dat jullie geen trek hebben in warm eten, ik heb al een paar weken dat wanneer ik gekookt heb (aardappels, rijst, pasta) dat ik als het klaar is geen trek meer in heb .. en dan maar weer een broodje pak of iets dergelijks...
    maar friet enzo daar heb ik geen moeite mee... maar goed heb altijd al een zwangerschaps kwaal gehad dat ik wanneer ik zwanger ben op de gekste momenten van de dag zin heb in frietjes speciaal en een big mac hihi... :oops: :oops:

liefs miranda

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jaaaaaaaaaa FRIET en HAMBURGERS heeeeeerlijk!

Maar lust mn warme maaltijden gelukkig ook nog wel ;)

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    deze zwangerschap geen friet voor mij bah als ik de frietpan alleen ruik moet ik al overgeven.
    heb veel trek in bruin brood,fruit en kaas mmmhhh.

9. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Friet, hamburgers, gebakken eieren... eigenlijk alles wat veel vet heeft! ;)
    En gewoon, warm avondeten, niet zoveel tegelijkertijd! Ik eet nu liever vaker, maar dan minder. Zeker als het ook nog zo warm is, doe mij maar sla, of brood. Gelukkig gaat het drinken wel goed met deze hitte!

Vandaag heerlijk een dagje vrij, bruiloft van oud-huisgenootje! Zojuist bijna een beslissing genomen over de kinderopvang. Het aantal KDV's is geslonken tot 4. :)

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @SAmmie: 12 weken vandaag zie ik: VAN HARTE!

11. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    @Murmel: dankjewel! Ben me er zelf ook al de hele dag van bewust, ik voel dat ik straal... :D

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik kan geen vette hap meer verdragen doe mij maar lekker gezond ! :)

Normaal vond ik een mckroket erg lekker maar nu kan ik het niet eens meer zien! Me middag eten krijg ik zoiezo niet weg terwijl in de ochtend en avond ik extra veel eet :rolleyes:

13. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Goeiemiddag meiden,
    ga zo ff bijlezen, er is zoveel gekletst. Maar wilde ff kwijt dat ik vanmorgen bij gyn. ben geweest, cyste wordt steeds kleiner dus ik hoef niet meer terug te komen! Ben wel opgelucht hoor, merk nu dat ik toch behoorlijk zenuwachtig was.
    Maar mag dus lekker verder bij de VK, heerlijk!
    Liefs Chris

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Chrissie: goed nieuws zeg!

p.s. Sammie en Chrissie: kunnen jullie niet een andere avatar kiezen, want nu haal ik jullie steeds door elkaar! :)

15. Chrissie

Zo beter, deze is nog niet in gebruik geloof ik?

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    haha, dank! Hij komt me wel bekend voor, maar weet niet of iemand in dit forum 'm al heeft :-0

Jij trouwens ook gefeliciteerd met het overschrijden van de 12 weken!

17. Chrissie

Hihi, nou, dan hoor ik t wel :)
    Nu ga ik een poging doen tot schoonmaken. Maar kan niet zeggen dat ik daar veel zin in heb met dit weer. We zien wel hoever we komen...
    En dank je, ben er ook wel erg blij mee!

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Pfff ik kan het ook bijna niet meer opbrengen hoor! Ben doodmoe. S'avonds uitgeput in bed al om 9 uur in slaap vallen. Hoop dat dat snel voorbij is... :rolleyes:

19. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

hallo damens

eerst een felicitatie voor de goede echo

amaranta: ik wens je een hele fijne dag morgen toe en hoop dat je vandaag een goede echo hebt gehad.

ik ben momenteel een beetje van slag af. Wij hebben de uitslag van ons DNA gekregen, en daar uit blijkt dat zowel mijn man als ik het Noonansydroom heeft. Er is dus kans van 1 op 4 dat het weer een erstige hartafwijking kan hebben. Verder is de kans van 2 op 4 dat het een lichte afwijking heeft waar je zoals wij verder geen last van hebt en er is een kans dat het kindje het helemaal niet heeft. Heel veel onzekerheid dus extra en daar wordt ik niet blij van. Het kan getest worden bij dit kindje maar hoe dan ook ik laat het toch niet weghalen omdat ze de degradatie niet kunnen zien. Daarom laat ik ook geen vruchtwaterpunctie doen. Het moet ons toch gewoon gegund zijn om een gezond kindje te krijgen?
    Ik word gek van emoties en verdriet die door elkaar heel gaan.

Dit wilde ik jullie even vertellen. Omdat jullie een luisteren (lezend) oor zijn.

Fijn weekend!

Liefs Linda

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He LindaPOOH, dat is geen goed nieuws zeg, hadden jullie het wel een beetje aan zien komen, of viel het rauw op jullie dak?
    1 op 4 is wel een grote kans, maar de kans dat het goed is, is gelukkig 3 x zo groot!
    Moeilijke beslissingen moet je dan nemen of je het wilt testen of niet, maar wat je zelf al zegt: als ze niet de ernst kunnen zien, is het natuurlijk veel te moeilijk om de zwangerschap af te breken.
    En sowieso is zo'n punctie ook gevaarlijk en kan zelfs een MK als gevolg hebben.
    Vanaf wanneer kunnen ze op de echo zien of het er allemaal goed uit ziet?
    Pfffff spannende tijden hoor, voor jullie, bah!
    Heel veel kracht toegewenst voor de komende tijd x

Deel Deze Pagina