November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow blondie suc6! gaat er eigenlijk nog wel iemand met je mee voor de bevalling?

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    leuke foto´s Jen!

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahaha Esther ik zal het René maar niet laten lezen die stond al zo lang droog ;)
    Hihihi die had zoiets van volgens mij helpt het pas als we het minimaal 4 keer per dag doen :D
    Hopelijk helpen die pillen je beter dan de zalf!

Maria gefeliciteerd met je moeder...en idd dan benen stijf over elkaar houden dan ;)

Muriel hahaha Niels heeft dat wel vaker, dan zit hij te zingen op de wc of de krant te lezen (hij kent net 3 letters) hahahahahaha tis gewoon zo komisch zo'n klein kereltje :D Moet het eigenlijk stiekem filmen ;)

Blondie: heel veel succes!

Jen: super dat je hebt kunnen slapen!
    Wat leuk trouwens dat je kraamhulp haar 'geheimpje' deelde, moet voor haar ook heel bijzonder zijn kramen bij iemand terwijl je zelf zwanger bent!
    En natuurlijk houden we je op de hoogte, ik ben vandaag verder gewoon thuis dus ik kan sowieso Jen en/of Indigo wel sms-en mocht er babynieuws zijn...moeten er nog meer meiden gesmst worden?

Melanie: klinkt wel lekker die pompoensoep...receptje?
    En dan hou je dus nu op met dat gesex he! Hahaha arme Adriaan :D

*smelt hier ff weg bij de babyfoto's van Esmay*

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zal hte recept wel ff pb-en.

Jen lieve foto's van Esmay.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Gwen, de zus van blondie gaat mee.

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ze zal wel balen want ze wilde echt heel graag thuis bevallen. En haar vk wilde niet naar het zkh waar zij graag (eventueel) heen wilde...

7. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhh de pillen waren niet op voorraad :( Maandag of dinsdag zijn ze er weer....Nou, ik ga maandag zelf erachteraan bellen. Al moet ik ervoor naar Groningen! :evil:

Blondie, toi toi toi vandaag!

Jen, ik wil je wel sms-en, hoor. Lieve foto's van Esmay **smelt**

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kleurtechnisch is het voor de bevallingslijst niet zo fraai dat Blondie nu eerst gaat... WEER een JONGEN ;)

Daarna komen er dus 3 meisjes.... He Melanie en Maria (en ik)?!

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    goed plan murielleke

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kun je ze niet bij een andere apotheek regelen dan, Esther? Dan kunnen ze het recept toch doorfaxen ofzo?

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja of in het zkh ofzo?

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hij heeft sowieso pas 3 keer écht aan de tepel gedronken. Hij wil/kan/kon hem niet goed pakken omdat zijn mondje nog te klein is/was. Hij kon alleen aan de borst met een tepelhoedje. Daarnaast heb ik nogal grote ronde borsten met een vlakke tepel, waardoor het hem ook niet makkelijk gemaakt wordt. Maar denk eerlijk gezegd dat ik af blijf kolven en hem de fles geef met BV, ben nogal angstig van de borstontsteking geworden. Ik krijg namelijk altijd last van angstaanvallen als ik hoge koorts heb. Dus als het even kan wil ik het voorkomen. Blijkbaar hebben mijn borsten behoefte aan regelmaat. Dus bijvoorbeeld 3 keer allebei tegelijk afkolven. Mocht ik er uiteindelijk niet meer genoeg uitkrijgen dan kunnen we altijd nog FV bijgeven. Snap je het nog? hihi
    Maandag komt er weer iemand van het zkh langs en dan samen met de OKZ-verpleegkundige, dus zal eens overleggen wat wijsheid is. Voorlopig nog even de vriezer "uitruimen" dus ;)

13. Hallo dames...

Hier weer heerlijk een nachtje doorgeslapen! Fenna heeft vanaf gisteren na de laatste voeding om half 11 weer 6 uur doorgeslapen en daarna 5 uur! Dus we hebben heeeeeeel lang geslapen. :D

Straks meer, want nu eerst eten voor ze weer komt.. ga straks ook even lekker reageren.. wat een mama verhalen komen er nu op gang zeg, leuk!

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zo lekker me ventje een nacht hier gehad. Wel een onrustige nacht gehad, je moet toch wennen aan de geluidjes!

Hij is om 11 uur gekomen, 3 uur en toen om 7 uur! netjes toch?

ga nu even eten want hij moet ook zo de fles :)

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Helaas woon ik hier medisch gezien niet in het meest handige gebied. De apotheek is 1 uur in het hele weekend open (en dat geldt dus voor het héle eiland Voorne-Putten) en alleen in spoedgevallen kan je doorgestuurd worden naar de apotheek van het ziekenhuis. Eenvoudige aambeien vallen daar dus niet onder :(

Ga zo maar in de weer met een koudecompres en doe het verder gewoon heel rustig aan.

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hmm dat is echt heel weinig, nu moet je wachten tot maandag! Bah!

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He bah, da's echt balen, Esther!
    Helaas gaat mn date in Rotterdam niet door, anders had ik nog kunnen proberen om wat mee te nemen voor je. maar die vriend komt toch niet naar NL, want zijn (Deense) vriendin staat op het punt (maandje te vroeg) om te bevallen (origineel zeg, haha!).

18. Niet meer actief

Even een update hier...

Net toch even de vk gebeld, die is gekomen en heeft geconstateerd dat ik waarschijnlijk 'aan het rommelen' ben, heeft inwendig gevoeld en ik heb al ietsje ontsluiting. Omdat ik nog nét geen 37wkn ben, moet ik nu dus even naar t ziekenhuis om daar nogmaals onderzoeken te doen, te kijken of het inderdaad weeën zijn en geen blaasontsteking ofzo.

Jee het vliegt me even aan hoor, ik was nog helemaal niet bezig met gaan bevallen enzo, zit helemaal te trillen hier. Heb mn vluchtkoffer nog niet eens klaar, dat ga ik nu dus snel even inpakken. Wat een raar idee.

Dus wie weet...ga ik nu dan toch behoorlijk voordringen? Of is t gewoon een blaasontsteking of iets anders en ben ik over een paar uurtjes weer thuis? Wie zal t zeggen?

Ik neem mn gsm uiteraard mee, dus ik hou Maria op de hoogte.

Tot laters
    Ilse

19. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    WOW Ilse, spannend zeg! Ik houd het hier goed in de gaten!

Gwen: ben superblij te lezen dat het wat beter gaat! :D

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    spannend Ilse, succes! :thumup:

Deel Deze Pagina